Was Irene Schouten niet naar Colombia gegaan om te skeeleren in voorbereiding op het nieuwe seizoen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:36 schreef Strani het volgende:
Ook weer niet zo gek, skeeleren is heel populair in Colombia.
Oh dat wist ik niet maar het zou me niet verbazen!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was Irene Schouten niet naar Colombia gegaan om te skeeleren in voorbereiding op het nieuwe seizoen ?
Nouja die zat daar gewoon omdat ze een journalist is hoor, compleet onafhankelijk van haar tattoo. Daar maakt het programma een ding vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste terug. Dat programma kiest ze wel uit he. Vorige week ook al die Milou met haar maffe tattoo
Gevonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet maar het zou me niet verbazen!
Nouja als daar deelnemers van de Slimste Mens in passen zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een hamburgerpers, ideaal ding
Maar dat was niet het punt dat je wilde maken
NK en dan vervolgens weer chaos op een EK/WK. Elke keer bij hem voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:19 schreef blackswangreen het volgende:
Otterspeer moet toch gewoon worden geDQd?
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef Em31 het volgende:
Ook wel lullig die dubbele valse start voor de Belg, terwijl een paar anderen ook niet stil stonden en gewoon weg mochten.
Ik had het idee dat ze voor de Nederlanders behoorlijk soepel waren!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:53 schreef Em31 het volgende:
Ook wel lullig die dubbele valse start voor de Belg, terwijl een paar anderen ook niet stil stonden en gewoon weg mochten.
Ik dénk dat ik het bij rundergehakt houquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja als daar deelnemers van de Slimste Mens in passen zie ik het probleem niet
Ik zag even voor me dat je gewoon op snelheid aankomt en dan nét op het juiste moment over de streep gaatquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.
En die regel voor de tweede valse start, ook als de eerste voor de ander was, mag ook wel weer verdwijnen.
Ik zou dat erg op prijs stellen, jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:45 schreef Meke het volgende:
zoutloze, minder succesvolle collega's van hen wel uitnodigen omdat die nou eenmaal wel in de mal van perfecte burger passen?
Een rollende startquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag even voor me dat je gewoon op snelheid aankomt en dan nét op het juiste moment over de streep gaat
Ja met die valse starts zal wel zijn dat het anders lang duurt als je 3x moet, maar dit blijft toch wel zuur. Vooral bij zo'n 500 meter.
We zullen even gaan lobby-en bij Philip en dan zien we je over een paar afleveringen wel deelnemen!quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Een rollende startBeetje als met zeilen ook geloof ik?
Ja inderdaad, het duurt wat langer. Maar ik vind niet dat dat opweegt tegen het enorme belang van de sporters tijdens grote wedstrijden. Ik kan me van vroegâh toen deze regel nog niet zo was ook niet herinneren dat we thuis helemaal getraumatiseerd op de bank zaten te kijken omdat het zo lang duurde
Maar dan krijgen we weer van die discussies. Waar is @Strani bekend van ?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zullen even gaan lobby-en bij Philip en dan zien we je over een paar afleveringen wel deelnemen!
Ik kijk niet meer, ik ben geswitcht naar Below Deckquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef Em31 het volgende:
Allemaal ijs daar buiten en gewoon niemand aan het schaatsen
Dacht even dat je het bedoelde als een synoniem voor onder de dekensquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, ik ben geswitcht naar Below Deck
Tegenwoordig ben je bekend zodra je zelf zegt dat je bekend bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we weer van die discussies. Waar is @:Strani bekend van ?
Ja, hij heeft Harry Vermeegen een paar keer gezien in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij schaatste zowat zijn tegenstander uit de baan
Ik zag de herhaling.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij hield de binnenbocht niet. Dat doet hij nooit, maar nu hinderde hij opzichtig de tegenstander.
Nee, ik heb het uiteraard over de kwalitatief ijzersterke en intellectuele real life seriequote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het bedoelde als een synoniem voor onder de dekens![]()
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik heb het uiteraard over de kwalitatief ijzersterke en intellectuele real life serie
over gasten en personeel op een luxe charterjacht
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die zat daar gewoon omdat ze een journalist is hoor, compleet onafhankelijk van haar tattoo. Daar maakt het programma een ding vanOf moeten ze mensen eruit filteren zodra ze een mening hebben en ze niet meer uitnodigen terwijl ze compleet zoutloze, minder succesvolle collega's van hen wel uitnodigen omdat die nou eenmaal wel in de mal van perfecte burger passen?
Hij is de enige echt lberogast. Dat zegt hij zelfquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had de tattoo herkend. Jij ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste terug. Dat programma kiest ze wel uit he. Vorige week ook al die Milou met haar maffe tattoo
Ik dacht hetzelfde als maarten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had de tattoo herkend. Jij ook?
Precies en ik heb al méér dan genoeg nagedacht deze werkweekquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordmaar dat soort series kunnen soms heerlijk vermaak zijn waar je niet teveel bij na hoeft te denken.
Nee dat vloeken kun je iemand nog op aansprekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.
Nou in dat geval toch alleen maar nuttig dat ze de tattoo heeftquote:
Je zou inderdaad wel iets van een ‘doellijntechnologie’ moeten kunnen gebruiken om te bepalen of iemand voor het schot de lijn is gepasseerd. Dat iemand eens zijn arm beweegt heeft immers geen noemenswaardig voordeel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.
En die regel voor de tweede valse start, ook als de eerste voor de ander was, mag ook wel weer verdwijnen.
Hij is bekend van FOK. Gewoon nummer 35 op de lijst van mensen met meeste likes hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is bekend van FOK. Gewoon nummer 35 op de lijst van mensen met meeste likes hier.
Ik vond het vooral vervelend dat hij meerdere keren het antwoord gaf terwijl de vraag nog niet helemaal gesteld was (terwijl het niet om tijd ging)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.
Dat betekent dat je een leven hebquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]ooit zelfs top 20 maar een tijdelijke afwezigheid wordt hier hard bestraft
Ja, toen moesten we al die dijenkletsers zelf bedenken. @Redefine en ik zaten op een bepaald punt tegen een burn-out aanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]ooit zelfs top 20 maar een tijdelijke afwezigheid wordt hier hard bestraft
Ik doe niet mee aan de volksverhuizingquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Meke in TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Tijd voor de wekelijkse volksverhuizing
Ik wil eigenlijk Emiily in Paris kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Meke in TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Tijd voor de wekelijkse volksverhuizing
Daar ben ik met seizoen 1 weer begonnen om er weer in te komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Emiily in Paris kijken
Het is gewoon te eng voor woordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
@:NailQueen jouw UI![]()
eerste keer niet mobiel en het is toch schrikken
Ja, je zou er nachtmerries van krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is gewoon te eng voor woorden
Krijg ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, je zou er nachtmerries van krijgen.
Niet te doen gewoon.quote:
Gelukkig is het morgen overquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
@:NailQueen jouw UI![]()
eerste keer niet mobiel en het is toch schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |