Daar zitten we toch op te wachten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon uit. Trek een camera van de muur en je staat buiten.
Volgens mij zijn ze Babette aan het uithoren, hoe ze tegenover GJ stond en hoe ze nu in het spel e.d. staat....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Pfff gaan ze nu weer GJ weer vergoddelijken
Mongolen, teringlijers, krijg allemaal de tering, laten ze allemaal dood vallen. Jeff is idd erg zielig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel eenzaam en zielig...
Daar weet de Febo wel weer een verhaal van te maken..camera zat al los en Jeff ving hem op. Streams een halve dag op Erik en het is opgelost. Die laten ze echt niet gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon uit. Trek een camera van de muur en je staat buiten.
Net als het vriendje, eigen schuld, dikke bult.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Aggie46 het volgende:
Kim ziet er mooi maar verdrietig uit.
[ afbeelding ]
Ik denk het niet want ik vind niks een excuus om een verslaafde middelen te geven zodat hij maar rustig blijft.quote:
Dagen?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het daar zelf de afgelopen dagen wel naar gemaakt.
Hij had zijn hulp ook aan kunnen bieden, zo simpel kan het zijn en het kan niet altijd om Jeff draaien, hij heeft zijn maand van fame gehad in novemberquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:24 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Gister begreep ik dat hij pissig was dat ze hem niet gevraagd hadden te helpen met de organisatie van het feest omdat hij uiteraard de allerrrrbeste organisator is. Of hij daar nog steeds om zit te mokken weet ik niet, maar 't is allemaal behoorlijk sneu gedrag.
Zo is datquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet erg. Laat hem maar voelen wie hij écht is.
Ik bedacht later ook dat ik beter maanden had kunnen tikkenquote:
Inderdaad, geen medelijden met zo iemand.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mongolen, teringlijers, krijg allemaal de tering, laten ze allemaal dood vallen. Jeff is idd erg zielig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef patat het volgende:
Erik heeft de bovenkant van de chocoladefontein in handenLikfestijn
Moraima riep hem er voor terug of hij hem schoon wilde likkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef patat het volgende:
Erik heeft de bovenkant van de chocoladefontein in handenLikfestijn
Dat zie je helemaal verkeerd. Jeff dient gevráágd te worden, die biedt zijn eigen fantastische kunnen echt niet aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had zijn hulp ook aan kunnen bieden, zo simpel kan het zijn en het kan niet altijd om Jeff draaien, hij heeft zijn maand van fame gehad in november
Uiteraard, hoe kan ik dat vergetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Jeff dient gevráágd te worden, die biedt zijn eigen fantastische kunnen echt niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |