Wanda heeft leuke kleding aan. Staat haar goedquote:
misschien slaan ze bepaalde mensen beter over..quote:
Prima vibe toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het niet echt passen bij de vibe van het moment
Ze hebben nog een opdracht vandaagquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien slaan ze bepaalde mensen beter over..
aan de andere kant,.. jeff wordt wel vriendelijker met alcohol
ik zag het ook.. en toen werd t weer weggedraaidquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De vibe hier is nog niet echt feestje volgens mij
[ afbeelding ]
echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben nog een opdracht vandaag
kloptquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac die Jeff en Kim opbeurt lijkt het. Hadden volgens mij al een discussie op de achtergrond
5 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lekker![]()
ohja... ik ben niet heel helder vandaag
hoelaat is dat>
Nu?
moet weg straks
quote:
ohja, ik vind hints leuk..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ze hebben 24 uur de tijd om te oefenen
Vanaf het alarm
Dat was rond 5 uur gisteren
Rond 17:00 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lekker![]()
ohja... ik ben niet heel helder vandaag
hoelaat is dat>
Nu?
moet weg straks
Maar ligt als ik de aannames moet geloven vooral aan Jef (en Kim).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
er hangt een rare sfeer
een 'we doen alsof er niks aan de hand is maar er is vanalles aan de hand'- vibe
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
Als ik naast matin zou zitten zou ik elke 5 minuten zeggen wat zit je haar raar
Knap hèquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ligt als ik de aannames moet geloven vooral aan Jef (en Kim).
Hebben ze mooi voor elkaar, afluistergate is alweer vergeten
of 'heb je nu een kale plek daar?'quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
Als ik naast matin zou zitten zou ik elke 5 minuten zeggen wat zit je haar raar
De beste vibe voorafgaand aan een drankfestijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
er hangt een rare sfeer
een 'we doen alsof er niks aan de hand is maar er is vanalles aan de hand'- vibe
Ja hij is half hobbitquote:
Had janet gevraagd hoe het is om met een blanke vrouw aan tafel te zitten was de racisme kaart al getrokkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Nou Janet, hoe voelt dat om met 3 getinte mannen aan tafel te zitten.
[ afbeelding ]
Met 1700 kan ik ook een feest heel leuk aankledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen het leuk aankleden (wat ze ook gelukt is) maar het blijven vreetstreams
En terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had janet gevraagd hoe het is om met een blanke vrouw aan tafel te zitten was de racisme kaart al getrokken
ik denk niet dat hij dat bedoelde toen hij zei 'zo anet, hoe vind je dat nu met 3 getinte mannen aan tafel?'quote:
Oh ja hij vind zichzelf een getint persoonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij dat bedoelde toen hij zei 'zo anet, hoe vind je dat nu met 3 getinte mannen aan tafel?'
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had janet gevraagd hoe het is om met een blanke vrouw aan tafel te zitten was de racisme kaart al getrokken
Nare man !!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff reactie proberen uit te lokken:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff reactie proberen uit te lokken:
columbiaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zijn beide ouders komen uit zuidamerka
DaT komt vanzelfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
wat is er niog meer vandaag qua feest?
voor al dat geld..
Dit kan alleen maar heel erg fout gaan vandaag.quote:
Enorm sneu eigenlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo is vandaag wel in voor de soap Jeff / KimD. Ze worden beiden steeds in beeld genomen.
zijn moeder zeker uit columbia hoorde ik hem zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht de een uit chili en ðe andere uit Uruguay
Hij zit ook steeds zijn vingers te knakken en met zijn nek te 'strekken' (geen idee hoe je dat noemt)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar heel erg fout gaan vandaag.
Dan moet Kim ingrijpen..ze verstopt zich steeds en komt me te zielig over, ze heeft gisteren aan Eunice belooft dat als hij het verpest morgen , dan ben ik wel boos..ze loopt op haar tenen..dumpen die handel zou ik zeggen.quote:
Ze kwamen wel gelijktijdig uit de keuken, dus zijn ze buiten geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft ruzie met Kim en zij zit recht voor hem
Waarom zou hij?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:50 schreef danaqui het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat Jeff morgen thuis zit.
nou ik weet niet maar ik voelde me ineens aangesproken.quote:
Het is TV....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin in gedoe...![]()
ik wil een gezellige feestdag
Ze hadden samen gerookt idd. Daarna zaten ze samen aan tafel maar Kim is ergens anders gaan zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kwamen wel gelijktijdig uit de keuken, dus zijn ze buiten geweest.
graag en dan die pitbull eruitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef D. het volgende:
Even een eliminatietje tussendoor zal wel teveel gevraagd zijn?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Kijk Erik maar weer eens zijn best doen om niets te kort te komen.
Hij zit te genieten van het etenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Kijk Erik maar weer eens zijn best doen om niets te kort te komen.
my point exactlyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uitEn het smaakt ze allemaal goed zo te zien.. eten in overvloed.
Toch is de sfeer bedrukt en je voelt gewoon dat er iets in de lucht hangt. Ik vrees dat er vandaag nog een flinke ruzie komt. Ik verwacht dat het weer met Jeff en Kim uit de hand loopt maar ook dat er nog iets gaat gebeuren ivm het afluisteren.
Jammer dat op deze dag het waarschijnlijk weer verziekt gaat worden door een aantal bewoners.
Dat snap ik wel.. ik zou ook geen zin hebben om naar die kop te moeten kijken laat staan te luisteren naar de poep die hij uitkraamtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
Ook Imadiddin, die tegenover Jefrey zat, is erbij weggelopen.
Is dat genietenquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.. ik zou ook geen zin hebben om naar die kop te moeten kijken laat staan te luisteren naar de poep die hij uitkraamt
Hij zit er gewoon weer hoor ... niks aan de hand (nog)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
Ook Imadiddin, die tegenover Jefrey zat, is erbij weggelopen.
Dat is met, ze hebben ook zonder, die is roze, zelfs Erik drinkt hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.jumbo.com/pro(...)brut-750ml-212027FLS
Erik lijkt me niet, die wil toch absoluut geen alcoholquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is met, ze hebben ook zonder, die is roze, zelfs Erik drinkt het
Van Eunice word je ook moe honderd keer zeggen masr het kost ook energie met iemand omgaan die anders is......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Pfff gaan ze nu weer GJ weer vergoddelijken
Zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Straks bier , de hele avond zuipen dan ontploft hij, krijgt een rode kaart dan
Dus kinderchampagnequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erik lijkt me niet, die wil toch absoluut geen alcohol
Ik denk eerder dat Jeff kalmeert van de alcoholquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Straks bier , de hele avond zuipen dan ontploft hij, krijgt een rode kaart dan
het is wel echt zo, hij wordt rustiger en gezelliger als hij alcohol en peuken heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jeff kalmeert van de alcohol
Ik was blij dat Babette eindelijk verlost was van GJ en eindelijk haar eigen plan kon trekken, maar ze kijkt zo tegen hem op en ik snap echt niet waarom. Ik vind het echt en verschrikkelijke kortzichtige en bekrompen boer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gezever over GJ aan die tafel van Babette met de sfeer en opstelling zo maakt het meer op een begrafenis dan een feestje lijken
Hoe triest is dat eigenlijk??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is wel echt zo, hij wordt rustiger en gezelliger als hij alcohol en peuken heeft
zekerquote:
Die krijgt echt geen tv programma net zo min als Mattin. Mattin lijkt wel een beetje( qua irritatie factor) op zo'n gozer die mee deed aan SYTYCD. Met tig maniertjes en hand gebaartjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik was blij dat Babette eindelijk verlost was van GJ en eindelijk haar eigen plan kon trekken, maar ze kijkt zo tegen hem op en ik snap echt niet waarom. Ik vind het echt en verschrikkelijke kortzichtige en bekrompen boer.
Zoiets van een tevreden junk is geen onruststoker?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker
maar wat dat betreft denk ik, gooi er maar wat alcohol in
vind de sfeer echt gespannen
Hij is in de loods al gestopt met veel chips cola en snicker en kant en klare maaltijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik die helemaal panisch is voor alcohol voor zijn lever vervetting. Hij mort gewoon stoppen met zoveel chips cola en suiker en kant en klare maaltijden naar binnen te werken.
Masr als hij geen alcohol wil.prima maar het is niet dat hij ter plekke dood valt door en glaasje alcohol
Hij heeft het daar zelf de afgelopen dagen wel naar gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel eenzaam en zielig...
ja als hij er niet uit kan/ mag / gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zoiets van een tevreden junk is geen onruststoker?
Touché, ik weet het, maar ik ben weekhartigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het daar zelf de afgelopen dagen wel naar gemaakt.
Precies, ik had hem ook links laten liggen met z'n gechagrijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché, ik weet het, maar ik ben weekhartig
Nou zie die Eric heel vaak candy bars eten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
Hij i
[..]
Hij is in de loods al gestopt met veel chips cola en snicker en kant en klare maaltijden.
dat hij geen alcohol wil drinken, is denk ik een principe kwestie, ik ken wel meer mensen die liever geen alcohol drinken.
En het is zijn goed recht om dat niet te willen drinken toch?
Hij zat te mokken als een kleuterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Precies, ik had hem ook links laten liggen met z'n gechagrijn.
same,vind het niet fijn zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché, ik weet het, maar ik ben weekhartig
Hij kan er gewoon uit. Trek een camera van de muur en je staat buiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja als hij er niet uit kan/ mag / gaat
ik vind het niet fijn om steeds naar zo'n gespannen sfeer te kijken
Ik zou ook uit de buurt van die aso gozer blijven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Zo gezellig, de tafelgenoten zijn al weggelopen
[ afbeelding ]
je snapt me vast welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon uit. Trek een camera van de muur en je staat buiten.
Nee hoor, helemaal niet erg. Laat hem maar voelen wie hij écht is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En terecht. Die gast heeft al genoeg aandacht gehad. Wanneer je hem geen aandacht meer geeft voor zijn gedrag, zal hij er ook geen lol meer aan hebben. Links laten liggen.quote:
Nou inderdaad. Gister begreep ik dat hij pissig was dat ze hem niet gevraagd hadden te helpen met de organisatie van het feest omdat hij uiteraard de allerrrrbeste organisator is. Of hij daar nog steeds om zit te mokken weet ik niet, maar 't is allemaal behoorlijk sneu gedrag.quote:
Daar zitten we toch op te wachten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze Babette aan het uithoren, hoe ze tegenover GJ stond en hoe ze nu in het spel e.d. staat....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Pfff gaan ze nu weer GJ weer vergoddelijken
Mongolen, teringlijers, krijg allemaal de tering, laten ze allemaal dood vallen. Jeff is idd erg zielig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar weet de Febo wel weer een verhaal van te maken..camera zat al los en Jeff ving hem op. Streams een halve dag op Erik en het is opgelost. Die laten ze echt niet gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Net als het vriendje, eigen schuld, dikke bult.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Aggie46 het volgende:
Kim ziet er mooi maar verdrietig uit.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet want ik vind niks een excuus om een verslaafde middelen te geven zodat hij maar rustig blijft.quote:
Dagen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had zijn hulp ook aan kunnen bieden, zo simpel kan het zijn en het kan niet altijd om Jeff draaien, hij heeft zijn maand van fame gehad in novemberquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:24 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Gister begreep ik dat hij pissig was dat ze hem niet gevraagd hadden te helpen met de organisatie van het feest omdat hij uiteraard de allerrrrbeste organisator is. Of hij daar nog steeds om zit te mokken weet ik niet, maar 't is allemaal behoorlijk sneu gedrag.
Zo is datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet erg. Laat hem maar voelen wie hij écht is.
Ik bedacht later ook dat ik beter maanden had kunnen tikkenquote:
Inderdaad, geen medelijden met zo iemand.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mongolen, teringlijers, krijg allemaal de tering, laten ze allemaal dood vallen. Jeff is idd erg zielig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef patat het volgende:
Erik heeft de bovenkant van de chocoladefontein in handenLikfestijn
Moraima riep hem er voor terug of hij hem schoon wilde likkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef patat het volgende:
Erik heeft de bovenkant van de chocoladefontein in handenLikfestijn
Dat zie je helemaal verkeerd. Jeff dient gevráágd te worden, die biedt zijn eigen fantastische kunnen echt niet aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had zijn hulp ook aan kunnen bieden, zo simpel kan het zijn en het kan niet altijd om Jeff draaien, hij heeft zijn maand van fame gehad in november
Uiteraard, hoe kan ik dat vergetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Jeff dient gevráágd te worden, die biedt zijn eigen fantastische kunnen echt niet aan.
Hij wil ook weer likbare postzegels terugquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef patat het volgende:
Erik: Er moet meer gelikt worden op deze wereld
Zoiets verstond ik
Eric de vingeraar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef patat het volgende:
Erik: Ik zie het al helemaal gebeuren, hashtags van #Erikdelikker enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil ook weer likbare postzegels terug
Niet die zelfklevende.
en dat mogen we tot in de treure horenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had zijn hulp ook aan kunnen bieden, zo simpel kan het zijn en het kan niet altijd om Jeff draaien, hij heeft zijn maand van fame gehad in november
Mocht ie willen...even het vooronder van Sasha of Mirthe beroeren....ok, ik heb een beeld...quote:
Opdat we niet vergetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat mogen we tot in de treure horen
Mensen beseffen niet hoe geweldig deze man wel niet is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat mogen we tot in de treure horen
Schei uit dan!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mocht ie willen...even het vooronder van Sasha of Mirthe beroeren....ok, ik heb een beeld...
Niet te geloven he.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef Charmian het volgende:
jappie wordt wederom ter verantwoording geroepen door lieftallige wanda
Hij gaat wel meer tegen haar in nu, die kop van Wanda die is het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef Charmian het volgende:
jappie wordt wederom ter verantwoording geroepen door lieftallige wanda
Begint?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda vind het maar vreemd dat er een tijdje niks gezegd was en niemand iets tegen haar zei. Jappie zich maar verontschuldigen en roepen dat er niks aan de hand was, ze gewoon bezig waren. Wanda begint ook aardig para te worden
ik begrijp jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik vind niks een excuus om een verslaafde middelen te geven zodat hij maar rustig blijft.
begint??????quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda vind het maar vreemd dat er een tijdje niks gezegd was en niemand iets tegen haar zei. Jappie zich maar verontschuldigen en roepen dat er niks aan de hand was, ze gewoon bezig waren. Wanda begint ook aardig para te worden
quote:
Satire.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je schrok van je eigen voorgestelde beeld.
Ze kan haar gal in ieder geval kwijt bij haar lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk dat het luisteren van die opname haar geen goed gedaan heeft en nu overal complotjes tegen haar ziet.
Dit ook in de zin van it takes one to know one of zoals de waard is ..
Nee is zeker niet de eerste keer dat ie verantwoording moet afleggen, maar dit keer ziet ze dingen die er blijkbaar niet zijn (alsof ze haar bewust negeerde en/of stil waren toen zij erbij kwam).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
begint??????
ik heb haar al vaker Jasper ter verantwoording horen roepen...... en hij doet het braaf, zich altijd maar weer verdedigen
Die vindt zichzelf ook zo belangrijk denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee is zeker niet de eerste keer dat ie verantwoording moet afleggen, maar dit keer ziet ze dingen die er blijkbaar niet zijn (alsof ze haar bewust negeerde en/of stil waren toen zij erbij kwam).
Jap al voor de 3de avond, in de buurt van Ice, proberen een connectie te vinden, wel pas als Wanda is gaan slapen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Wanda is zoals ze is, daar verander je niets aan, maar wat is die Jappie een slappe karakterloze lul zeg.
Wanda is wie ze is maar dat geldt zeker ook voor Jappie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Wanda is zoals ze is, daar verander je niets aan, maar wat is die Jappie een slappe karakterloze lul zeg.
Ja, erg hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef Charmian het volgende:
alsjeblieft dat biljartennog oninteressanter dan de bejaardensoos op de bank
Het gaat erom wat ze doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
eerst klagen we met ze allen dat ze niks doen en nu dat ze wel dingen doen
![]()
Wel dingen doen is wel saaier voor de kijker...
Als ik productie was had ik hem naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
Als ik de productie was zou ik Jeffrey niet laten zien
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enorm sneu eigenlijk
Dat ze dit moeten uitmelken
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedacht later ook dat ik beter maanden had kunnen tikken
Dat we dat mogen meemakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:50 schreef danaqui het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat Jeff morgen thuis zit.
Zo dan, wat een liefdevolle blikquote:
Die is niet meer weg te slaan bij die DJ tafel volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef patat het volgende:
Jeff nu lekker aan de DJ tafel en Imadiddelidin staat er een beetje ongemakkelijk naast te dansen
Dit heeft misschien te maken met het feit dat Nederlands niet zijn moedertaal is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:23 schreef woxxel het volgende:
Ik denk vaak dat ima doof is. Zoals hij praat.
Ik vind het zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ima is wel blij met de djset en heeft daardoor een iets grotere rol, dat vind ik wel leuk
Ja. Hij heeft een accent. Maar dit klinkt niet helemaal als een accent.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit heeft misschien te maken met het feit dat Nederlands niet zijn moedertaal is.
Hij heeft altijd wel iemand die de lul is bij hem,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:27 schreef woxxel het volgende:
En ik denk dat de boosheid van jeff naar kenzi gericht is
ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken
Had wel eens willen zien wie hij is zonder rupert
Dat was heel goed mogelijk. Maar ik hoor hem net een wijsje meezingen met het laatste nummer van Jeff en dat ging juist heel goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:23 schreef woxxel het volgende:
hij heeft een aparte manier van pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:23 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben zelf oefenkaartjes gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:33 schreef Charmian het volgende:
hebben ze nu zelf kaartjes gemaakt voor hints of komen ze van k5?
Een regelrechte uit de bekende RLS..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel iemand die de lul is bij hem,
mmar het komt uit een doosje met beschrijving denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben zelf oefenkaartjes gemaakt.
Lachen nu met Eunice en Moraimaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben zelf oefenkaartjes gemaakt.
Sex in the city was hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
Mora noemt engelse woorden voor seks
neuken vrijen pompen
Ik zit net te luisteren: had ik ook niet verwacht.quote:
Nee, dat viel mij ook op dat ze niet vals zong.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zit net te luisteren: had ik ook niet verwacht.
En ze zingt niet vals.
O,jeequote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:50 schreef Harry het volgende:
O jee, Jeffrey vraagt waar de Podcast is.
Erik: ik denk Sasha.
Zoe: in Kim haar jas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |