Filmpjes staan allemaal in het filmpjes topicquote:Op maandag 27 februari 2023 20:12 schreef Inka het volgende:
Waar kan ik de filmpjes van het eerste half jaar vinden?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vingerde al toen ik 6 jaar was. Mocht altijd de kan aflikken en vingeren, waar mijn moeder de slagroom in klopte
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
en de beslagkom van het cakebeslag, daar vochten wij thuis om
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww absoluut. Was nog lekkerder dan de taart of cake zelf
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
De beslagkom van het cake beslag lik ik nog steeds uit en ook de gardes na het slagroomkloppen lik ik eerst even af voordat ze onder de kraan gaan
Je vergeet er nog éénquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Likken en vingeren in een beslagkom mag hier
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Erik staat de chocoladefontein schoon te vingeren
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:37 schreef Verida het volgende:
beetje flauw hoor om juist deze vier dingen over dat likken te verplaatsen. Alle andere posten over hoe vreselijk men het vind en hoe vies en hoe men er kotssmilieys bij gaat zetten als Erik door moriie geroepen wordt om de chocolade kom uit te likken, mogen wel blijven staan
en dan een beetje luchtigheid, om eindelijk maar weer een Erik een beetje te verdedigen, worden verplaatst.
heel flauw maar af en toe moeten er natuurlijk spierballen vertoond worden in de cos......
ga vooral lekker weer een half topic door over de contracten, die niet op de streams zijn.
Mijn post gaat over Erik, is haske ontopicquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet er nog één
[..]Relax toch een beetje FFS !!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).
Het waren in totaal 4 posten, twee van mij en twee van uto.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje raar dit, jij vindt het ook niet fijn als er offtopic gepost wordt en dan kom je met dit. Dat users in hun jeugd allemaal de beslagkom uit mochten likken is offtopic en één zo'n post is niet erg en zullen we niet zo snel weghalen, maar als dan de halve COS er dan over begint wordt het verwijderd, in dit geval verhuisd).
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn post gaat over Erik, is haske ontopic
Ik heb het idee dat de SC helemaal niet meer werkt bij RLS-en, best jammer, want dat zijn vaak juist hele leuke SC's. Het hoort in ieder geval niet in de COS.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]![]()
Nou ja je kan mensen niet dwingen om in de sc te gaan posten dat werkt niet. Wel jammer ik ervaarde zelf de sc juist als leuk tijdens een RLS
Luchtig hoeft niet met offtopic.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Het waren in totaal 4 posten, twee van mij en twee van uto.
was ook zo weer afgelopen, was echt maar heel kort. Het was zelfs bedoelt om de Cos een beetje luchtig te houden van mijn kant uit. Een keertje niet zo negatief.
Nee mee eens, dat waren nog eens tijden in de sc honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de SC helemaal niet meer werkt bij RLS-en, best jammer, want dat zijn vaak juist hele leuke SC's. Het hoort in ieder geval niet in de COS.
Toen we nog jong en onschuldig waren en ik de SC niet in durfde omdat ik een beetje bang was van Ianquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mee eens, dat waren nog eens tijden in de sc honderd jaar geleden
Oh echtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen we nog jong en onschuldig waren en ik de SC niet in durfde omdat ik een beetje bang was van Ian
Hier mag ik het hebben over vingeren en likken. Coolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Likken en vingeren in een beslagkom mag hier
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja primaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier mag ik het hebben over vingeren en likken. Cool
Maar ik was een newbie en hij een doorgewinterde FOK!ker, tenminste zo zag ik dat toen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echtIan een paar keer ontmoet. Uhh.. goeie gozer hoor
Dat snap ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik was een newbie en hij een doorgewinterde FOK!ker, tenminste zo zag ik dat toen.
Ian is inderdaad een toffe gast, ik heb hem ook weleens irl gezien, toen was de angst allang over
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En niet eens KPDquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
JIj welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft het er misschien mee te maken dat je je muis beweegt? Als ik met de cursor door het scherm ga krijg ik ook die zwarte waas.quote:
Dat had ik ook maar opgelost dankzij een post van ik geloof Lionhart, maar kan dat topic niet meer vinden of ik kijk met mijn neusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft het er misschien mee te maken dat je je muis beweegt? Als ik met de cursor door het scherm ga krijg ik ook die zwarte waas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus de hardware versnelling uitzetten
Goedemorgen dotquote:
Heyquote:
Ja hoorquote:
O lekker, wat een luxequote:Op zondag 5 maart 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ben op vakantie. Snowboarden vandaag
Oostenrijk. Brixen im Thale.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, wat een luxe
Waar ben je dan?
quote:Op zondag 5 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
De zeearenden hebben ook al een ei Engine al gezien?
Je kan het nu zien, geen ouder op het nest alleen het eiquote:Op zondag 5 maart 2023 07:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel gelezen maar nog niet gezien. Maar leuk.
Nu wel ouder op het nest maar eitje wel kunnen zienquote:Op zondag 5 maart 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu zien, geen ouder op het nest alleen het ei
Lekker, fijne vakantie en don't break a leg!quote:Op zondag 5 maart 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ben op vakantie. Snowboarden vandaag
Dankje!quote:Op zondag 5 maart 2023 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, fijne vakantie en don't break a leg!
Sorry ik was door het slotjequote:Op woensdag 8 maart 2023 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kreeg een melding in beeld, denk dat ze door het slotje ging
of kun je ook een melding krijgen als je niet lapo bent @:Dotteke?
#ingewikkeldallemaal
Nee wat er precies is weet niemand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:32 schreef woxxel het volgende:
Wat is er gebeurd met Martin. Hij kreeg een brief. En weet iemand al wat er in stond?
Joehoequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |