In deze SC? Ik zou niet weten wie.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een date nog wel
Heb je iemand in gedachte?
Ik sla net als vorig jaar over! Ik heb het opgegeven met WIDMquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:41 schreef NailQueen het volgende:
@:koen66 en @:Strani jullie zitten nog niet in onze WIDM poule. Kom er snel bij!
Vorig jaar moest ik al het vuile werk doenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sla net als vorig jaar over! Ik heb het opgegeven met WIDM
Ja daarom, ik wil niet langer een blok aan je been zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik al het vuile werk doen
Ik heb dat altijd bij de groepsoptredens in dit soort programma's. Dan zie je een stuk of 15 van die figuren allemaal main character proberen te zijn, naast elkaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind de optredens bij Op Zoek Naar (sowieso losse optredens uit musicals) op tv wel altijd vrij cringe. Ik kan daar niet zo makkelijk naar kijken omdat het op beeld al snel op over-acting lijkt. Die mensen zijn gewend om alles tot aan de achterste rij van een vol theater te moeten projecteren. En het nummer is ook uit de context gehaald dus ik zit dan niet in het verhaal en zo, dus ik heb dan een beetje plaatsvervangende schaamte, zo van oké nu even normaal doen.
Vorig jaar werden we laatste. Mijn wraak was zoetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom, ik wil niet langer een blok aan je been zijn
Netjesquote:
ESF SC: De Musicalquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd bij de groepsoptredens in dit soort programma's. Dan zie je een stuk of 15 van die figuren allemaal main character proberen te zijn, naast elkaar.
Ze zongen vandaag vrij weinig musicalnummers, wat ook weer jammer isquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik vind de optredens bij Op Zoek Naar (sowieso losse optredens uit musicals) op tv wel altijd vrij cringe. Ik kan daar niet zo makkelijk naar kijken omdat het op beeld al snel op over-acting lijkt. Die mensen zijn gewend om alles tot aan de achterste rij van een vol theater te moeten projecteren. En het nummer is ook uit de context gehaald dus ik zit dan niet in het verhaal en zo, dus ik heb dan een beetje plaatsvervangende schaamte, zo van oké nu even normaal doen.
Is dat zo? Ja maar samen met een heleboel andere mensen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar werden we laatste. Mijn wraak was zoet
Sowieso dan deze erin:quote:
Jupquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:56 schreef Em31 het volgende:
Ohh wat was ik vroeger blij als we naar een musical gingen en ik vervolgens de cd mocht hebben. En dan helemaal grijsdraaien. Heb nu nog weleens nummers van Ciske de Rat of Belle en het Beest in m’n hoofd zitten.
Ja en in die van MOLquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
He @:molloot200! Ja jij! Kom je ook nog in onze poule?
Je Ed Sheeran-UI? Die mág je gewoon houden he!quote:
Ik denk niet dat de anderen daar zo blij mee zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Je Ed Sheeran-UI? Die mág je gewoon houden he!
Ja, kun je dit nog even speciaal voor mij uitleggen? Want dit is wel een "ik zie water branden" momentje..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 00:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de anderen daar zo blij mee zijn
Weddenschapje. Douwie Bobbie was niet de jokerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 01:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, kun je dit nog even speciaal voor mij uitleggen? Want dit is wel een "ik zie water branden" momentje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |