nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg echt beetje affersie tegen chiara hoe ze doet tegen ali.
Hier andersom. Oprecht geinteresseerd en doet gewoon normaal toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zit daar met een reden denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haar
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
zo waaid mefroiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haar
iedereen over bewust maken dat ze allemaal op social media terug te vinden zijn en ze confronteren met wat ze gezien/ gehoord heeft.. mijns inziens overbodig. Ze maakt er mensen onrustig mee en ze gaan zich denk ik toch anders gedragen ook hierdoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een reden denk ik
Dat denk ik ook vind dat ze steeds een balletje opgooien weet niet maar komt raar overquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een reden denk ik
Toch vin ik het een leuke verschijning hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft zijn exit outfit uitgekozen
[ afbeelding ]
is echt bijzonder hoe ze in zo'n korte tijd zo'n middelpunt van het geheel is geworden inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara heeft de gave om altijd in beeld te komen! Nu staat ze weer in de keuken te helpen/praten.....slim kind!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft zijn exit outfit uitgekozen
[ afbeelding ]
We zullen hem vanavond meteen doorsturenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Toch vin ik het een leuke verschijning hahaha
en pannenkoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
avond hap
Brood is goed gelukt,luchtiger lijkt het
Bart snijd het brood aan
dr zijn ook nog wat stukjes kip,pindakaas,en smurfenepasta
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We zullen hem vanavond meteen doorsturen![]()
Geen probleem doe ermee wat je niet laten kan.
Ik vind het een engerdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
we zijn gewend aan gegil en geskreeuwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vind dat ze steeds een balletje opgooien weet niet maar komt raar over
Nou erg jong voor mij hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We zullen hem vanavond meteen doorsturen![]()
Geen probleem doe ermee wat je niet laten kan.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt, mijn glazen bol zegt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb gesproken met een medium van astro tv en die voorspelde het volgende:
charlotte als eerste door
daarna gaat het tussen danny en chelsea
uiteindelijk moet chelsea naar huis
vraag je geld terugquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
konijn = Hase
we zeeggen hier naar en mooie meisje
op oostenrijks Hase
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vraag je geld terug
Danny kanie
gaat
Het is pas kwart over 6 toen Charlotte er idd om vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Moet Chacha zit nog omkleden of gaat ze voor de "maagdelijk witte onschuld hou me erin-look" ?
Nu maar hopen dat het geen kwakzalver is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ook niet echt een aversie tegen Danny? Vind hem wel een leuke toevoeging, is fanatiek, schuwt geen intriges, kan nog wel voor opschudding zorgen. Winnen hoeft ie voor mij niet, die eer gun ik vooralsnog aan Lindsey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |