Dat we dat mogen meemakenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:50 schreef danaqui het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat Jeff morgen thuis zit.
Zo dan, wat een liefdevolle blikquote:
Die is niet meer weg te slaan bij die DJ tafel volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:18 schreef patat het volgende:
Jeff nu lekker aan de DJ tafel en Imadiddelidin staat er een beetje ongemakkelijk naast te dansen
Dit heeft misschien te maken met het feit dat Nederlands niet zijn moedertaal is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:23 schreef woxxel het volgende:
Ik denk vaak dat ima doof is. Zoals hij praat.
Ik vind het zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
Ima is wel blij met de djset en heeft daardoor een iets grotere rol, dat vind ik wel leuk
Ja. Hij heeft een accent. Maar dit klinkt niet helemaal als een accent.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit heeft misschien te maken met het feit dat Nederlands niet zijn moedertaal is.
Hij heeft altijd wel iemand die de lul is bij hem,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:27 schreef woxxel het volgende:
En ik denk dat de boosheid van jeff naar kenzi gericht is
ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat hij gelijk aan Rupert is gaan plakken
Had wel eens willen zien wie hij is zonder rupert
Dat was heel goed mogelijk. Maar ik hoor hem net een wijsje meezingen met het laatste nummer van Jeff en dat ging juist heel goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:23 schreef woxxel het volgende:
hij heeft een aparte manier van pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:23 schreef woxxel het volgende:
Ze hebben zelf oefenkaartjes gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:33 schreef Charmian het volgende:
hebben ze nu zelf kaartjes gemaakt voor hints of komen ze van k5?
Een regelrechte uit de bekende RLS..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft altijd wel iemand die de lul is bij hem,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |