Zoiets van een tevreden junk is geen onruststoker?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zeker
maar wat dat betreft denk ik, gooi er maar wat alcohol in
vind de sfeer echt gespannen
Hij is in de loods al gestopt met veel chips cola en snicker en kant en klare maaltijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik die helemaal panisch is voor alcohol voor zijn lever vervetting. Hij mort gewoon stoppen met zoveel chips cola en suiker en kant en klare maaltijden naar binnen te werken.
Masr als hij geen alcohol wil.prima maar het is niet dat hij ter plekke dood valt door en glaasje alcohol
Hij heeft het daar zelf de afgelopen dagen wel naar gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel eenzaam en zielig...
ja als hij er niet uit kan/ mag / gaatquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zoiets van een tevreden junk is geen onruststoker?
Touché, ik weet het, maar ik ben weekhartigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het daar zelf de afgelopen dagen wel naar gemaakt.
Precies, ik had hem ook links laten liggen met z'n gechagrijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft het daar zelf de afgelopen dagen wel naar gemaakt.
Niets mis meequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché, ik weet het, maar ik ben weekhartig
Nou zie die Eric heel vaak candy bars eten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef Verida het volgende:
Hij i
[..]
Hij is in de loods al gestopt met veel chips cola en snicker en kant en klare maaltijden.
dat hij geen alcohol wil drinken, is denk ik een principe kwestie, ik ken wel meer mensen die liever geen alcohol drinken.
En het is zijn goed recht om dat niet te willen drinken toch?
Hij zat te mokken als een kleuterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Precies, ik had hem ook links laten liggen met z'n gechagrijn.
same,vind het niet fijn zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touché, ik weet het, maar ik ben weekhartig
Hij kan er gewoon uit. Trek een camera van de muur en je staat buiten.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja als hij er niet uit kan/ mag / gaat
ik vind het niet fijn om steeds naar zo'n gespannen sfeer te kijken
Ik zou ook uit de buurt van die aso gozer blijven.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
Zo gezellig, de tafelgenoten zijn al weggelopen
[ afbeelding ]
je snapt me vast welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon uit. Trek een camera van de muur en je staat buiten.
Nee hoor, helemaal niet erg. Laat hem maar voelen wie hij écht is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik wel eenzaam en zielig...
En terecht. Die gast heeft al genoeg aandacht gehad. Wanneer je hem geen aandacht meer geeft voor zijn gedrag, zal hij er ook geen lol meer aan hebben. Links laten liggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |