stomme pol!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze poll had altijd de meeste stemmen en had het vaak juist. Zit 10% verschil tussen Danny en Chelsea.
Vermoed dat Danny blijf, maar ik hoop dat Chelsea blijft
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze poll had altijd de meeste stemmen en had het vaak juist. Zit 10% verschil tussen Danny en Chelsea.
Vermoed dat Danny blijf, maar ik hoop dat Chelsea blijft
[ afbeelding ]
Das niet waar ik heb gezien dat hij Danny d hand geschud heeft...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nee Chels
ANgelo heeft alleen Chay een hand gegeven mbt maak je niet druk
absoluut geen Danny dat was verbaal en zelfs niet zo plain
..
chels zegt dat ze dit van ciara heeft gehoord
gesprekje slp kamer tussen /lott, Linds,Jolien
ik zeg ook niet dat het hele betrouwbare polls zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
not gonna happen. Die blijft sowieso
nee hij loopt gewoon de hele tijd al rondjes in de tuinquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
had chaychay een geheime missie, hij komt uit de secret room rennen
ja dat zag ik later ook, ik schakelde van stream en dacht huhquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hij loopt gewoon de hele tijd al rondjes in de tuin
haha ja als je net inschakelt kan ik mij dat voorstellenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat zag ik later ook, ik schakelde van stream en dacht huh
nou datquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:32 schreef Krambo het volgende:
Dames dit is een spel waar 100k mee te winnen is, geen zomerkamp waar alles Kumbaya is rond het kampvuurtje
Tja, ze hebben het nog niet helemaal doorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:37 schreef Meneer_Meneer het volgende:
In het BigBrother huis gaan zitten en dan janken dat je genaaid wordt. Het is ieder voor zich dat weet je van tevoren. Het is het spel voor geld.
over 2 dagen loopt mijn videoland abo af, het ligt aan vanavond of ik doorga of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Was wel een weekje
3 nieuwe bewoners
Mooie nominaties
Drama
Wat wil je nog meer
Hij is was sip en frusty opgestaan vanochtend, ff dingen eruit rennenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hij loopt gewoon de hele tijd al rondjes in de tuin
Als Chelsea gaat dan stop je?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
over 2 dagen loopt mijn videoland abo af, het ligt aan vanavond of ik doorga of niet
ik ook , maar dat gesprekje draaide toen precies andersquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:35 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Das niet waar ik heb gezien dat hij Danny d hand geschud heeft...
goh verrassend!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:39 schreef ledn81 het volgende:
Salar had ook een poll uit staan. Iets minder deelnemers. [ twitter ]
Heb hem vanmiddag ook filmpje gestuurd want "Chiara wilde een beschuitje met hem eten"
[ twitter ]
Nog 4! Waar gaan ze de kijkers vandaan halen?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:42 schreef Flori het volgende:
Trouwens toen ik inschakelde hadden Danny en Chay het erover dat er nog vier (??) nieuwe zouden inkomen.
Zie dat hier niet terug, dus misschien heb ik het verkeerd gehoord.
Chay zei dat het weer voor wat opschudding zou zorgen.
ik krijg steeds meer een hekel aan dat wijfquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:39 schreef ledn81 het volgende:
Salar had ook een poll uit staan. Iets minder deelnemers. [ twitter ]
[ afbeelding ]
Heb hem vanmiddag ook filmpje gestuurd want "Chiara wilde een beschuitje met hem eten"
[ twitter ]
Ja ik twijfel of ik het goed hoordequote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog 4! Waar gaan ze de kijkers vandaan halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |