Ideaal moment om kattenkwaad uit te halenquote:
Mag het ook Martien Meiland zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2023 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideaal moment om kattenkwaad uit te halen. Stukje plakband voor de optische sensor van de muis bij een collega, toetsenborden kruislings inpluggen, foto's van Nicolas Cage klein uitprinten en daar het kantoor mee versieren, mogelijkheden genoeg!
Ja hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag het ook Martien Meiland zijn?
Toch aardig van haar, dat ze je nog bedankte dan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:16 schreef Meke het volgende:
Ik dacht gisteren: ohh leuk kan nog net het laatste beetje Songfestivalfeest meepakkenZette ik hem aan, zei Loreen "Thank yoouu!!" en kwam de aftiteling in beeld
![]()
Je hebt Martien opgehangen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:26 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Het hele kantoor behangt met Martien Meiland. Dat zal ze leren. Mij zomaar alleen laten!
Jij hebt een vreemde smaak.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:26 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Het hele kantoor behangt met Martien Meiland. Dat zal ze leren. Mij zomaar alleen laten!
Je kiest niet voor halve maatregelen. Maar het hele kantoor behangen met Ed Sheeran ging zelf jouw iets te ver ?quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:26 schreef NailQueen het volgende:
Betig mij van wansmaak maar ik spoor ze morgen wel aan te wijnen bij de Vrijmibo.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde smaak.
Gun mij één Ed Sheeran vrije dag!quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kiest niet voor halve maatregelen. Maar het hele kantoor behangen met Ed Sheeran ging zelf jouw iets te ver ?
Gelukkig komt er geen geluid uit jouw UI.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gun mij één Ed Sheeran vrije dag!
Een Fuck Poetin is hier wel op z`n plaats. Op de 14de zullen ze wel weer hetzelfde voorstel doen (Orthodox Nieuwjaar)quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Strani het volgende:
Dat Rusland nu een wapenstilstand voorstelt voor de kerst maar tijdens O&N wel gewoon raketaanvallen uitvoerdeAbsurde hypocrisie.
Ah, het nieuws heeft Zeeland bereiktquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal
Ja, er werd hier net allemaal vuurwerk afgeschoten.quote:
Je bent veel te vroegquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal
Computer says no.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gun mij één Ed Sheeran vrije dag!
quote:
De computer van Sky Radio dus.quote:
Misschien, zie ik dan welquote:
Dat is geen nee. Dus zie ik als een winquote:
Spelen vaak spelletjes op een discord. En aantal vaste klanten van deze slow chat doen vaak mee. Vandaar. Als je ook mee wilt doen ben je welkom!quote:
Ahh oké! Thanksquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelen vaak spelletjes op een discord. En aantal vaste klanten van deze slow chat doen vaak mee. Vandaar. Als je ook mee wilt doen ben je welkom!
Oh spelen niet altijd op woensdag. Hebben geen vaste dagen en of tijden. Mocht je het leuk vinden: https://discord.gg/vCsqyduquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! ThanksWoensdag heb ik vaak andere verplichtigen maar leuk om te weten!
Oké!quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh spelen niet altijd op woensdag. Hebben geen vaste dagen en of tijden. Mocht je het leuk vinden: https://discord.gg/vCsqydu
Wat voor spelletjes worden er vaak gespeeld?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Spelen vaak spelletjes op een discord. En aantal vaste klanten van deze slow chat doen vaak mee. Vandaar. Als je ook mee wilt doen ben je welkom!
Heb jij al een bakkie typisch Spaanse Douwe Egberts met een roze koek naar binnen gewerkt?quote:
Tegenwoordig is Goose Goose Duck de hoofdmoot. Among Us-kloon met meer opties is datquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes worden er vaak gespeeld?
Oh laat maar. Ik zie Among Us
@Luctor.et.Emergo, iets voor jou?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh spelen niet altijd op woensdag. Hebben geen vaste dagen en of tijden. Mocht je het leuk vinden: https://discord.gg/vCsqydu
Ik houd wel van spelletjes spelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Luctor.et.emergo, iets voor jou?
En je bent er slim genoeg voor, denk ik!quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd wel van spelletjes spelen.
SPOILER: De Slimste Mens!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door GeorgeM op 06-01-2023 08:50:46 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
Hallo misschien handig om bij dit soort spoilers er ook even bij te zetten waarover het gaat dankuSPOILER: Slimste Mens denk ik :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee ik ben ook wat later vandaag maar ik ga zo thee zettenquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb jij al een bakkie typisch Spaanse Douwe Egberts met een roze koek naar binnen gewerkt?
Inderdaad. Ik verwachtte gewoon iets over een TV-programma maar zo'n persoonlijk en ook wel een beetje onsmakelijk verhaal zag ik even niet aankomenquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Hallo misschien handig om bij dit soort spoilers er ook even bij te zetten waarover het gaat danku
Maar wat doet Abel dan zoal, dat je hem zo irritant vindt?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een aparte, die Abel (bij de slimste mens)
Fokking rare vraag van je, manquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat doet Abel dan zoal, dat je hem zo irritant vindt?
Ik heb een ouderwetsch glaasje vruchtensap.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben ook wat later vandaag maar ik ga zo thee zettenJij?
Hallo ik weet niet hoe da moet.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Hallo misschien handig om bij dit soort spoilers er ook even bij te zetten waarover het gaat danku
Dit.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken Abel vooral van Onderweg.
Of Abel Tasman, maar die is helaas overleden, dus die zal wel niet in De Slimste hebben gezeten vandaag.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat doet Abel dan zoal, dat je hem zo irritant vindt?
Dat oa om de haverklap roepen dusquote:
[ spoiler = bla ] tekst [ / spoiler ]quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hallo ik weet niet hoe da moet.
Maar dan zet ik het er wel boven, onder of naast.
SPOILER: blaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ spoiler = bla ] tekst [ / spoiler ]
=Bedankt Luc!SPOILER: blaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Als je dan toch bezig bent wil ik er ook wel een!quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben ook wat later vandaag maar ik ga zo thee zettenJij?
Bij de eerste tag achter spoiler een = zetten en dan waar het over gaatquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hallo ik weet niet hoe da moet.
Maar dan zet ik het er wel boven, onder of naast.
SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken Abel vooral van Onderweg.
Of Abel Tasman, maar die is helaas overleden, dus die zal wel niet in De Slimste hebben gezeten vandaag.
Abel van Gijlswijk (Amsterdam, 28 september 1990) is een Nederlandse rapper, zanger, schrijver, journalist, presentator, acteur, punk-icoon, stijl-goeroe, en labelbaas. Van Gijlswijk is voornamelijk bekend van zijn werk als Vice-presentator, van zijn band Hang Youth en zijn solo rap-act. Het grotere publiek leerde hem kennen door zijn rol als Charlie in de bioscoopfilm De Oost.quote:
Pizza’tje bestellen?quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil iets snacken, maar niks in huis.
Nooit van gehoord. Hij straalt niet echt uit bijzonder slim te zijn op de plaatjes.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Abel van Gijlswijk (Amsterdam, 28 september 1990) is een Nederlandse rapper, zanger, schrijver, journalist, presentator, acteur, punk-icoon, stijl-goeroe, en labelbaas. Van Gijlswijk is voornamelijk bekend van zijn werk als Vice-presentator, van zijn band Hang Youth en zijn solo rap-act. Het grotere publiek leerde hem kennen door zijn rol als Charlie in de bioscoopfilm De Oost.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Abel van Gijlswijk (Amsterdam, 28 september 1990) is een Nederlandse rapper, zanger, schrijver, journalist, presentator, acteur, punk-icoon, stijl-goeroe, en labelbaas. Van Gijlswijk is voornamelijk bekend van zijn werk als Vice-presentator, van zijn band Hang Youth en zijn solo rap-act. Het grotere publiek leerde hem kennen door zijn rol als Charlie in de bioscoopfilm De Oost.
Kijk eens aan. Nou ik heb inmiddels thee en heb de wasmachine in gang gezet. En wat kaarsen aangestoken voor de Nederlandse gezelligheid.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb een ouderwetsch glaasje vruchtensap.
Ook in een kopje of gewoon los?quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent wil ik er ook wel een!
Op zich lijkt onze Hammeke het allemaal best goed op een rijtje te hebben maar heel af en toe is er opeens zo'n momentje waarop je denkt: 'Oh ja, dat is waar ook'.quote:
Beter zetten we meteen heel Amsterdam onder water inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich lijkt onze Hammeke het allemaal best goed op een rijtje te hebben maar heel af en toe is er opeens zo'n momentje waarop je denkt: 'Oh ja, dat is waar ook'.
Maar we doen ons best om dit voor hem een veilige zone te laten zijn
Nee, maar het voelt ook goed om zo iets terug te doen voor de maatschappijquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich lijkt onze Hammeke het allemaal best goed op een rijtje te hebben maar heel af en toe is er opeens zo'n momentje waarop je denkt: 'Oh ja, dat is waar ook'.
Maar we doen ons best om dit voor hem een veilige zone te laten zijn
Mja komt goed uit dat er toevallig een liedje bestaat met dezelfde tekst hè?quote:
Op FOK zijn de users er toch niet naar om twijfelachtige usernames te gebruiken?quote:
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar het voelt ook goed om zo iets terug te doen voor de maatschappij
"Doe AdolfHitler een premium account (abo) kado" is een zin die je ook niet elke dag voorbij ziet komen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op FOK zijn de users er toch niet naar om twijfelachtige usernames te gebruiken?
@:holocaust
@:adolfhitler
@:polpot
Nee precies, dat zo iemand tijdens het uurtje vrij internetten even los mag gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
JaTot op zekere hoogte natuurlijk. Wij kunnen niet controleren hoe hij z'n dagelijkse leven leidt dus we hopen dan maar dat hij daar ook mensen om zich heen heeft die hem een beetje kunnen begeleiden.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
"Doe AdolfHitler een premium account (abo) kado" is een zin die je ook niet elke dag voorbij ziet komen.
Uit nieuwsgierigheid heb ik me aangemeld. Ik zie het verder welquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Goose Goose Duck de hoofdmoot. Among Us-kloon met meer opties is dat
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Ik hoop trouwens niet dat die mensen die ik getagd heb hier binnenkort komen meeposten in ESF.quote:
Zou toch een interessante verrassing zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop trouwens niet dat die mensen die ik getagd heb hier binnenkort komen meeposten in ESF.
2004, 2007 en 2010 voor het laatst.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop trouwens niet dat die mensen die ik getagd heb hier binnenkort komen meeposten in ESF.
Ja, straks komt die ook opeens hier binnenvallen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou toch een interessante verrassing zijn!
@:adolfhitler schijnt wel fan te zijn van Polen
Oh, dat waren de donkere middeleeuwen van Nederland op het ESF, dus dan zullen ze wel geen fan meer zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2004, 2007 en 2010 voor het laatst.
“Leg Sultanas in de as”quote:
SPOILER: en nu!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
“Leg Sultanas in de as”
Samenvatting van wat ik gelezen heb dit topic.WeltrustenSPOILER: en nu!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kopje lijkt me wel zo praktischquote:
Ohh ja je reactie liet op zich wachten dus ik gokte op geen kopjequote:
Schoon genoeg #singlelifequote:Op donderdag 5 januari 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja je reactie liet op zich wachten dus ik gokte op geen kopjeHeb je nog wel een schone broek voor morgen?
Alvast welkomquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid heb ik me aangemeld. Ik zie het verder wel
(Ook voor het eerst dat ik in een discord zit)
Niet over datum?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
SPOILER: spoiler voor Meke dankuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeM op 06-01-2023 09:19:03 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
SPOILER: nog even oefenen: spoiler over thuisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:56 schreef GeorgeM het volgende:
Sterkte en beterschap en succesSPOILER: nog even oefenen: spoiler over thuisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILER: ik roep vandaag uit tot dag van de spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hoe gaat het met jou?quote:
Op dit moment ben ik lekker aan het relaxen.quote:
Goedemorgen, dankquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Beterschap Sjors en Gamer!
Goedemorgen trouwens
Davina zong ‘m vanmorgen in de studio van radio 2. Ik dacht dat ze playbackte of autotune gebruikte, zo goed klonk hetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Zoals elke vrijdag luister ik de nieuwe releases op Spotify door, en ik denk dat de hel zojuist bevroren is: Zowel Davina Michelle als MEROL komen met een hele aardige single
Het is een keer een liedje waarin ze niet 3 minuten als een brulboei klinkt, dat is meteen al stukken beterquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Davina zong ‘m vanmorgen in de studio van radio 2. Ik dacht dat ze playbackte of autotune gebruikte, zo goed klonk het![]()
Aan het nummer moet ik nog even wennen denk ik.
Dat is wel een verademingquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een keer een liedje waarin ze niet 3 minuten als een brulboei klinkt, dat is meteen al stukken beter
Nee, ze zijn/waren houdbaar tot juli dit jaar. En nog helemaal goed in de verpakking.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet over datum?
en ernstig verkruimeld?
Balen ja, ik heb er al weer een weekje werk op zitten na vandaag. Maar het viel reuze meequote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste dag van mijn vakantie alweer. Gaat veel te snel voorbij.
Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:41 schreef NailQueen het volgende:
Het is cuddle up day.
Dat hoorde ik net op de radio. Zie maar wat je er mee doet
Goed liedje is dat van Merol ja. Die van Davina vind ik wat minder, beetje slap aftreksel van allerlei Radio 2-nummers (zal daarom wel veel gedraaid gaan wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Zoals elke vrijdag luister ik de nieuwe releases op Spotify door, en ik denk dat de hel zojuist bevroren is: Zowel Davina Michelle als MEROL komen met een hele aardige single
Lekker knuffelen in de gedachte van Ruud van Big Brotherquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.
Ah.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker knuffelen in de gedachte van Ruud van Big Brother
Is het al topsong?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Goed liedje is dat van Merol ja. Die van Davina vind ik wat minder, beetje slap aftreksel van allerlei Radio 2-nummers (zal daarom wel veel gedraaid gaan worden)
Het is een aardig rustig nummer voor haar doen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een keer een liedje waarin ze niet 3 minuten als een brulboei klinkt, dat is meteen al stukken beter
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 08:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]JEEEAHHSPOILER: spoiler voor Meke dankuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ze had hiervoor een soort Kerstballad, die vond ik eigenlijk beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is een aardig rustig nummer voor haar doen ja
Ik doe lekker mee, ik zit met een dekentje en de kat op de bankquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:41 schreef NailQueen het volgende:
Het is cuddle up day.
Dat hoorde ik net op de radio. Zie maar wat je er mee doet
Lekker, wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanmiddag een lekker stoofgerecht maken uit de stoofbijbel
Ik had een broodje kroket!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
Zo, hebben we allemaal weer onze boterham met kaas achter de huig?
Hallo mods willen jullie even kijken naar dit ongewenste gedrag? Digitaal knuffelen zonder consentquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
* Knuffelt iedereen wegens Cuddle Up Day
Eén met kaas en één met filet americainquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
Ja hoe weet je dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
Maar jullie zijn toch m'n knuffelmaatjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Hallo mods willen jullie even kijken naar dit ongewenste gedrag? Digitaal knuffelen zonder consent
Jeetje nou inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eén met kaas en één met filet americainhet was weer een spannende middag
Ik cee ik cee wat jij niet ceetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoe weet je dat.![]()
*kijkt schichtig om zich heen*
Toe maar toe maar, luxe hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje nou inderdaad!
Ik had geroosterde bruine broodjes met tomaat en Spaanse ham. En olijfolie natuurlijk
Drie Koningen wordt daar ook gevierd?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter hè. En het is ook een feestdag vandaag in Spanje
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Drie Koningen wordt daar ook gevierd?
Ohja dat is ook zo! Ik was ooit op deze dag in Barcelona. Was er een grote optocht met wagens en werd er allemaal snoep gegooid. Vroegen we ons ‘s ochtends nog af waarom alles dicht wasquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter hè. En het is ook een feestdag vandaag in Spanje
Het was een tostiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
Hier stonden een uur of twee terug drie jongens van een jaar of 10 voor de deur, die verkleed als koningen een liedje kwamen zingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]Sterker nog, het is heel belangrijk hier. Cadeautjes worden normaal ook meer met Driekoningen gedaan dan met kerst en er zijn ook grote optochten en zo op de avond voor Driekoningen.
Veel mensen eten een roscón:quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo! Ik was ooit op deze dag in Barcelona. Was er een grote optocht met wagens en werd er allemaal snoep gegooid. Vroegen we ons ‘s ochtends nog af waarom alles dicht was
Zijn er ook veel speciale tradities op deze dag?
Oh dat doen ze hier dan weer niet. Zongen ze wel mooi of was het eigenlijk de chocola niet waard?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier stonden een uur of twee terug drie jongens van een jaar of 10 voor de deur, die verkleed als koningen een liedje kwamen zingen.
Heel mooi, maar ik had niet echt een idee wat ze daarna verwachtten. Ik heb ze maar een zakje chocolaatjes meegegeven, en zo te zien viel dat in de smaak.
Nou ja, ze deden het in de stromende regen, dus de deur dichtsmijten na het luisteren had mij waarschijnlijk niet populairder gemaakt in de buurt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat doen ze hier dan weer niet. Zongen ze wel mooi of was het eigenlijk de chocola niet waard?
Ook een mooi moment om een tand/kies te verliezenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel mensen eten een roscón:
[ afbeelding ]
En vaak wordt er een boon in de roscón gestopt en degene die het stukje heeft met de boon is dan de 'koning' voor de avond. Hoewel er geloof ik ook mensen zijn die de traditie hebben dat diegene dan de roscón betaalt.
Dat hebben wij hier ook inderdaad. Die boon brengt een jaar geluk hier geloof ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En vaak wordt er een boon in de roscón gestopt en degene die het stukje heeft met de boon is dan de 'koning' voor de avond. Hoewel er geloof ik ook mensen zijn die de traditie hebben dat diegene dan de roscón betaalt.
Hoe word je als Nederlander eigenlijk gezien waar jij woont?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden het in de stromende regen, dus de deur dichtsmijten na het luisteren had mij waarschijnlijk niet populairder gemaakt in de buurt.
Onze straat is vrij internationaal voor een plattelandsgemeente. Binnen een straal van 100 meter zijn Nederland, Spanje, Colombia, Duitsland, Roemenië, Polen, China en Portugal vertegenwoordigd. Dus wat dat betreft als één van de velen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe word je als Nederlander eigenlijk gezien waar jij woont?
Zou het anders zijn denk je als je in een typische Vlaamse buurt zou wonen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Onze straat is vrij internationaal voor een plattelandsgemeente. Binnen een straal van 100 meter zijn Nederland, Spanje, Colombia, Duitsland, Roemenië, Polen, China en Portugal vertegenwoordigd. Dus wat dat betreft als één van de velen.
Boterham met chocolade vlokkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
In West-Vlaanderen ofzo zeker wel, maar de regio Brussel is door de EU, de traditionele gastarbeiders en de taalgrens sowieso al een stuk internationaler.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het anders zijn denk je als je in een typische Vlaamse buurt zou wonen?
Ben jij al een keer el rey geweest?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een roscón gegeten met een groep mensenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij al een keer el rey geweest?
Dat uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een roscón gegeten met een groep mensen
Maar diep down ben ik altijd een rey natuurlijk
Eén met Duo Penotti en één met pindakaasquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:57 schreef Strani het volgende:
Spezzatine, Italiaanse runderstoofquote:
Toen ik er nog werkte, deed ik dat briefje net zolang erdoor heen totdat hij geaccepteerd. Vanwege de feit dat die apparaten het briefje niet accepteerde als je te snel of te langzaam met het briefje er doorheen gingquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kom net bij de hema en wil met 50 euro betalen. Drie van die scan-apparaten geven aan dat mijn briefje niet geaccepteerd wordt. "Officieel moeten we hem innemen, maar we geven hem terug, dan moet u maar even naar de bank". Hoe dan? Ik heb het briefje vijf dagen terug van mijn oma gekregen als nieuwjaarsfooitje en weet zeker dat zij er niets raars mee gedaan heeft. Als ik het thuis bekijk, zie ik duidelijk een watermerk en lijkt het een normaal briefje te zijn.
Nu maar eens nadenken waar ik dan met 50 euro kan betalen zonder dat het gescand gaat worden
tsjonge jonge wat een gedoequote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kom net bij de hema en wil met 50 euro betalen. Drie van die scan-apparaten geven aan dat mijn briefje niet geaccepteerd wordt. "Officieel moeten we hem innemen, maar we geven hem terug, dan moet u maar even naar de bank". Hoe dan? Ik heb het briefje vijf dagen terug van mijn oma gekregen als nieuwjaarsfooitje en weet zeker dat zij er niets raars mee gedaan heeft. Als ik het thuis bekijk, zie ik duidelijk een watermerk en lijkt het een normaal briefje te zijn.
Nu maar eens nadenken waar ik dan met 50 euro kan betalen zonder dat het gescand gaat worden
Effe 40+ naanbroden kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:45 schreef Koen66 het volgende:
Is er niet zo'n Turkse supermarkt in de buurt Billie? Die in de wijk hier die checkt nooit iets
Misschien is je oma eigenlijk een meestervervalserquote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien benzinekosten?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was gisteren bij de Hema, maar daar waren alleen maar zelfscankassa's open, dus ik kon alleen met pin betalen, terwijl ik eigenlijk ook contant met het nieuwjaarscentje wilde betalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Is daar bij de niet zelfscankassa niet gewoon bel, zodat een medewerker er naar toe kan om de kassa te bedienen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de Hema, maar daar waren alleen maar zelfscankassa's open, dus ik kon alleen met pin betalen, terwijl ik eigenlijk ook contant met het nieuwjaarscentje wilde betalen.
Wel stom dat de scan-apparaat 'm niet accepteert.
Ik zag alleen twee zelfscankassa's en een ruilkassa.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is daar bij de niet zelfscankassa niet gewoon bel, zodat een medewerker er naar toe kan om de kassa te bedienen?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ze deden het in de stromende regen, dus de deur dichtsmijten na het luisteren had mij waarschijnlijk niet populairder gemaakt in de buurt.
De hema in het winkelcentrum heeft zo'n belletje, maar die winkel is zo klein dat ze gauw wel zien of iemand contant wil betalenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag alleen twee zelfscankassa's en een ruilkassa.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik verklaar voor morgen de eerste Ed Sheeran-vrije dag van 2023!
Hij heet Izquierdo dat betekent toch links? Wel handig als je bochtjes linksom moet. Hij wint wel de rit.quote:
Dat klopt jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heet Izquierdo dat betekent toch links? Wel handig als je bochtjes linksom moet. Hij wint wel de rit.
Zou ik wel terecht vinden ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
Otterspeer moet toch gewoon worden geDQd?
Hij is enorm gematstquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
Tranquilo, Strani, hij doet nog niet echt mee voor de medailles!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
Zo, zomaar een zevende plek voor Izquierdo. Muy bien.
Hij schaatste zowat zijn tegenstander uit de baanquote:
Hij hield de binnenbocht niet. Dat doet hij nooit, maar nu hinderde hij opzichtig de tegenstander.quote:
Was Irene Schouten niet naar Colombia gegaan om te skeeleren in voorbereiding op het nieuwe seizoen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:36 schreef Strani het volgende:
Ook weer niet zo gek, skeeleren is heel populair in Colombia.
Oh dat wist ik niet maar het zou me niet verbazen!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was Irene Schouten niet naar Colombia gegaan om te skeeleren in voorbereiding op het nieuwe seizoen ?
Nouja die zat daar gewoon omdat ze een journalist is hoor, compleet onafhankelijk van haar tattoo. Daar maakt het programma een ding vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste terug. Dat programma kiest ze wel uit he. Vorige week ook al die Milou met haar maffe tattoo
Gevonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet maar het zou me niet verbazen!
Ik heb een hamburgerpers, ideaal dingquote:
Nouja als daar deelnemers van de Slimste Mens in passen zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een hamburgerpers, ideaal ding
Maar dat was niet het punt dat je wilde maken
NK en dan vervolgens weer chaos op een EK/WK. Elke keer bij hem voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef Em31 het volgende:
Ook wel lullig die dubbele valse start voor de Belg, terwijl een paar anderen ook niet stil stonden en gewoon weg mochten.
Ik had het idee dat ze voor de Nederlanders behoorlijk soepel waren!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef Em31 het volgende:
Ook wel lullig die dubbele valse start voor de Belg, terwijl een paar anderen ook niet stil stonden en gewoon weg mochten.
Ik dénk dat ik het bij rundergehakt houquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja als daar deelnemers van de Slimste Mens in passen zie ik het probleem niet
Ik zag even voor me dat je gewoon op snelheid aankomt en dan nét op het juiste moment over de streep gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.
En die regel voor de tweede valse start, ook als de eerste voor de ander was, mag ook wel weer verdwijnen.
Ik zou dat erg op prijs stellen, jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:45 schreef Meke het volgende:
zoutloze, minder succesvolle collega's van hen wel uitnodigen omdat die nou eenmaal wel in de mal van perfecte burger passen?
Een rollende startquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag even voor me dat je gewoon op snelheid aankomt en dan nét op het juiste moment over de streep gaat
Ja met die valse starts zal wel zijn dat het anders lang duurt als je 3x moet, maar dit blijft toch wel zuur. Vooral bij zo'n 500 meter.
We zullen even gaan lobby-en bij Philip en dan zien we je over een paar afleveringen wel deelnemen!quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Een rollende startBeetje als met zeilen ook geloof ik?
Ja inderdaad, het duurt wat langer. Maar ik vind niet dat dat opweegt tegen het enorme belang van de sporters tijdens grote wedstrijden. Ik kan me van vroegâh toen deze regel nog niet zo was ook niet herinneren dat we thuis helemaal getraumatiseerd op de bank zaten te kijken omdat het zo lang duurde
Maar dan krijgen we weer van die discussies. Waar is @Strani bekend van ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zullen even gaan lobby-en bij Philip en dan zien we je over een paar afleveringen wel deelnemen!
Ik kijk niet meer, ik ben geswitcht naar Below Deckquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef Em31 het volgende:
Allemaal ijs daar buiten en gewoon niemand aan het schaatsen
Dacht even dat je het bedoelde als een synoniem voor onder de dekensquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, ik ben geswitcht naar Below Deck
Tegenwoordig ben je bekend zodra je zelf zegt dat je bekend bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we weer van die discussies. Waar is @:Strani bekend van ?
Ja, hij heeft Harry Vermeegen een paar keer gezien in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij schaatste zowat zijn tegenstander uit de baan
Ik zag de herhaling.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij hield de binnenbocht niet. Dat doet hij nooit, maar nu hinderde hij opzichtig de tegenstander.
Nee, ik heb het uiteraard over de kwalitatief ijzersterke en intellectuele real life seriequote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het bedoelde als een synoniem voor onder de dekens![]()
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik heb het uiteraard over de kwalitatief ijzersterke en intellectuele real life serie
over gasten en personeel op een luxe charterjacht
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die zat daar gewoon omdat ze een journalist is hoor, compleet onafhankelijk van haar tattoo. Daar maakt het programma een ding vanOf moeten ze mensen eruit filteren zodra ze een mening hebben en ze niet meer uitnodigen terwijl ze compleet zoutloze, minder succesvolle collega's van hen wel uitnodigen omdat die nou eenmaal wel in de mal van perfecte burger passen?
Hij is de enige echt lberogast. Dat zegt hij zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had de tattoo herkend. Jij ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste terug. Dat programma kiest ze wel uit he. Vorige week ook al die Milou met haar maffe tattoo
Ik dacht hetzelfde als maarten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had de tattoo herkend. Jij ook?
Precies en ik heb al méér dan genoeg nagedacht deze werkweekquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordmaar dat soort series kunnen soms heerlijk vermaak zijn waar je niet teveel bij na hoeft te denken.
Nee dat vloeken kun je iemand nog op aansprekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.
Nou in dat geval toch alleen maar nuttig dat ze de tattoo heeftquote:
Je zou inderdaad wel iets van een ‘doellijntechnologie’ moeten kunnen gebruiken om te bepalen of iemand voor het schot de lijn is gepasseerd. Dat iemand eens zijn arm beweegt heeft immers geen noemenswaardig voordeel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.
En die regel voor de tweede valse start, ook als de eerste voor de ander was, mag ook wel weer verdwijnen.
Hij is bekend van FOK. Gewoon nummer 35 op de lijst van mensen met meeste likes hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is bekend van FOK. Gewoon nummer 35 op de lijst van mensen met meeste likes hier.
Ik vond het vooral vervelend dat hij meerdere keren het antwoord gaf terwijl de vraag nog niet helemaal gesteld was (terwijl het niet om tijd ging)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.
Dat betekent dat je een leven hebquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]ooit zelfs top 20 maar een tijdelijke afwezigheid wordt hier hard bestraft
Ja, toen moesten we al die dijenkletsers zelf bedenken. @Redefine en ik zaten op een bepaald punt tegen een burn-out aanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]ooit zelfs top 20 maar een tijdelijke afwezigheid wordt hier hard bestraft
Ik doe niet mee aan de volksverhuizingquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Meke in TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Tijd voor de wekelijkse volksverhuizing
Ik wil eigenlijk Emiily in Paris kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Meke in TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Tijd voor de wekelijkse volksverhuizing
Daar ben ik met seizoen 1 weer begonnen om er weer in te komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Emiily in Paris kijken
Het is gewoon te eng voor woordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
@:NailQueen jouw UI![]()
eerste keer niet mobiel en het is toch schrikken
Ja, je zou er nachtmerries van krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is gewoon te eng voor woorden
Krijg ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, je zou er nachtmerries van krijgen.
Niet te doen gewoon.quote:
Gelukkig is het morgen overquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
@:NailQueen jouw UI![]()
eerste keer niet mobiel en het is toch schrikken
Ja het is zwaar om zoveel slechte grappen te makenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toen moesten we al die dijenkletsers zelf bedenken. @:redefine en ik zaten op een bepaald punt tegen een burn-out aan
@Momo . @Cyan9 en @H_T hebben een excuus om wat later te reageren.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:53 schreef Em31 het volgende:
hup mods hup
ESF / De grote geniepige mod response time test.
Ik zit gewoon lekker Op zoek naar Grease te kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Momo . @:Cyan9 en @:H_T hebben een excuus om wat later te reageren.
Ze zijn druk bezig met topics aanmaken en alles in orde te maken voor het NSF 2023 seizoen.
Mensen snappen niet hoe zwaar het is Fredquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toen moesten we al die dijenkletsers zelf bedenken. @:redefine en ik zaten op een bepaald punt tegen een burn-out aan
Ik wist dus helemaal niet dat het om Grease gaat dit jaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit gewoon lekker Op zoek naar Grease te kijken
Dat is best weinigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben trouwens in m'n hele leven maar naar één musical geweest en dat was Grease. In Colombia, in het Spaans. Met een Sandy waarvan de actrice half Nederlands en half Peruaans is.
De enige musical waarbij ik in het theater aanwezig was, is De Weermachine. Ik speelde zelf ook mee trouwens.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
Ik ben trouwens in m'n hele leven maar naar één musical geweest en dat was Grease. In Colombia, in het Spaans. Met een Sandy waarvan de actrice half Nederlands en half Peruaans is.
Donderwolk nummer drie?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De enige musical waarbij ik in het theater aanwezig was, is De Weermachine. Ik speelde zelf ook mee trouwens.
Ik was een verstrooide professor. Geen idee hoe ze mij daarvoor gecast hadden overigens.quote:
Danny?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb alleen Ciske de Rat gezien.
Een date nog welquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht ook tot iemand van hier me eindelijk meeneemt naar een musical als date...
Ik moet idd die app nog downloadenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:41 schreef NailQueen het volgende:
@:koen66 en @:Strani jullie zitten nog niet in onze WIDM poule. Kom er snel bij!
Het lukt mij niet om de link te delen. Ik kan denk ik alleen je naam toevoegen. Gewoon Koen66?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat was die Mol groep ook alweer @:NailQueen?
Live of op film?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:41 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo’n 30 musicals gezien. Zelfs Hugh Jackman die I Go To Rio zingt in strakke witte broek. Fantastisch.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ohh wat was ik vroeger blij als we naar een musical gingen en ik vervolgens de cd mocht hebben. En dan helemaal grijsdraaien. Heb nu nog weleens nummers van Ciske de Rat of Belle en het Beest in m’n hoofd zitten.
In deze SC? Ik zou niet weten wie.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een date nog wel
Heb je iemand in gedachte?
Ik sla net als vorig jaar over! Ik heb het opgegeven met WIDMquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:41 schreef NailQueen het volgende:
@:koen66 en @:Strani jullie zitten nog niet in onze WIDM poule. Kom er snel bij!
Vorig jaar moest ik al het vuile werk doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sla net als vorig jaar over! Ik heb het opgegeven met WIDM
Ja daarom, ik wil niet langer een blok aan je been zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik al het vuile werk doen
Ik heb dat altijd bij de groepsoptredens in dit soort programma's. Dan zie je een stuk of 15 van die figuren allemaal main character proberen te zijn, naast elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind de optredens bij Op Zoek Naar (sowieso losse optredens uit musicals) op tv wel altijd vrij cringe. Ik kan daar niet zo makkelijk naar kijken omdat het op beeld al snel op over-acting lijkt. Die mensen zijn gewend om alles tot aan de achterste rij van een vol theater te moeten projecteren. En het nummer is ook uit de context gehaald dus ik zit dan niet in het verhaal en zo, dus ik heb dan een beetje plaatsvervangende schaamte, zo van oké nu even normaal doen.
Vorig jaar werden we laatste. Mijn wraak was zoetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom, ik wil niet langer een blok aan je been zijn
Netjesquote:
ESF SC: De Musicalquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij de groepsoptredens in dit soort programma's. Dan zie je een stuk of 15 van die figuren allemaal main character proberen te zijn, naast elkaar.
Ze zongen vandaag vrij weinig musicalnummers, wat ook weer jammer isquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind de optredens bij Op Zoek Naar (sowieso losse optredens uit musicals) op tv wel altijd vrij cringe. Ik kan daar niet zo makkelijk naar kijken omdat het op beeld al snel op over-acting lijkt. Die mensen zijn gewend om alles tot aan de achterste rij van een vol theater te moeten projecteren. En het nummer is ook uit de context gehaald dus ik zit dan niet in het verhaal en zo, dus ik heb dan een beetje plaatsvervangende schaamte, zo van oké nu even normaal doen.
Is dat zo? Ja maar samen met een heleboel andere mensen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar werden we laatste. Mijn wraak was zoet
Sowieso dan deze erin:quote:
Jupquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ohh wat was ik vroeger blij als we naar een musical gingen en ik vervolgens de cd mocht hebben. En dan helemaal grijsdraaien. Heb nu nog weleens nummers van Ciske de Rat of Belle en het Beest in m’n hoofd zitten.
Ja en in die van MOLquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
He @:molloot200! Ja jij! Kom je ook nog in onze poule?
Je Ed Sheeran-UI? Die mág je gewoon houden he!quote:
Ik denk niet dat de anderen daar zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Je Ed Sheeran-UI? Die mág je gewoon houden he!
Ja, kun je dit nog even speciaal voor mij uitleggen? Want dit is wel een "ik zie water branden" momentje..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de anderen daar zo blij mee zijn
Weddenschapje. Douwie Bobbie was niet de jokerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, kun je dit nog even speciaal voor mij uitleggen? Want dit is wel een "ik zie water branden" momentje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |