Ik had de tattoo herkend. Jij ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste terug. Dat programma kiest ze wel uit he. Vorige week ook al die Milou met haar maffe tattoo
Ik dacht hetzelfde als maarten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had de tattoo herkend. Jij ook?
Precies en ik heb al méér dan genoeg nagedacht deze werkweekquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordmaar dat soort series kunnen soms heerlijk vermaak zijn waar je niet teveel bij na hoeft te denken.
Nee dat vloeken kun je iemand nog op aansprekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.
Nou in dat geval toch alleen maar nuttig dat ze de tattoo heeftquote:
Je zou inderdaad wel iets van een ‘doellijntechnologie’ moeten kunnen gebruiken om te bepalen of iemand voor het schot de lijn is gepasseerd. Dat iemand eens zijn arm beweegt heeft immers geen noemenswaardig voordeel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de ISU de hele aanpak van de start niet volledig verandert. Maak het gewoon legaal om te bewegen, zolang je schaats maar niet over de streep gaat. En gewoon een vaste interval tussen 'ready' en het startschot zodat iedereen daarop kan anticiperen.
En die regel voor de tweede valse start, ook als de eerste voor de ander was, mag ook wel weer verdwijnen.
Hij is bekend van FOK. Gewoon nummer 35 op de lijst van mensen met meeste likes hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we weer van die discussies. Waar is @:Strani bekend van ?
Ja, hij heeft Harry Vermeegen een paar keer gezien in de supermarkt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is bekend van FOK. Gewoon nummer 35 op de lijst van mensen met meeste likes hier.
Ik vond het vooral vervelend dat hij meerdere keren het antwoord gaf terwijl de vraag nog niet helemaal gesteld was (terwijl het niet om tijd ging)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Maar die tattoo en die Abel met zijn gevloek was gewoon niet nodig. En het is idd het programma dat daar een ding van maakt.
Dat betekent dat je een leven hebquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]ooit zelfs top 20 maar een tijdelijke afwezigheid wordt hier hard bestraft
Ja, toen moesten we al die dijenkletsers zelf bedenken. @Redefine en ik zaten op een bepaald punt tegen een burn-out aanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]ooit zelfs top 20 maar een tijdelijke afwezigheid wordt hier hard bestraft
Ik doe niet mee aan de volksverhuizingquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Meke in TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Tijd voor de wekelijkse volksverhuizing
Ik wil eigenlijk Emiily in Paris kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Meke in TV / [NPO1] Op Zoek Naar... Danny en Sandy
Tijd voor de wekelijkse volksverhuizing
Daar ben ik met seizoen 1 weer begonnen om er weer in te komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Emiily in Paris kijken
Het is gewoon te eng voor woordenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
@:NailQueen jouw UI![]()
eerste keer niet mobiel en het is toch schrikken
Ja, je zou er nachtmerries van krijgen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is gewoon te eng voor woorden
Krijg ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, je zou er nachtmerries van krijgen.
Niet te doen gewoon.quote:
Gelukkig is het morgen overquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
@:NailQueen jouw UI![]()
eerste keer niet mobiel en het is toch schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |