quote:
Satire.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je schrok van je eigen voorgestelde beeld.
Ze kan haar gal in ieder geval kwijt bij haar lulletje rozenwater.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk dat het luisteren van die opname haar geen goed gedaan heeft en nu overal complotjes tegen haar ziet.
Dit ook in de zin van it takes one to know one of zoals de waard is ..
Nee is zeker niet de eerste keer dat ie verantwoording moet afleggen, maar dit keer ziet ze dingen die er blijkbaar niet zijn (alsof ze haar bewust negeerde en/of stil waren toen zij erbij kwam).quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
begint??????
ik heb haar al vaker Jasper ter verantwoording horen roepen...... en hij doet het braaf, zich altijd maar weer verdedigen
Die vindt zichzelf ook zo belangrijk denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee is zeker niet de eerste keer dat ie verantwoording moet afleggen, maar dit keer ziet ze dingen die er blijkbaar niet zijn (alsof ze haar bewust negeerde en/of stil waren toen zij erbij kwam).
Jap al voor de 3de avond, in de buurt van Ice, proberen een connectie te vinden, wel pas als Wanda is gaan slapen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Wanda is zoals ze is, daar verander je niets aan, maar wat is die Jappie een slappe karakterloze lul zeg.
Wanda is wie ze is maar dat geldt zeker ook voor Jappie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:38 schreef spapaars het volgende:
Wanda is zoals ze is, daar verander je niets aan, maar wat is die Jappie een slappe karakterloze lul zeg.
Ja, erg hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:52 schreef Charmian het volgende:
alsjeblieft dat biljartennog oninteressanter dan de bejaardensoos op de bank
Het gaat erom wat ze doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
eerst klagen we met ze allen dat ze niks doen en nu dat ze wel dingen doen
![]()
Wel dingen doen is wel saaier voor de kijker...
Als ik productie was had ik hem naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
Als ik de productie was zou ik Jeffrey niet laten zien
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enorm sneu eigenlijk
Dat ze dit moeten uitmelken
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedacht later ook dat ik beter maanden had kunnen tikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |