quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.. ik zou ook geen zin hebben om naar die kop te moeten kijken laat staan te luisteren naar de poep die hij uitkraamt
Hij zit er gewoon weer hoor ... niks aan de hand (nog)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
Ook Imadiddin, die tegenover Jefrey zat, is erbij weggelopen.
Dat is met, ze hebben ook zonder, die is roze, zelfs Erik drinkt hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.jumbo.com/pro(...)brut-750ml-212027FLS
Erik lijkt me niet, die wil toch absoluut geen alcoholquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is met, ze hebben ook zonder, die is roze, zelfs Erik drinkt het
Van Eunice word je ook moe honderd keer zeggen masr het kost ook energie met iemand omgaan die anders is......quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Pfff gaan ze nu weer GJ weer vergoddelijken
Zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Straks bier , de hele avond zuipen dan ontploft hij, krijgt een rode kaart dan
Dus kinderchampagnequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erik lijkt me niet, die wil toch absoluut geen alcohol
Ik denk eerder dat Jeff kalmeert van de alcoholquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Straks bier , de hele avond zuipen dan ontploft hij, krijgt een rode kaart dan
het is wel echt zo, hij wordt rustiger en gezelliger als hij alcohol en peuken heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jeff kalmeert van de alcohol
Ik was blij dat Babette eindelijk verlost was van GJ en eindelijk haar eigen plan kon trekken, maar ze kijkt zo tegen hem op en ik snap echt niet waarom. Ik vind het echt en verschrikkelijke kortzichtige en bekrompen boer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gezever over GJ aan die tafel van Babette met de sfeer en opstelling zo maakt het meer op een begrafenis dan een feestje lijken
Hoe triest is dat eigenlijk??quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het is wel echt zo, hij wordt rustiger en gezelliger als hij alcohol en peuken heeft
zekerquote:
Die krijgt echt geen tv programma net zo min als Mattin. Mattin lijkt wel een beetje( qua irritatie factor) op zo'n gozer die mee deed aan SYTYCD. Met tig maniertjes en hand gebaartjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik was blij dat Babette eindelijk verlost was van GJ en eindelijk haar eigen plan kon trekken, maar ze kijkt zo tegen hem op en ik snap echt niet waarom. Ik vind het echt en verschrikkelijke kortzichtige en bekrompen boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |