quote:Op maandag 2 januari 2023 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?
Hoe wou je leven maken in de cos danquote:Op maandag 2 januari 2023 16:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik dood ben, kan ik naar de SC.
Je moest er even over nadenken.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Hoe wou je leven maken in de cos dan
Nee hoor maar soms gaat er een telefoon en moet je even je aandacht daarbij houdenquote:
Vrouwelijk excuusquote:Op maandag 2 januari 2023 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor maar soms gaat er een telefoon en moet je even je aandacht daarbij houden
Wat jij wil.quote:
Telefoon, slechtste uitvinding ooitquote:Op maandag 2 januari 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Soms vervloek ik dat ding zeker de afgelopen tijd
En dan in de avond, ga je even lekker op de bank liggen en ringgggggggggggg
Die mobieltjes wel. Heeft veel gezelligheid uit de huizen gehaaldquote:Op maandag 2 januari 2023 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Telefoon, slechtste uitvinding ooit
Precies dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mobieltjes wel. Heeft veel gezelligheid uit de huizen gehaald
OOk op verjaardagen dan posten ze een foto en dan zie je bijna iedereen op hun mobiel bezig
IK ben blij dat mijn kinderen nog grotendeels zonder internet zijn opgegroeidquote:
Vroeger speelde we monopoly, nu zit iedereen met zijn gezicht in dat mobieltje. Kut telefoonquote:Op maandag 2 januari 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben blij dat mijn kinderen nog grotendeels zonder internet zijn opgegroeid
Tijd voor elkaar niet constant bereikbaar moeten zijn
Nog bij je vriendje/viendinnetje aan de deurbellen als je hem/haar iets wilde vertellen of buiten wilde spelen.
Nu spelen ze samen een spel hij/zij thuis op zijn computer en jij ook thuis op je computer
Zag het net op tv. Was mooi vuurwerkquote:Op maandag 2 januari 2023 20:37 schreef spapaars het volgende:
Maandagavond. Uitgesteld vuurwerk en 600 drones boven Amsterdam
QR code van drones.
[ afbeelding ]
Ja vanaf het dak van het voormalige Shell-gebouw.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het net op tv. Was mooi vuurwerk
Ben je daar wel eens ingeweestquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja vanaf het dak van het voormalige Shell-gebouw.
Op het dak is een schommel die over de rand heen gaat.
Nee, ken wel de YT filmpjes die er zijn, en denk niet dat het iets voor mij is.quote:
Het lijkt mij ook niets hoor zou het bij kijken houdenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, ken wel de YT filmpjes die er zijn, en denk niet dat het iets voor mij is.
Nog een livestream hobby die ik heb, de straatwandelaars die live op YouTube uitzenden, vooral die van New York.
De video van het vuurwerk is ook 1 van die gasten die dat doet.
Thnx lijkt wel een bouwvallig hokquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:55 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]
Ik reed toevallig vandaag eens langs het terrein. Dit is wat je kunt zien van afstand. Voor de ingang staat beveiliging (wel vriendelijk overigens). Maar echt middle of nowhere haha.
Heb je de bewaking gesproken?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:55 schreef B00STER het volgende:
[ afbeelding ]
Ik reed toevallig vandaag eens langs het terrein. Dit is wat je kunt zien van afstand. Voor de ingang staat beveiliging (wel vriendelijk overigens). Maar echt middle of nowhere haha.
Flauw hoor, maar toch leuk dat je een foto kon maken, nu de bomen kaal zijn is er ook iets van te zien.quote:
Ja maar nog verrekte weinig hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flauw hoor, maar toch leuk dat je een foto kon maken, nu de bomen kaal zijn is er ook iets van te zien.
haha dat roep ik altijd en heb nog nooit een ander dat horen zeggen/schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Telefoon, slechtste uitvinding ooit
Geen idee. Post eens een fotoquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:28 schreef HappyCharly het volgende:
Ben ik heel blond? Waar is het topic van de tv uitzendingen gebleven?
naah wat suf, ik keek echt!!quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:37 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Post eens een foto![]()
JAA / [JAA TV / LIVE #4] Een jaar van je leven #4
Er was nog geen nieuw deel geopend. Stond bij gesloten topicsquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
naah wat suf, ik keek echt!!
But thank you!
ahhhhhh de verklaring...quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Er was nog geen nieuw deel geopend. Stond bij gesloten topics
JAA / [JAA TV / LIVE #3] Een jaar van je leven #3
Zou het in het tv topic vragen. Die hebben de afleveringen gezien.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zoek de uitzending waarin de psycholoog iets over het taalgebruik van Martin zegt?
Moet dat hier of in het tv topic?
Ik heb ook geen idee, je kan bij videoland maar 2 streams tegelijk openenquote:Op woensdag 4 januari 2023 23:28 schreef D. het volgende:
Ik vraag me af, hoe gaat iedereen die de 2 RLS'en gaat volgen het doen?
Van beiden 1 of 2 streams open? In beiden COS'en meelezen en posten?
Ik heb al moeite 2 streams te volgen, dus heb er meestal eentje open staan, tenzij ik lees of zie dat er op de andere stream leukere mensen/beelden zijn. Maar da's 1 RLS, dus het dubbele lijkt me wat stressvol
Dat zat ik mij dus af te vragen gisteren. Ik had eigenlijk regelmatig een stream op staan op de tv en tegelijk ook beide streams open op de laptop (2e scherm). Dat ging eigenlijk altijd prima tot afgelopen week.quote:Op donderdag 5 januari 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, je kan bij videoland maar 2 streams tegelijk openen
Dat wordt 1 voor dit en een voor BB denk ik, Maar dan mis je van allebei wel een gedeelte
Ik zag net inderdaad als je het duurder abonement hebt je 4 schermen tegelijk kan openen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zat ik mij dus af te vragen gisteren. Ik had eigenlijk regelmatig een stream op staan op de tv en tegelijk ook beide streams open op de laptop (2e scherm). Dat ging eigenlijk altijd prima tot afgelopen week.
Bij premium zou je tot vier schermen tegelijk kunnen kijken maar niet duidelijk of je dezelfde stream op twee schermen open kunt hebben.
Beetje raar om vier streams aan te bieden en ze niet allemaal tegelijk kunnen volgen. Hopelijk lossen ze het op.
ik denk dat ik ga kiezen.. of kijk in de chat waarhet het boeiendste is.. wel lastig..quote:Op woensdag 4 januari 2023 23:28 schreef D. het volgende:
Ik vraag me af, hoe gaat iedereen die de 2 RLS'en gaat volgen het doen?
Van beiden 1 of 2 streams open? In beiden COS'en meelezen en posten?
Ik heb al moeite 2 streams te volgen, dus heb er meestal eentje open staan, tenzij ik lees of zie dat er op de andere stream leukere mensen/beelden zijn. Maar da's 1 RLS, dus het dubbele lijkt me wat stressvol
Ik zie een heleboel in de avond en in de nacht filmpjes in de cos voorbij komen. Niet in het film topic, vraag me af of daar een reden voor is.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee.. maar deze stond ook in het filmpjestopic.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie een heleboel in de avond en in de nacht filmpjes in de cos voorbij komen. Niet in het film topic, vraag me af of daar een reden voor is.
Ja klopt. Ach zal wel.quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.. maar deze stond ook in het filmpjestopic.
Dat kan niet, als je wegloopt bij EJVJL kan je niet meer terugquote:Op donderdag 5 januari 2023 15:07 schreef Loveable het volgende:
Ik volg BB denk ik wel meer, tot het saai begint te worden ofz dan ga ik wel weer naar EJVJL kijken
Nou dan toch lekker nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je wegloopt bij EJVJL kan je niet meer terug
oke ..quote:Op donderdag 5 januari 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan niet, als je wegloopt bij EJVJL kan je niet meer terug
Inderdaad, niet te verwarren met de draaideur.quote:Op donderdag 5 januari 2023 18:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke ..
eh soort klapdeur sakmaarsegge
Ff hier mario, ik heb gekeken, die lijkt heeeeel erg op kim ja maar is het volgens mij niet, staat ook een andere naam, ik vermoed dat ze dezelfde behandelingen laten doen en zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:21 schreef mario390 het volgende:
hoe kann dat dat hier kim d, naast jill staat , we werden verarscht
https://www.rtlboulevard.(...)-de-jungle-videoland
Het is haar echt niet mario en livestream krijgen we niet bij dat programma helaas.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
dit will ik livestream, met buschcams elke plek will ik zien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:46 schreef mario390 het volgende:
@:engine kijk naast jill de likt op kim d
https://www.rtlboulevard.(...)-de-jungle-videoland
Heb thuis vier TV's opgehangenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:24 schreef mario390 het volgende:
hoe will je bb ,en jaa alle
streams kijken?
Ja ik moet ook werken. Denk dat ik voornamelijk jaar van je leven blijf volgen en BB er een beetje bij.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:43 schreef mario390 het volgende:
en op 16te startet bb brasil
ook nog man man
Je krijgt het druk marioquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:43 schreef mario390 het volgende:
en op 16te startet bb brasil
ook nog man man
Dan mis je vast nietsquote:
Michella.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:53 schreef mario390 het volgende:
dit will ik livestream, met buschcams elke plek will ik zien
[ afbeelding ]
Heer aloa.quote:
Goeden vraag.Weet ik zelf eigenlijk niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeden vraag.Weet ik zelf eigenlijk niet.
Tijd voor eenquote:
Reken ik ook goed.Maar ik heb wel dat gevoel.quote:
Gek is datquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken ik ook goed.Maar ik heb wel dat gevoel.
Maar ben je serieus? Want ik heb dus echt.quote:
Ik was serieus ja. Heb ik wel vaker als ik een paar dagen niet drink. Gister behoorlijke dip en nu hyperdepiep.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ben je serieus? Want ik heb dus echt.
Moet altijd zo om haar lachenquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was serieus ja. Heb ik wel vaker als ik een paar dagen niet drink. Gister behoorlijke dip en nu hyperdepiep.
@B00STER heeft geen tietenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en tieteh laten zien
naks,... broekuit lala .5keer ook naks
pfff
Balenquote:
Volgens mij heeft hij dat al eerder geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
@:mario390 wil graag weten of hij vanuit Oostenrijk een account op Videoland kan aanmaken, weet iemand dat hier? @:chufi misschien?
@mario390quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan maar dan kun je het beste de stappen op de website van Videoland doorlopen.
@mario390quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat al eerder geprobeerd.
En keek hij ook al via een account van iemand mee hier
Ik vermoed maar zo dat hij dat via een VPN moet doen dat moet je ook als je een account op de belgische Paly 4 qil doen
https://hulp.videoland.co(...)20kost%20veel%20data.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
@:mario390 wil graag weten of hij vanuit Oostenrijk een account op Videoland kan aanmaken, weet iemand dat hier? @:chufi misschien?
https://www.vpngids.nl/un(...)d-kijken-buitenland/quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
ik snap dat niet heb over 100 belgse zender op
iptv play 3,play 4 maar de stream is er niet bij
Videoland heeft ook niks met belgische zenders te maken, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Moet je via een VPN gaan Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Werkt niet meer via VPN tenminste daar lijkt het op..quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je via een VPN gaan Mario
Vanuit nederland kan dat ook niet op die belgische zender
Nee je moet dan ook kijken met VPNquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef mario390 het volgende:
kijken kann ik dann zonder vpn?
nur anmelden met VPN?
O echt niet. Ik ben geregistreerd via VPN kan wel de afleveringen zo terug kijken zonder VPNquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt niet meer via VPN tenminste daar lijkt het op..
Ik heb wel een account bij Go in Belgie maar kan nu niets meer kijken met VPN... zonder vragen ze me om verificatie via een Belgisch GSM nummerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet. Ik ben geregistreerd via VPN kan wel de afleveringen zo terug kijken zonder VPN
Maar in Oostenrijk kan je gewoon lid worden van videoland las ik net
Das mooi prutjequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account bij Go in Belgie maar kan nu niets meer kijken met VPN... zonder vragen ze me om verificatie via een Belgisch GSM nummer
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regiequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Vraag het ook maar even hier
Kan iemand mij uitleggen waar FEBO voor staat
@:Speedfighter vroeg dat in tv maar ik weet het niet
Ook google wijst naar andere dingen dan hier bedoeld
Wat is de betekenis van FEBO?
De afkorting FEBO komt van de Ferdinand Bolstraat, waar Johan Izaäk de Borst het banketbakkersvak leerde. Toen Johan Izaäk de Borst 18 jaar was ging hij in opleiding voor banketbakker. Hij had ook op zijn 14e een bijbaantje bij een banketbakkerij.
Febo (motorfiets), een Spaans historisch scootermerk
Febo (snackbar), een Nederlandse snackbarketen
Ha dank je wel chufiquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regie
@Speedfightquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha dank je wel chufije moet er maar opkomen
![]()
@:Speedfigt hier je antwoord.
Oh prachtig, leuk feitje, thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regie
Zat je toch in de buurtquote:
Wij weten niet of de FEBO zich overal mee bemoeid dat denken wijquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk...
Is dit een raar concept. Ze hadden aangekondigd dat het avontuurlijk en spannend zou worden met spellen en eliminaties maar dat is het dus niet... De febo bemoeit zich met vanallles maar dan weer te weinig met het spel zelf.
Idee:
BB wordt de variant met spellen en eliminaties en veel invloed en contact met regie en febo. Soms ook contact met thuis.
EJVL:
Bewoners zitten afgesloten van de buitenwereld. Geef die mensen een miljoen en zeg: hier moet je het mee doen. Wij bemoeien ons niet, regel alles zelf. Eten, vermaak, alles mag. Je mag alleen geen contact met de buitenwereld. Dus febo is puur voor het daadwerkelijk kopen en verzenden van spullen en eten. Verder geen enkele inmenging. Niemand gaat naar huis, alleen als ze zelf gaan.
Da zie je pas echt hoe een groep vormt. Veeeeeeeeeel leuker. John, lees je mee?
nee dat weten we welquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij weten niet of de FEBO zich overal mee bemoeid dat denken wij
Ja dat kan je voor waar aan nemen, maar al dat andere is gespeculeerquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee dat weten we wel
ik doel op al die momenten dat bewoners iets zeggen over 'achter' en de sl te laat komt
Speculeren is wat er bij hoort als je een rls kijktquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je voor waar aan nemen, maar al dat andere is gespeculeer
90% niet, wel het merendeelquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
Discussie hier op het werk:
Ejvj is een programma waar voor 90% vrouwen naar kijken.
Wat vinden jullie? Er zitten hier toch best wat mannen?
ZItten ook best wat mannen die kijken. Had voor ik zelf begon te streamen ook het idee dat er niet veel mannen zouden zijn die dat zouden doen. Maar best nog wel veel viel mij opquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat de verdeling zo'n beetje 70-30 is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Moeraskat het volgende:
Denk ik, ik had meer verwacht dan 70-30 ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de verdeling zo'n beetje 70-30 is.
Maar die geslachtspoppetjes zijn ook niet altijd te vertrouwen
We kunnen inderdaad een poll makenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ik, ik had meer verwacht dan 70-30 ?
Dan is het nog maar de vraag of het eerlijk ingevuld wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad een poll maken
We moeten ergens van uit gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het nog maar de vraag of het eerlijk ingevuld wordt
Nee dan zouden er 10% mannen zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:40 schreef engine het volgende:
90% is denk ik beetje overdreven![]()
Dan zou de COS ook alleen maar vrouwen zijn en dat is ook niet zo
Hoi, ik moest even kijken of ik niet in de COS hing..... off topic geneuzel moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 10:17 schreef Flow3r het volgende:
@:oma-Nijn laat die hummer toch maar zitten![]()
![]()
Je kijkt niet ? We miss you![]()
![]()
We zitten netjes in de SCquote:Op zondag 15 januari 2023 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, ik moest even kijken of ik niet in de COS hing..... off topic geneuzel moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Lief, maar nee ik volg het niet. Computer staat in achterkamer en TV voor en op telefoon cossen is geen doen.
Hallo allemaal trouwens.![]()
![]()
Voor mij ook veel onbekende namen trouwens. Misschien oudgedienden met een nieuwe naam.
Joehoe omaquote:Op zondag 15 januari 2023 10:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoi, ik moest even kijken of ik niet in de COS hing..... off topic geneuzel moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Lief, maar nee ik volg het niet. Computer staat in achterkamer en TV voor en op telefoon cossen is geen doen.
Hallo allemaal trouwens.![]()
![]()
Voor mij ook veel onbekende namen trouwens. Misschien oudgedienden met een nieuwe naam.
Daar kijk ik af en toe, maar weet nog wel van Uto, dat het zo verschilt met de streams. Martin?? (die met die Vicky Leandros hangluiken) is mijn nr. 1 ergernis... met zijn blote bast.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
We zitten netjes in de SC![]()
Genoeg oudgedienden denk ik , paar newbies![]()
Volg je het ook niet op Tv ?
En Big Brother dan ?
quote:
Martinquote:Op zondag 15 januari 2023 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar kijk ik af en toe, maar weet nog wel van Uto, dat het zo verschilt met de streams. Martin?? (die met die Vicky Leandros hangluiken) is mijn nr. 1 ergernis... met zijn blote bast.
BB heb ik de eerste 2 uitzendingen gezien en dat neem ik op, maar ook niet live, dus niets te cossen.
Maar hier alles goed?
Istie al een beetje zindelijk?quote:Op zondag 15 januari 2023 11:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hé, Den Deis.
![]()
Je rendier gaat als een jekko
Dat moet goed komen, en ik zal er eens aan denken om hier eens te kijkenquote:Op zondag 15 januari 2023 11:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Martin![]()
Ik kijk geen BB, niet op Tv en niet op streams, heb wel streams , effe gekeken maar kan me niet boeien, blijf dus maar trouw aan Een jaar van je leven tegen wil en dank![]()
Maar goed, ik hou je hummer in gedachten mocht ik hem nodig hebben ( misschien om Martin er uit te slepen, die gast is niet weg te branden)
Misschien tot een volgende RLS![]()
![]()
Nee, zeikstraal.... ik bewater hem op het aanrecht...en daar pist hij ook. Dus eigenlijk een soort zindelijk.quote:
En anders een zeiltje eronderquote:Op zondag 15 januari 2023 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, zeikstraal.... ik bewater hem op het aanrecht...en daar pist hij ook. Dus eigenlijk een soort zindelijk.
Oh ja, een oud Uto zeiltjequote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 07:10 schreef Harry het volgende:
Jammer, dat DGK weggejaagd is. Dat had echt anders gekund.
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 07:10 schreef Harry het volgende:
Jammer, dat DGK weggejaagd is. Dat had echt anders gekund.
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weggejaagd? Hij volgt BB nu toch?
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij volgt een EJVJL ook nog altijd. Plaatst de uurfilmpjes ook nog steeds.
DGK laat alles in de CoS niet meer weten wat hij heeft gedaan, nadat hij daar als een klein kind behandeld is geweest. Jammer, want de berichten en aankondigingen van hem hadden een bijzondere toegevoegde waarde.
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niet van gezien, wat is er volgens jou gebeurd?
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een beetje zijn eigen schuld
quote:Op maandag 23 januari 2023 13:06 schreef Estherdv het volgende:
Als iedereen hier wordt weggejaagd, snap ik doe mensen wel
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Het enige wat hij zei, was: dat er alleen slaapstreams waren en nij bb nog volop leven. Hier ging de hele meute dan op in.
Terwijl ik een keer zei dat ik jvjl saai vond worden, toen zei zelfs een mod. Tegen mij, is bb misschien wat voor je.
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een terug kerend fenomeen hoor als de views tegenvallen is hij wat narrig en stopt er mee
Snap ik maar wel logisch dat er over gesproken word in het filmpjes topic.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Dit hoort niet in het filmpjes topic, dat is alleen voor filmpjes
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Snap het ook wel, maar het vervuild het topic.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik maar wel logisch dat er over gesproken word in het filmpjes topic.
Nou lekker dat je dat aan mij qoute hier dan. Natuurlijk heeft Dees niks verkeerd gedaan dat suggereer je wel op mijn konto nu. Die DGK gozer flikt dat al jaren lang. Best leuk die filmpjes en waarvan hulde. Het is wel elke keer het zelfde liedje. Boehoehoe de views zijn laag, jullie zijn gemeen jank jank ik stop ermeequote:Op maandag 23 januari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het ook wel, maar het vervuild het topic.
Hier kunnen ze er ook over praten en hem qoute
Maar hij had ook aangegeven EJVJL niets te vinden en naar BB ging
En Deisyy heeft helemaal niets verkeerds gedaan zoals door sommige wordt gesuggereerd.
O nee ik reageer op de hele qoute en ik zeg tegen jou dat sommige, anders had ik wel gezegd jij zegtquote:Op maandag 23 januari 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou lekker dat je dat aan mij qoute hier dan. Natuurlijk heeft Dees niks verkeerd gedaan dat suggereer je wel op mijn konto nu. Die DGK gozer flikt dat al jaren lang. Best leuk die filmpjes en waarvan hulde. Het is wel elke keer het zelfde liedje. Boehoehoe de views zijn laag, jullie zijn gemeen jank jank ik stop ermee
Je kiest wel mijn reactie ipv de algemene.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ik reageer op de hele qoute en ik zeg tegen jou dat sommige, anders had ik wel gezegd jij zegt
Nee hoor.quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)-de-rekening-betalenquote:Op maandag 30 januari 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Ik lees dat de fusie tussen Talpa en rtl nu niet meer door mag gaan. Wel grappig dat ze al een Talpa show op Videoland uitzenden.
Ik denk Kim D de volgende gele kaart.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
Heb ik eindelijk weer videoland weer (nieuwe laptop) Zijn er twee smaakmakers uit, Kim en MexBlijft wel een saai zootje over.
Zal ik dan maar even volhouden.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk Kim D de volgende gele kaart.
Droste is wel lekkerquote:Op maandag 6 februari 2023 13:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jaa tikkers
Grey Grootste wannabe-mod 2022..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel iets om drots op te zijn
Klopt had dus ook de oude versie nogquote:Op zondag 12 februari 2023 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ligt aan de versie .. heb net zelf ook 4.5.1 geinstalleerd, en nu werkt het.
https://lovereality.nl/zi(...)p-met-mexx-en-nadir/quote:Op zondag 12 februari 2023 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
iemand van socials meegekregen wat er nou eigenlijk net buiten de loods is geroepen en waar dit op isgebaseerd?
thanks!!quote:Op zondag 12 februari 2023 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/zi(...)p-met-mexx-en-nadir/
Wat is drost?quote:Op maandag 6 februari 2023 13:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jaa tikkers
Grey Grootste wannabe-mod 2022..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das wel iets om drots op te zijn
Hij is lekker aan het mailen met ex bewoners..quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:55 schreef woxxel het volgende:
@:DGK. . Wat was t laatste wat je zei?
T was al verwijderd voor ik t kon lezen
De productie, ook wel kamer 5 en achter genoemd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:25 schreef Dootjuhh het volgende:
Ff een vraagje..
Misschien domme/rare vraag maar was wel benieuwd ernaar,of een term wat ik nog niet ken gezien ik hier nieuw ben..
Zie weles voorbij komen over mail aan/voor/naar FEBO..
Wat is febo??
Even hierheen gehaald voor een offtopic vraag.quote:
Als je diegene weer wil unblocken moet je bij die user weer op het rondje met het het schuine streepje klikken, denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Even hierheen gehaald voor een offtopic vraag.
Iemand staat bij mij geblocked.
Is ook helemaal niet de bedoeling.
Maar ik krijg het niet ongedaan gedaan bij de setting.
Iedere keer zit die block erop.
Is dit een bug, of kan een ander mij op die manier blocken?
Wat irritant! Ik heb verder geen idee, want ik heb niemand op blokkeer (is ook niet handig als je moderator bentquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:31 schreef Ebinas het volgende:
Die staat er niet meer bij diegene.
Kan nu niet cappen.
Maar dat rondje is weg.
Staat wel bij de settings, maar op de een of andere manier blijft die block er op.
Raarrrrrrrrrrrrrr![]()
Wel balen. Ik ga morgen nog wel even verder zoeken, zal ik wel iets niet goed doen of zo![]()
Dank je wel iig.
Ja super irriquote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat irritant! Ik heb verder geen idee, want ik heb niemand op blokkeer (is ook niet handig als je moderator bent). Misschien weet @:Dotteke of iemand anders die hier leest het wel.
Ik heb het eerder geprobeerd, maar mss niet goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:09 schreef Dotteke het volgende:
@:Ebinas en @:Deisyy je kan ook naar settings gaan dan op friend en foes klikken. Dan zie je bij foes staan wie je geblokkeerd hebt en kan je daar op het rondje klikken.
IK heb beide uitgeprobeerd en beide werken hier wel
Nou fijn dat het gelukt isquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke & @:Deisyy het is gelukt bij de settings.![]()
Ik bleef daar op de naam klikken, maar moest op het rondje klikken,
Logisch ook wel eik
Gelukt dus, mooi zo!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke & @:Deisyy het is gelukt bij de settings.![]()
Ik bleef daar op de naam klikken, maar moest op het rondje klikken,
Logisch ook wel eik
Spekjes bakken en twee eetlepels honing er doorheen is best lekkerquote:Op maandag 27 februari 2023 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zal maar niet verklappen dat ze er honing over de spek hebben gedaan...nou ja misschien is het lekker, ik weet het niet
ik beweer ook niet dat het niet lekker is, maar de combi met nasi goreng is mij vreemd. volgens mij eten ze in de vs ook veel bacon met maple sirup, of hier pannekoeken met spek en stroopquote:Op maandag 27 februari 2023 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spekjes bakken en twee eetlepels honing er doorheen is best lekker
Maak het ook wel eens bij een stampotje snijbonen wortelen en creme-fraise en dan dat er over heen...
Toch kan je bij de chinees ook Babi ketjap met rijs kopen en dan van spekquote:Op maandag 27 februari 2023 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik beweer ook niet dat het niet lekker is, maar de combi met nasi goreng is mij vreemd. volgens mij eten ze in de vs ook veel bacon met maple sirup, of hier pannekoeken met spek en stroop
Filmpjes staan allemaal in het filmpjes topicquote:Op maandag 27 februari 2023 20:12 schreef Inka het volgende:
Waar kan ik de filmpjes van het eerste half jaar vinden?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vingerde al toen ik 6 jaar was. Mocht altijd de kan aflikken en vingeren, waar mijn moeder de slagroom in klopte
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
en de beslagkom van het cakebeslag, daar vochten wij thuis om
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww absoluut. Was nog lekkerder dan de taart of cake zelf
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
De beslagkom van het cake beslag lik ik nog steeds uit en ook de gardes na het slagroomkloppen lik ik eerst even af voordat ze onder de kraan gaan
Je vergeet er nog éénquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Likken en vingeren in een beslagkom mag hier
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Erik staat de chocoladefontein schoon te vingeren
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef Verida het volgende:
beetje flauw hoor om juist deze vier dingen over dat likken te verplaatsen. Alle andere posten over hoe vreselijk men het vind en hoe vies en hoe men er kotssmilieys bij gaat zetten als Erik door moriie geroepen wordt om de chocolade kom uit te likken, mogen wel blijven staan
en dan een beetje luchtigheid, om eindelijk maar weer een Erik een beetje te verdedigen, worden verplaatst.
heel flauw maar af en toe moeten er natuurlijk spierballen vertoond worden in de cos......
ga vooral lekker weer een half topic door over de contracten, die niet op de streams zijn.
Mijn post gaat over Erik, is haske ontopicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet er nog één
[..]Relax toch een beetje FFS !!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).
Het waren in totaal 4 posten, twee van mij en twee van uto.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn post gaat over Erik, is haske ontopic
Ik heb het idee dat de SC helemaal niet meer werkt bij RLS-en, best jammer, want dat zijn vaak juist hele leuke SC's. Het hoort in ieder geval niet in de COS.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]![]()
Nou ja je kan mensen niet dwingen om in de sc te gaan posten dat werkt niet. Wel jammer ik ervaarde zelf de sc juist als leuk tijdens een RLS
Luchtig hoeft niet met offtopic.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Het waren in totaal 4 posten, twee van mij en twee van uto.
was ook zo weer afgelopen, was echt maar heel kort. Het was zelfs bedoelt om de Cos een beetje luchtig te houden van mijn kant uit. Een keertje niet zo negatief.
Nee mee eens, dat waren nog eens tijden in de sc honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de SC helemaal niet meer werkt bij RLS-en, best jammer, want dat zijn vaak juist hele leuke SC's. Het hoort in ieder geval niet in de COS.
Toen we nog jong en onschuldig waren en ik de SC niet in durfde omdat ik een beetje bang was van Ianquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mee eens, dat waren nog eens tijden in de sc honderd jaar geleden
Oh echtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen we nog jong en onschuldig waren en ik de SC niet in durfde omdat ik een beetje bang was van Ian
Hier mag ik het hebben over vingeren en likken. Coolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Likken en vingeren in een beslagkom mag hier
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja primaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier mag ik het hebben over vingeren en likken. Cool
Maar ik was een newbie en hij een doorgewinterde FOK!ker, tenminste zo zag ik dat toen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echtIan een paar keer ontmoet. Uhh.. goeie gozer hoor
Dat snap ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik was een newbie en hij een doorgewinterde FOK!ker, tenminste zo zag ik dat toen.
Ian is inderdaad een toffe gast, ik heb hem ook weleens irl gezien, toen was de angst allang over
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En niet eens KPDquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JIj welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft het er misschien mee te maken dat je je muis beweegt? Als ik met de cursor door het scherm ga krijg ik ook die zwarte waas.quote:
Dat had ik ook maar opgelost dankzij een post van ik geloof Lionhart, maar kan dat topic niet meer vinden of ik kijk met mijn neusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft het er misschien mee te maken dat je je muis beweegt? Als ik met de cursor door het scherm ga krijg ik ook die zwarte waas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus de hardware versnelling uitzetten
Goedemorgen dotquote:
Heyquote:
Ja hoorquote:
O lekker, wat een luxequote:Op zondag 5 maart 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ben op vakantie. Snowboarden vandaag
Oostenrijk. Brixen im Thale.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, wat een luxe
Waar ben je dan?
quote:Op zondag 5 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
De zeearenden hebben ook al een ei Engine al gezien?
Je kan het nu zien, geen ouder op het nest alleen het eiquote:Op zondag 5 maart 2023 07:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel gelezen maar nog niet gezien. Maar leuk.
Nu wel ouder op het nest maar eitje wel kunnen zienquote:Op zondag 5 maart 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu zien, geen ouder op het nest alleen het ei
Lekker, fijne vakantie en don't break a leg!quote:Op zondag 5 maart 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ben op vakantie. Snowboarden vandaag
Dankje!quote:Op zondag 5 maart 2023 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, fijne vakantie en don't break a leg!
Sorry ik was door het slotjequote:Op woensdag 8 maart 2023 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kreeg een melding in beeld, denk dat ze door het slotje ging
of kun je ook een melding krijgen als je niet lapo bent @:Dotteke?
#ingewikkeldallemaal
Nee wat er precies is weet niemand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:32 schreef woxxel het volgende:
Wat is er gebeurd met Martin. Hij kreeg een brief. En weet iemand al wat er in stond?
Joehoequote:
quote:
quote:
Hallootjes!quote:
Ik wel.. hopen op mooi weer zoals vandaagquote:
Stuk warmer wel. Echt even wennen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik wel.. hopen op mooi weer zoals vandaag
Best wel ja.. vorig week nog sneeuw en nu ineens lente weerquote:
Typisch de maand maart..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Best wel ja.. vorig week nog sneeuw en nu ineens lente weer
Maart roert zijn staartquote:
En in mei leggen alle vogels een eiquote:
En in juni.....?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
En in mei leggen alle vogels een ei
Ik vroeg me af wat jij in JAA doet, je volgt het niet eens.quote:
Maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat jij in JAA doet, je volgt het niet eens.
Jij mag overal posten waar je wil en ik mag me dingen afvragen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?
Ik mag blijkbaar niet posten waar ik wil hier op FOK!
Uiteraard. Ik weet ook wel waar het om gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag overal posten waar je wil en ik mag me dingen afvragen.
Ja hoor prima, met jou ook?quote:
Gaat ook primaquote:
Mooi zo. Ben je nog een leuke serie aan het kijkenquote:
Op netflix Lockwood & Coquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ben je nog een leuke serie aan het kijken
Ginny & Georgia, daarvan ben ik ook het tweede seizoen aan het kijken, leuke seriequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op netflix Lockwood & Co
Ginny & Georgia.
Disney+ Malcolm in the Middle
Shadow and Bones al gezien?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op netflix Lockwood & Co
Ginny & Georgia.
Jaa vind ik ook wel. Alleen erger ik mij een beetje aan Georgiaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ginny & Georgia, daarvan ben ik ook het tweede seizoen aan het kijken, leuke serie
Nog nietquote:
Spannend?quote:
O drie tegelijk nog welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op netflix Lockwood & Co
Ginny & Georgia.
Zij is schaamteloos.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jaa vind ik ook wel. Alleen erger ik mij een beetje aan Georgia
Nou ene avond die en dan weer diequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O drie tegelijk nog wel
Kom er helemaal niet meer aan toe in een serie te kijken.
Drie series tegelijk kijken kan ik echt niet, ik kan ook maar één bek tegelijk lezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O drie tegelijk nog wel
Kom er helemaal niet meer aan toe in een serie te kijken.
Uhuquote:
Ja en als ik dan even tv ga kijken val ik in slaapquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ene avond die en dan weer die![]()
Zo druk?
Ik kan helemaal geen bek lezenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie series tegelijk kijken kan ik echt niet, ik kan ook maar één bek tegelijk lezen.
Omdat wij het zo druk hebben met modererenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als ik dan even tv ga kijken val ik in slaap
Ik lees alleen in bed, want ik val altijd in slaap van lezenquote:
Daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als ik dan even tv ga kijken val ik in slaap
Deed ik eerder ook altijd in bed lezen heerlijk op tijd naar bed als de kids in bed lagen en dan lezen. Maaar hoef ik nu niet meer te doen denk na 5 regels en dan slaap ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees alleen in bed, want ik val altijd in slaap van lezen
Wel lekker gelijk in slaap vallen vroeg wakker worden dan weer minderquote:
Lukt mij zelden eigenlijk.. ja dat dan wel weerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker gelijk in slaap vallen vroeg wakker worden dan weer minder
Heb je al iets gehoord over een vervolg van `Virgin `River?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lukt mij zelden eigenlijk.. ja dat dan wel weer
Nee, vast volgend jaar pas denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord over een vervolg van `Virgin `River?
O leuk ik meende dat hij toch de vader van het kind was en niet haar overleden man?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:38 schreef Loveable het volgende:
Zo te lezen dit jaar al![]()
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-5-netflix-release
Weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk ik meende dat hij toch de vader van het kind was en niet haar overleden man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |