abonnement Unibet Coolblue
pi_205820668


Berend (41)

ZZP’er in de horeca

Als Berend in de spiegel kijkt, ziet hij een vastberaden kerel die goed koppig kan zijn. Maar vooral een leider. Hij wil zichzelf in Een Jaar Van Je Leven ontwikkelen tot de leider van de groep. Een flinke missie.

Rotterdamse Berend is een absolute ‘horecatijger’ en al 15 jaar single. Denk alleen niet dat zijn huis één grote vrijgezellenflat is, want hij woont al jaren samen met zijn moeder. Natuurlijk staat hij wél open voor een nieuwe liefde… al kan hij zich niet voorstellen dat er een dame is, die hem het komende jaar ook maar 1 dag NIET aan zijn moeder kan laten denken.

Voor Berend worden dit 12 maanden van pure, persoonlijke ontwikkeling. Hij wil bijvoorbeeld leren om conflicten op te lossen en samen te werken. In de praktijk ervaren hoe je een organisatie opbouwt en zijn leiderschap skills ontwikkelen. Zijn ervaring in de horeca moet dat voor de rest letterlijk behapbaar maken. Want hij gaat flink wat barbecueavonden organiseren.

Dat geld is het ontbrekende stukje in de puzzel die Berend voor de rest al helemaal klaar heeft liggen. Hij heeft een uitgewerkt bedrijfsplan voor een eigen filiaal van het Duitse concept ‘Wurst und Schnitzelhaus’. Die miljoen euro zet niet alleen dat plan in werking, maar geeft hem ook de ruimte om een eigen huis te kopen. Voor zichzelf… en zijn moeder.

[ Bericht 62% gewijzigd door Jippie op 06-09-2022 17:35:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_205846315
41 jaar, uit Rotterdam
Niet conflict-vermijdend. laat niet over zich heen lopen.
Doet graag met anderen mee. Wil graag meer sporten en weerbaarder worden
Gaat zijn spelcomputer missen
Staat open voor de liefde.
Wil graag een worst en schnitzel restaurant openen met de winst
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205846426
Dit wordt de pispaal van de loods. Een soort Rienk.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 9 september 2022 @ 16:46:41 #4
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 september 2022 @ 20:02:55 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_205911178
Irritante man
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_205911474
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:02 schreef Paul het volgende:
Irritante man
Houuuu ooop met muuhhhhh :X
  zaterdag 10 september 2022 @ 01:58:23 #7
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 11:26:02 #8
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 11:29:24 #9
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 11:32:42 #10
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 14:13:59 #11
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 14:40:16 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 15:19:09 #13
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 15:20:25 #14
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:04:36 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:07:06 #16
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:08:35 #17
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:10:11 #18
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:21:06 #19
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:31:52 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:38:07 #21
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:59:51 #22
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 september 2022 @ 19:56:49 #23
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 14 september 2022 @ 21:07:22 #24
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 15 september 2022 @ 10:52:06 #25
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205982797
Berend heeft TWEE rode vesten, eentje met een blauwe kraag en eentje met een capuchon en witte banen op de armen :Y)


  donderdag 15 september 2022 @ 16:28:03 #26
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 15 september 2022 @ 16:29:57 #27
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 16 september 2022 @ 03:34:16 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 16 september 2022 @ 04:38:17 #29
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 20 september 2022 @ 02:51:26 #30
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 22 september 2022 @ 06:48:24 #31
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 22 september 2022 @ 12:07:46 #32
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 22 september 2022 @ 19:07:09 #33
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206067741








[ Bericht 26% gewijzigd door Flow3r op 23-09-2022 10:52:42 ]
  vrijdag 23 september 2022 @ 15:50:36 #34
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206077253
_O- *O*







[ Bericht 15% gewijzigd door Flow3r op 23-09-2022 20:36:37 ]
  maandag 26 september 2022 @ 12:24:03 #35
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_206107782
Hoe heet Berend op Fok?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:38:05 #37
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:00:19 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206241137
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 11 november 2022 @ 12:53:21 #39
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 26 november 2022 @ 14:24:48 #40
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zondag 4 december 2022 @ 16:44:01 #41
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  maandag 12 december 2022 @ 16:15:45 #42
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 13 december 2022 @ 10:43:57 #43
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207063610
quote:


Gifje kunnen maken dankzij Amputalent O+ *O*



[ Bericht 22% gewijzigd door Flow3r op 13-12-2022 11:08:01 ]
  woensdag 28 december 2022 @ 14:07:04 #44
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207280870
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2022 12:28 schreef engine het volgende:
Niks aan de hand. Gaat al bijna vanzelf _O_

[ afbeelding ]
  woensdag 28 december 2022 @ 14:28:13 #45
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207433616
Bericht van Berend - Bron: fanpagina van Berend zelf.


Hallo allemaal.

Zoals iedereen gisteren (of vandaag in de herhaling) op tv heeft kunnen zien, zit ik niet langer meer in het programma Een Jaar Van Je Leven.

Ik heb er 4 maanden met heel veel plezier mogen vertoeven (ook al zag dat er soms niet zo uit).
Natuurlijk zijn er hoogte en diepte punten.

De proef op de slackline was voor mij niet te doen.
Behalve dat het echt heel moeilijk is (voor iedereen) heb ik nog altijd last van een positionele duizeling en een bonzend hoofd.
In de week voor kerst (nog in het programma) zijn er opnieuw onderzoeken geweest en de resultaten worden nu nog verwerkt.

De positionele duizeling is een vervelend symptoom.
Of je nou loopt of zit. Je ogen open of dicht hebt.
Het is er altijd.
Alsof je de hele tijd een beetje dronken bent.
Voor mijzelf kostte het echt bergen extra energie.
Je bent eigenlijk constant bezig om je lichaam te corrigeren zodat je niet omvalt.
Door het matig voedzame eten kon ik vaak de energie niet goed aanvullen (wat wel weer goed was voor het afvallen). Slapen tussen de middag was dan soms ook echt noodzakelijk om op andere momenten wel goed te kunnen functioneren.

De arts van dienst van het programma heeft de 1e keer niet kunnen vaststellen waar de klachten vandaan komen. (2e onderzoek loopt nog).
Waarschijnlijk door het afvallen van ondertussen ruim 34 kg in 4 maanden (vermoeden arts).
Dit doet gekke dingen met je lichaam.
Je hormoonhuishouding moet een nieuwe balans vinden. En dat heeft tijd nodig.
Ook het gebrek aan goed eten heeft zeker niet geholpen. Ik heb op doktersrecept verse groente en fruit voorgeschreven gekregen. Dit was ook bij de makers van het programma bekend (uitspraken van de arts).

Voor mij was het ook erg pittig om mijn slaap/leefritme aan te passen.
Waar ik vaak tot diep in de nacht of tot in de vroege morgen aan het werk ben moest ik voor dit programma verplicht omschakelen naar een dagritme.

Maar ondanks de positionele duizeling heb ik toch veel leuke dingen mogen doen en beleven.
Er zijn zeker in het begin veel leuke dingen gebeurd die de uitzendingen niet hebben gehaald (in de 1e dagen: verzetten van de klokken midden in de nacht, verstoppen van föhn en stijltang).
Waar iedereen nog zijn plekje moest vinden was ik gelijk op mijn gemak en brak ik het ijs voor iedereen.
Ook op de 2e dag ben ik voor Marciano opgekomen toen hij zijn medicijnen voor zijn hart niet had gekregen. Op mijn initiatief heb ik gelijk al de groep bij elkaar gebracht om een statement te maken.

Helaas ben ik geen manager van de maand geworden.
En had ik graag nog mij wat meer willen laten zien in de keuken (een bewuste keuze omdat er zoveel mensen zich daar wilde bewijzen).
Ook stonden er nog wat leuke activiteiten in de planning (pokertoernooi, miss/mister loods verkiezing, kookworkshops voor de loods en ook voor de mensen thuis en nog veel meer).

Ook was het in het begin al gelijk pittig voor mij.
Ik zat samen met Wanda bij Manuela in de bus (Manuala die de loods nooit van binnen heeft gezien). En in de 2e week hebben Johan, Bert en Gerry het programma moeten verlaten. Dat gaf wel weer andere mogelijkheden om nieuwe vriendschappen te maken.

Maar ik heb ook vele mooie en leuke momenten meegemaakt. Met misschien als hoogtepunt mijn moddergevecht met Eunice. Maar ook vele andere zoals escape room met Halloween, sinterklaas en de vele spellen van het programma (verdien en eliminatie opdrachten) maar ook in de loods (kaarten, bordspellen ed).

De aantijging van grensoverschrijdend gedrag van Eunice tegen mij heeft mij dan wel weer heel erg verbaasd. Tijdens mijn deelname heb ik dit nooit van iemand wat te horen gekregen (niet van Eunice, isaac of programmamakers).
Helaas hebben ze daar ook geen beelden van getoond die mijn onschuld of de waarheid laten zien.
Over dit voorval wil ik alleen kwijt dat ik Eunice een knuffel heb gegeven.
Mijn handen om haar heen had geslagen van achteren naar voren om haar buik.
Haar reactie was juist dat ik mijn handen lager moest doen wat ik niet gedaan heb. In haar verhaal kan ik mij dan ook totaal niet vinden en het ook niet plaatsen.

Ondanks de vroege uitschakeling van mij kijk ik er toch heel positief op terug.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen, het meeleven en de vele lieve berichten en steunbetuigingen die ik heb ontvangen.

Blijf mijn fanpagina nog verder volgen.
Hierop zal ik nog wat verhalen delen.
Wat van mijn huidige leven laten zien en ook wat kleine spulletjes die ik in de loods had en kon meenemen veilen voor een goed doel (niet de tondeuse).

Ook heb ik nog wat contacten met wat oud deelnemers. Misschien dat ik daar ook nog wat samen mee kan gaan doen.

BEDANKT.
En tot gauw.

Berend
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  donderdag 5 januari 2023 @ 20:20:39 #47
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207434915
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Bericht van Berend - Bron: fanpagina van Berend zelf.


Hallo allemaal.

Zoals iedereen gisteren (of vandaag in de herhaling) op tv heeft kunnen zien, zit ik niet langer meer in het programma Een Jaar Van Je Leven.

Ik heb er 4 maanden met heel veel plezier mogen vertoeven (ook al zag dat er soms niet zo uit).
Natuurlijk zijn er hoogte en diepte punten.

De proef op de slackline was voor mij niet te doen.
Behalve dat het echt heel moeilijk is (voor iedereen) heb ik nog altijd last van een positionele duizeling en een bonzend hoofd.
In de week voor kerst (nog in het programma) zijn er opnieuw onderzoeken geweest en de resultaten worden nu nog verwerkt.

De positionele duizeling is een vervelend symptoom.
Of je nou loopt of zit. Je ogen open of dicht hebt.
Het is er altijd.
Alsof je de hele tijd een beetje dronken bent.
Voor mijzelf kostte het echt bergen extra energie.
Je bent eigenlijk constant bezig om je lichaam te corrigeren zodat je niet omvalt.
Door het matig voedzame eten kon ik vaak de energie niet goed aanvullen (wat wel weer goed was voor het afvallen). Slapen tussen de middag was dan soms ook echt noodzakelijk om op andere momenten wel goed te kunnen functioneren.

De arts van dienst van het programma heeft de 1e keer niet kunnen vaststellen waar de klachten vandaan komen. (2e onderzoek loopt nog).
Waarschijnlijk door het afvallen van ondertussen ruim 34 kg in 4 maanden (vermoeden arts).
Dit doet gekke dingen met je lichaam.
Je hormoonhuishouding moet een nieuwe balans vinden. En dat heeft tijd nodig.
Ook het gebrek aan goed eten heeft zeker niet geholpen. Ik heb op doktersrecept verse groente en fruit voorgeschreven gekregen. Dit was ook bij de makers van het programma bekend (uitspraken van de arts).

Voor mij was het ook erg pittig om mijn slaap/leefritme aan te passen.
Waar ik vaak tot diep in de nacht of tot in de vroege morgen aan het werk ben moest ik voor dit programma verplicht omschakelen naar een dagritme.

Maar ondanks de positionele duizeling heb ik toch veel leuke dingen mogen doen en beleven.
Er zijn zeker in het begin veel leuke dingen gebeurd die de uitzendingen niet hebben gehaald (in de 1e dagen: verzetten van de klokken midden in de nacht, verstoppen van föhn en stijltang).
Waar iedereen nog zijn plekje moest vinden was ik gelijk op mijn gemak en brak ik het ijs voor iedereen.
Ook op de 2e dag ben ik voor Marciano opgekomen toen hij zijn medicijnen voor zijn hart niet had gekregen. Op mijn initiatief heb ik gelijk al de groep bij elkaar gebracht om een statement te maken.

Helaas ben ik geen manager van de maand geworden.
En had ik graag nog mij wat meer willen laten zien in de keuken (een bewuste keuze omdat er zoveel mensen zich daar wilde bewijzen).
Ook stonden er nog wat leuke activiteiten in de planning (pokertoernooi, miss/mister loods verkiezing, kookworkshops voor de loods en ook voor de mensen thuis en nog veel meer).

Ook was het in het begin al gelijk pittig voor mij.
Ik zat samen met Wanda bij Manuela in de bus (Manuala die de loods nooit van binnen heeft gezien). En in de 2e week hebben Johan, Bert en Gerry het programma moeten verlaten. Dat gaf wel weer andere mogelijkheden om nieuwe vriendschappen te maken.

Maar ik heb ook vele mooie en leuke momenten meegemaakt. Met misschien als hoogtepunt mijn moddergevecht met Eunice. Maar ook vele andere zoals escape room met Halloween, sinterklaas en de vele spellen van het programma (verdien en eliminatie opdrachten) maar ook in de loods (kaarten, bordspellen ed).

De aantijging van grensoverschrijdend gedrag van Eunice tegen mij heeft mij dan wel weer heel erg verbaasd. Tijdens mijn deelname heb ik dit nooit van iemand wat te horen gekregen (niet van Eunice, isaac of programmamakers).
Helaas hebben ze daar ook geen beelden van getoond die mijn onschuld of de waarheid laten zien.
Over dit voorval wil ik alleen kwijt dat ik Eunice een knuffel heb gegeven.
Mijn handen om haar heen had geslagen van achteren naar voren om haar buik.
Haar reactie was juist dat ik mijn handen lager moest doen wat ik niet gedaan heb. In haar verhaal kan ik mij dan ook totaal niet vinden en het ook niet plaatsen.

Ondanks de vroege uitschakeling van mij kijk ik er toch heel positief op terug.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen, het meeleven en de vele lieve berichten en steunbetuigingen die ik heb ontvangen.

Blijf mijn fanpagina nog verder volgen.
Hierop zal ik nog wat verhalen delen.
Wat van mijn huidige leven laten zien en ook wat kleine spulletjes die ik in de loods had en kon meenemen veilen voor een goed doel (niet de tondeuse).

Ook heb ik nog wat contacten met wat oud deelnemers. Misschien dat ik daar ook nog wat samen mee kan gaan doen.

BEDANKT.
En tot gauw.

Berend
Las het net
Goed dat je het hebt geplaatst ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207452729
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
Bericht van Berend - Bron: fanpagina van Berend zelf.


Hallo allemaal.

Zoals iedereen gisteren (of vandaag in de herhaling) op tv heeft kunnen zien, zit ik niet langer meer in het programma Een Jaar Van Je Leven.

Ik heb er 4 maanden met heel veel plezier mogen vertoeven (ook al zag dat er soms niet zo uit).
Natuurlijk zijn er hoogte en diepte punten.

De proef op de slackline was voor mij niet te doen.
Behalve dat het echt heel moeilijk is (voor iedereen) heb ik nog altijd last van een positionele duizeling en een bonzend hoofd.
In de week voor kerst (nog in het programma) zijn er opnieuw onderzoeken geweest en de resultaten worden nu nog verwerkt.

De positionele duizeling is een vervelend symptoom.
Of je nou loopt of zit. Je ogen open of dicht hebt.
Het is er altijd.
Alsof je de hele tijd een beetje dronken bent.
Voor mijzelf kostte het echt bergen extra energie.
Je bent eigenlijk constant bezig om je lichaam te corrigeren zodat je niet omvalt.
Door het matig voedzame eten kon ik vaak de energie niet goed aanvullen (wat wel weer goed was voor het afvallen). Slapen tussen de middag was dan soms ook echt noodzakelijk om op andere momenten wel goed te kunnen functioneren.

De arts van dienst van het programma heeft de 1e keer niet kunnen vaststellen waar de klachten vandaan komen. (2e onderzoek loopt nog).
Waarschijnlijk door het afvallen van ondertussen ruim 34 kg in 4 maanden (vermoeden arts).
Dit doet gekke dingen met je lichaam.
Je hormoonhuishouding moet een nieuwe balans vinden. En dat heeft tijd nodig.
Ook het gebrek aan goed eten heeft zeker niet geholpen. Ik heb op doktersrecept verse groente en fruit voorgeschreven gekregen. Dit was ook bij de makers van het programma bekend (uitspraken van de arts).

Voor mij was het ook erg pittig om mijn slaap/leefritme aan te passen.
Waar ik vaak tot diep in de nacht of tot in de vroege morgen aan het werk ben moest ik voor dit programma verplicht omschakelen naar een dagritme.

Maar ondanks de positionele duizeling heb ik toch veel leuke dingen mogen doen en beleven.
Er zijn zeker in het begin veel leuke dingen gebeurd die de uitzendingen niet hebben gehaald (in de 1e dagen: verzetten van de klokken midden in de nacht, verstoppen van föhn en stijltang).
Waar iedereen nog zijn plekje moest vinden was ik gelijk op mijn gemak en brak ik het ijs voor iedereen.
Ook op de 2e dag ben ik voor Marciano opgekomen toen hij zijn medicijnen voor zijn hart niet had gekregen. Op mijn initiatief heb ik gelijk al de groep bij elkaar gebracht om een statement te maken.

Helaas ben ik geen manager van de maand geworden.
En had ik graag nog mij wat meer willen laten zien in de keuken (een bewuste keuze omdat er zoveel mensen zich daar wilde bewijzen).
Ook stonden er nog wat leuke activiteiten in de planning (pokertoernooi, miss/mister loods verkiezing, kookworkshops voor de loods en ook voor de mensen thuis en nog veel meer).

Ook was het in het begin al gelijk pittig voor mij.
Ik zat samen met Wanda bij Manuela in de bus (Manuala die de loods nooit van binnen heeft gezien). En in de 2e week hebben Johan, Bert en Gerry het programma moeten verlaten. Dat gaf wel weer andere mogelijkheden om nieuwe vriendschappen te maken.

Maar ik heb ook vele mooie en leuke momenten meegemaakt. Met misschien als hoogtepunt mijn moddergevecht met Eunice. Maar ook vele andere zoals escape room met Halloween, sinterklaas en de vele spellen van het programma (verdien en eliminatie opdrachten) maar ook in de loods (kaarten, bordspellen ed).

De aantijging van grensoverschrijdend gedrag van Eunice tegen mij heeft mij dan wel weer heel erg verbaasd. Tijdens mijn deelname heb ik dit nooit van iemand wat te horen gekregen (niet van Eunice, isaac of programmamakers).
Helaas hebben ze daar ook geen beelden van getoond die mijn onschuld of de waarheid laten zien.
Over dit voorval wil ik alleen kwijt dat ik Eunice een knuffel heb gegeven.
Mijn handen om haar heen had geslagen van achteren naar voren om haar buik.
Haar reactie was juist dat ik mijn handen lager moest doen wat ik niet gedaan heb. In haar verhaal kan ik mij dan ook totaal niet vinden en het ook niet plaatsen.

Ondanks de vroege uitschakeling van mij kijk ik er toch heel positief op terug.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen, het meeleven en de vele lieve berichten en steunbetuigingen die ik heb ontvangen.

Blijf mijn fanpagina nog verder volgen.
Hierop zal ik nog wat verhalen delen.
Wat van mijn huidige leven laten zien en ook wat kleine spulletjes die ik in de loods had en kon meenemen veilen voor een goed doel (niet de tondeuse).

Ook heb ik nog wat contacten met wat oud deelnemers. Misschien dat ik daar ook nog wat samen mee kan gaan doen.

BEDANKT.
En tot gauw.

Berend
Huh grensoverschrijdend gedrag richting Eunice? Zogenaamd dan. Dat heb ik gemist.

Verder mooie vent wel. Beetje raar en eigenaardig soms maar hij is me na het begin enorm meegevallen en vond em wel tof.

Wel typisch weer dat er weer mensen, dezelfde als altijd, klagen over het in bed liggen en ‘niks doen’ enz terwijl dus bij iedereen duidelijk was dat ie zich constant fysiek niet goed voelde. Heel aannemelijk verhaal ook met dat vele afvallen in korte tijd en soms erg slechte eetpatroon. Typisch dat ze daar dan gewoon aan voorbij gaan, de dommerds. In het echte leven zie je heel regelmatig hetzelfde.

Ach ja, jammer voor het programma wel.
Leh-kùr
  zaterdag 7 januari 2023 @ 10:26:58 #49
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207453875
Makkelijk iemand pakken op zijn beperkingen, alsof er daar niet veel meer niks doen en in bed liggen en die hebben nergens last van, alleen van luiheid :6

Dat grensoverschrijdend gedrag sloeg inderdaad nergens op, misselijke manier om iemand zwart te maken :{w
Keihard spel dat over een miljoen gaat, een vals oneerlijk persoon zal dus wel winnen :r

Ik vond Berend een schatje en mis hem nog elke dag O+
  zaterdag 7 januari 2023 @ 10:27:44 #50
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_207453889
@moeraskat heb je een link naar zijn fanpagina?
Ik heb geen social media maar misschien kan ik er toch effe loeren ? :P


laat maar, heb het al gevonden denk ik, kan er helaas niet loeren :{

https://m.facebook.com/pe(...)age/100085503123676/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')