Ze kwamen wel gelijktijdig uit de keuken, dus zijn ze buiten geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft ruzie met Kim en zij zit recht voor hem
Waarom zou hij?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:50 schreef danaqui het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat Jeff morgen thuis zit.
nou ik weet niet maar ik voelde me ineens aangesproken.quote:
Het is TV....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin in gedoe...![]()
ik wil een gezellige feestdag
Ze hadden samen gerookt idd. Daarna zaten ze samen aan tafel maar Kim is ergens anders gaan zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kwamen wel gelijktijdig uit de keuken, dus zijn ze buiten geweest.
graag en dan die pitbull eruitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef D. het volgende:
Even een eliminatietje tussendoor zal wel teveel gevraagd zijn?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Kijk Erik maar weer eens zijn best doen om niets te kort te komen.
Hij zit te genieten van het etenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Kijk Erik maar weer eens zijn best doen om niets te kort te komen.
my point exactlyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef lojanda het volgende:
Het ziet er allemaal mooi uitEn het smaakt ze allemaal goed zo te zien.. eten in overvloed.
Toch is de sfeer bedrukt en je voelt gewoon dat er iets in de lucht hangt. Ik vrees dat er vandaag nog een flinke ruzie komt. Ik verwacht dat het weer met Jeff en Kim uit de hand loopt maar ook dat er nog iets gaat gebeuren ivm het afluisteren.
Jammer dat op deze dag het waarschijnlijk weer verziekt gaat worden door een aantal bewoners.
Dat snap ik wel.. ik zou ook geen zin hebben om naar die kop te moeten kijken laat staan te luisteren naar de poep die hij uitkraamtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
Ook Imadiddin, die tegenover Jefrey zat, is erbij weggelopen.
Is dat genietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |