Hij heeft bruiningscremequote:
De beste vibe voorafgaand aan een drankfestijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
er hangt een rare sfeer
een 'we doen alsof er niks aan de hand is maar er is vanalles aan de hand'- vibe
Ja hij is half hobbitquote:
Had janet gevraagd hoe het is om met een blanke vrouw aan tafel te zitten was de racisme kaart al getrokkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Nou Janet, hoe voelt dat om met 3 getinte mannen aan tafel te zitten.
[ afbeelding ]
Met 1700 kan ik ook een feest heel leuk aankledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ze kunnen het leuk aankleden (wat ze ook gelukt is) maar het blijven vreetstreams
En terecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had janet gevraagd hoe het is om met een blanke vrouw aan tafel te zitten was de racisme kaart al getrokken
ik denk niet dat hij dat bedoelde toen hij zei 'zo anet, hoe vind je dat nu met 3 getinte mannen aan tafel?'quote:
Oh ja hij vind zichzelf een getint persoonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij dat bedoelde toen hij zei 'zo anet, hoe vind je dat nu met 3 getinte mannen aan tafel?'
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had janet gevraagd hoe het is om met een blanke vrouw aan tafel te zitten was de racisme kaart al getrokken
Nare man !!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff reactie proberen uit te lokken:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff reactie proberen uit te lokken:
columbiaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zijn beide ouders komen uit zuidamerka
DaT komt vanzelfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
wat is er niog meer vandaag qua feest?
voor al dat geld..
Dit kan alleen maar heel erg fout gaan vandaag.quote:
Enorm sneu eigenlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo is vandaag wel in voor de soap Jeff / KimD. Ze worden beiden steeds in beeld genomen.
zijn moeder zeker uit columbia hoorde ik hem zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik dacht de een uit chili en ðe andere uit Uruguay
Hij zit ook steeds zijn vingers te knakken en met zijn nek te 'strekken' (geen idee hoe je dat noemt)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar heel erg fout gaan vandaag.
Dan moet Kim ingrijpen..ze verstopt zich steeds en komt me te zielig over, ze heeft gisteren aan Eunice belooft dat als hij het verpest morgen , dan ben ik wel boos..ze loopt op haar tenen..dumpen die handel zou ik zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |