zolang het geen type ilse isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:42 schreef Flori het volgende:
Trouwens toen ik inschakelde hadden Danny en Chay het erover dat er nog vier (??) nieuwe zouden inkomen.
Zie dat hier niet terug, dus misschien heb ik het verkeerd gehoord.
Chay zei dat het weer voor wat opschudding zou zorgen.
Nee joh, hij lult zichzelf steeds tegen en laat zich zeker wel manipuleren, jason heeft m mooi te pakken gehadquote:
Ilse zorgt ondertussen wel voor geroddel, ze wil graag een keer koken en dat gaat nu rond met hier en daar wat commentaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zolang het geen type ilse is
Ja dat heb ik ook met hem Ik heb niets tegen zijn nominaties maar hoe hij draait en kletst Nah nee is niet mijn spelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee joh, hij lult zichzelf steeds tegen en laat zich zeker wel manipuleren, jason heeft m mooi te pakken gehad
ze wrd gelukkig al iets milder over Jasonquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:44 schreef Donna1000 het volgende:
ach jee, ineens begrijpt charlotte Jason wel, in het begin had ze er moeite mee, maar nu begrijpt ze Jason wel hoor
Op zaterdag 21 januari 2023 15:47 schreef Fikkert2 het volgende:
Macho gedrag bahquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo als je het spel wilt winnen, moet je het spel breken
Inderdaad, die nominaties waren superquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met hem Ik heb niets tegen zijn nominaties maar hoe hij draait en kletst Nah nee is niet mijn spel
Wat moet die daar anders doen ? Is volgens mij de kuisvrouw die daar per ongeluk binnen gesukkeld is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse heeft intussen de halve keet schoongemaakt
zou ze niet gewoon bij talpa in dienst zijn als schoonmaakster en per ongeluk een verkeerde deur hebben gepakt ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat moet die daar anders doen ? Is volgens mij de kuisvrouw die daar per ongeluk binnen gesukkeld is.
Heeft er niets mee te maken dan zeg je toch gewoon ik wil niets uitleggen dat heb ik in de dagboekkamer gedaan Dan moet je niet zeggen je kan bij mij terecht om te horen waarom je genomineerd bent en dan tegen iedereen een ander verhaal te vertellen wat niet klopt met je uitleg tegenover de genomineerde Dat is achterbaks en nou eindelijk is het een grote lafaardquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:49 schreef RelDaThief het volgende:
Begrijpen ze daar wel dat om te winnen je andere kandidaten moet uitschakelen en je daar al zeker niet hoeft te voor verantwoorden tegen niets of niemand? Als je meedoet om vrienden te maken en mensen te leren kennen kan je beter terug naar de jeugdbeweging gaan.
Het is eigenlijk de schoonmaakster van ali die hij met 2 coins uit de wall heeft gekochtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat moet die daar anders doen ? Is volgens mij de kuisvrouw die daar per ongeluk binnen gesukkeld is.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:53 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de schoonmaakster van ali die hij met 2 coins uit de wall heeft gekocht
dat heet tactisch zijn, de waarheid beetje verdraaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:53 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken dan zeg je toch gewoon ik wil niets uitleggen dat heb ik in de dagboekkamer gedaan Dan moet je niet zeggen je kan bij mij terecht om te horen waarom je genomineerd bent en dan tegen iedereen een ander verhaal te vertellen wat niet klopt met je uitleg tegenover de genomineerde Dat is achterbaks en nou eindelijk is het een grote lafaard
En nou de grote god uithangen ? Bah nee wat een creep Zou hem niet in mijn leven willen hebben Maar wens hem alle geluk van de wereld toe Snap nu wel een beetje waarom hij in zijn echte leven geen vrienden hadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat heet tactisch zijn, de waarheid beetje verdraaien
Ze mogen van mij best wel wat DBK momenten in het huis gooienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat happens in de DBK, stays in de DBK
BB gaat echt niet dingen lopen verklikken lol, die moet zich afzijdig houden, in die DBK kun je alles open en eerlijk zijn
jij weet daar helemaal niks van, jij hebt geen recht om daarover te pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En nou de grote god uithangen ? Bah nee wat een creep Zou hem niet in mijn leven willen hebben Maar wens hem alle geluk van de wereld toe Snap nu wel een beetje waarom hij in zijn echte leven geen vrienden had
Geen OH MAI GOD en WAJOOOW meer pleasequote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog ongeveer 5 uur tot we weten wie we uitzwaaien
2 finalistenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse onderwerp van gesprek tussen Ali en Rob
Andersom ook hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat Danny echt gek wordt mocht hij vanavond moeten vertrekkenen dan is het huis te klein voor zijn BFF Chels
ik zeg maar, dat is een leuke gedachte
Ze proppen dat ding ook te volquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dan
wasmachine staat nog water in
Is in het verleden ook gebeurd, toen was de tijd op en ging de stroom erafquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr dan
wasmachine staat nog water in
Dat is ook gewoon onhandig en snap de meerwaarde voor het programma niet. Laat ze gewoon een wasje draaienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is in het verleden ook gebeurd, toen was de tijd op en ging de stroom eraf
Inderdaad. Trek de kabel uit het doosje en laat Bart er een stekker op zetten. Kan die zo in het stopcontact.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon onhandig en snap de meerwaarde voor het programma niet. Laat ze gewoon een wasje draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |