Hij wil ook weer likbare postzegels terugquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:30 schreef patat het volgende:
Erik: Er moet meer gelikt worden op deze wereld
Zoiets verstond ik
Eric de vingeraar.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:29 schreef patat het volgende:
Erik: Ik zie het al helemaal gebeuren, hashtags van #Erikdelikker enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij wil ook weer likbare postzegels terug
Niet die zelfklevende.
en dat mogen we tot in de treure horenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had zijn hulp ook aan kunnen bieden, zo simpel kan het zijn en het kan niet altijd om Jeff draaien, hij heeft zijn maand van fame gehad in november
Mocht ie willen...even het vooronder van Sasha of Mirthe beroeren....ok, ik heb een beeld...quote:
Opdat we niet vergetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat mogen we tot in de treure horen
Mensen beseffen niet hoe geweldig deze man wel niet is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat mogen we tot in de treure horen
Schei uit dan!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mocht ie willen...even het vooronder van Sasha of Mirthe beroeren....ok, ik heb een beeld...
Niet te geloven he.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef Charmian het volgende:
jappie wordt wederom ter verantwoording geroepen door lieftallige wanda
Hij gaat wel meer tegen haar in nu, die kop van Wanda die is het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef Charmian het volgende:
jappie wordt wederom ter verantwoording geroepen door lieftallige wanda
Begint?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda vind het maar vreemd dat er een tijdje niks gezegd was en niemand iets tegen haar zei. Jappie zich maar verontschuldigen en roepen dat er niks aan de hand was, ze gewoon bezig waren. Wanda begint ook aardig para te worden
ik begrijp jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik vind niks een excuus om een verslaafde middelen te geven zodat hij maar rustig blijft.
begint??????quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda vind het maar vreemd dat er een tijdje niks gezegd was en niemand iets tegen haar zei. Jappie zich maar verontschuldigen en roepen dat er niks aan de hand was, ze gewoon bezig waren. Wanda begint ook aardig para te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |