Dat had ik ook maar opgelost dankzij een post van ik geloof Lionhart, maar kan dat topic niet meer vinden of ik kijk met mijn neusquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft het er misschien mee te maken dat je je muis beweegt? Als ik met de cursor door het scherm ga krijg ik ook die zwarte waas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plus de hardware versnelling uitzetten
Goedemorgen dotquote:
Heyquote:
Ja hoorquote:
O lekker, wat een luxequote:Op zondag 5 maart 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ben op vakantie. Snowboarden vandaag
Oostenrijk. Brixen im Thale.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, wat een luxe
Waar ben je dan?
quote:Op zondag 5 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
De zeearenden hebben ook al een ei Engine al gezien?
Je kan het nu zien, geen ouder op het nest alleen het eiquote:Op zondag 5 maart 2023 07:15 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel gelezen maar nog niet gezien. Maar leuk.
Nu wel ouder op het nest maar eitje wel kunnen zienquote:Op zondag 5 maart 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het nu zien, geen ouder op het nest alleen het ei
Lekker, fijne vakantie en don't break a leg!quote:Op zondag 5 maart 2023 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ben op vakantie. Snowboarden vandaag
Dankje!quote:Op zondag 5 maart 2023 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, fijne vakantie en don't break a leg!
Sorry ik was door het slotjequote:Op woensdag 8 maart 2023 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kreeg een melding in beeld, denk dat ze door het slotje ging
of kun je ook een melding krijgen als je niet lapo bent @:Dotteke?
#ingewikkeldallemaal
Nee wat er precies is weet niemand.quote:Op woensdag 15 maart 2023 19:32 schreef woxxel het volgende:
Wat is er gebeurd met Martin. Hij kreeg een brief. En weet iemand al wat er in stond?
Joehoequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |