Gelukkig kan Erik biljarten , klaverjassen en weet ik wat nog meerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft zijn mening en zal daar niet van afwijken
Is het een mening of is hij gewoon een grote egoïst?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
kapper wil ze niet, haar moeder is kapster en ze zei dat ze dat absoluut niet wilquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef mootie het volgende:
Tt?
Maar zoe is dus zoekende, wat wil ze, kapper, horeca, make-up.
Dan kon ze van mij 100 euro Essence make-up kopen, en dan gaat ze eerst maar eens kijken.
Auto-didact visagie van Zoe.
Waarom zou hij zijn mening bij moeten stellen dan? Het is zijn mening.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
Ik vind hem nu vooral erg kinderachtig reagerenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig kan Erik biljarten , klaverjassen en weet ik wat nog meer
Ik zag Dot met lapoquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem nu vooral erg kinderachtig reageren
En mag iedereen mee biljarten en klaverjassen en wat nog meerquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig kan Erik biljarten , klaverjassen en weet ik wat nog meer
ik kreeg een melding in beeld, denk dat ze door het slotje gingquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag Dot met lapo
maar er zit wel steeds minder tijd tussen lapo en openen
Dat was wat Bep net zei.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kapper wil ze niet, haar moeder is kapster en ze zei dat ze dat absoluut niet wil
Bep weet ook niet alles, ze heeft er een heel gesprek met Wendy over gehad, toen Wendy met haar haar bezig wasquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kreeg een melding in beeld, denk dat ze door het slotje ging
of kun je ook een melding krijgen als je niet lapo bent @:Dotteke?
#ingewikkeldallemaal
Slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:35 schreef mootie het volgende:
Maar ik vind 750 veel geld om een beetje te hobbyen met make-up.
Die zit er recht tegenover te breien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ondertussen zitten JW en Eunice in een goed gesprek
Even kijken waar Esther uit'hangt'....
Persoonlijk doel van twee mensen. Van Zoë en Moraima. Om dan in Jeffs taal te spreken.. daar tackel je dan twee droomdoelen mee.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
persoonlijk doel volgens mij, van zoe, ze wil wimpers leren zetten.....
Dat rek sloeg ook nergens op maar ook daar heeft zij op groen gestaan ,net als bij de biljart van Erikquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette heeft het telkens over het biljart, hoor haar niet over dat rek buiten, wat de bro's graag wilden hebben. Dat rek staat er voor Jan met de korte achternaam, het biljart word ook echt gebruikt.
Dotteke ging per ongeluk door het slotje, Happy had de laatste.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag Dot met lapo
maar er zit wel steeds minder tijd tussen lapo en openen
En het gaat/moet gebeuren, alleen al voor de reden dat ze toonbaar moeten zijn voor TV.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:35 schreef mootie het volgende:
Maar ik vind 750 veel geld om een beetje te hobbyen met make-up.
alles om maar iedereen op groen te krijgen als het gaat om tabak. Ik denk dat dat nu ook weer meespeelt, er wordt volgens mij ook een stelling voor 450 euro tabak voor de komende twee maanden geopperd ( kan zijn dat ik dat mis heb, weet het niet helemaal zeker)quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat rek sloeg ook nergens op maar ook daar heeft zij op groen gestaan ,net als bij de biljart van Erik
oh ik vind die van @FreshFruit mooi hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dotteke ging per ongeluk door het slotje, Happy had de laatste.
@:happyCharly heb jij een tt die wel ontopic is.
JW is toch ook een Complotdenker?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:41 schreef espri het volgende:
Grappig dat JanWillem met Eunice wel een volwassen gesprek kan hebben.
Jaquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij hangt wel tegen het big moneygedoe aan.
Geen idee, heb 2 streams naast elkaar staan maar had geluid net pas aan, bedoelde meer met Esther kan hij amper echt praten.quote:
Ik vind dat niet zo verbazend. Schat het intelligentieniveau van Eunice ook hoger in, dan die van Esther.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:41 schreef espri het volgende:
Grappig dat JanWillem met Eunice wel een volwassen gesprek kan hebben.
wel bijzonder, want Esther houdt van diepe gesprekken zei zequote:Op woensdag 8 maart 2023 12:43 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, heb 2 streams naast elkaar staan maar had geluid net pas aan, bedoelde meer met Esther kan hij amper echt praten.
Esther zal best wel wat te vertellen hebben maar niet met JW.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo verbazend. Schat het intelligentieniveau van Eunice ook hoger in, dan die van Esther.
Dat dus ja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wel bijzonder, want Esther houdt van diepe gesprekken zei ze
en toch gaan hun conversaties hel-le-maal nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |