Kijkdoos.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef lojanda het volgende:
Waarom gaat Zoë toch altijd met bijna een blote muis op tafels of aanrecht zitten
Skitterend dit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Esther over hoe de Chinezen Hiroshima hebben beleefd
JW : China? Maar dat is Japan
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Wat een doos.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Dit is echt Jiskefet 2.0quote:
Esther is echt geen scherp potloodje, dat merk je al aan haar taalgebruik.quote:
Ben bang dat er voor vandaag niet meer inzit + dat avondzuurquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zitten we nu hele dagen naar schoolklasjes te kijken?
Rekenles
Boksles
Spaanse les
yoga les
Roddel les
en straks tatoeëer les
WIJ WILLEN DE ZOEMER
dyscalculie hebben veel daar geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Het zijn wel rekenwonders daar hoor.. als je nog geen 18 kunt delen door 3 dan is het wel heel erg.
Dat weet ik niet, het zijn er opvallend veelquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfdiagnose of echt geconstateerd?
Ja als je ze moet geloven heeft het grootste deel daar dyslexiequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dyscalculie hebben veel daar geloof ik
Maakt dat wat uit? Erik heeft ook de diagnose Autisme niet gehad en we zien allemaal dat hij een autist isquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfdiagnose of echt geconstateerd?
Maar dat is toch ook gek?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
Mirthe: ik heb nooit de tafels geleerd.
Ik heb er ook moeite meequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja als je ze moet geloven heeft het grootste deel daar dyslexielekker makkelijk om dat dan maar te zeggen.. k geloof er niets van.
Je wil ze niet de kost geven hoor, met zelfdiagnose dyslexie en dyscalculie omdat ze gewoon geen zin hebben om iets fatsoenlijk te leren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Erik heeft ook de diagnose Autisme niet gehad en we zien allemaal dat hij een autist is
Echt welquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Worden tafels er niet meer in gestampt ofzo? Kan die trut van een juf van de basisschool nog horen drammen op die dingen
Er wordt lang niet meer zo gestampt als vroeger. Ze moeten nu een keer de tafel op kunnen zeggen en dan krijgen ze een sticker voor die tafelquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Worden tafels er niet meer in gestampt ofzo? Kan die trut van een juf van de basisschool nog horen drammen op die dingen
Denk dat Mirthe liever naar de vogeltjes keek die buiten voorbij fladderdenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welDaarom snap ik het ook niet
Het is dat ik ze bij mijn kinderen en kleinkinderen erin gestampt heb. Op school werd dit echt niet meer gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welDaarom snap ik het ook niet
Raarquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is dat ik ze bij mijn kinderen en kleinkinderen erin gestampt heb. Op school werd dit echt niet meer gedaan.
Weet je gelijk hoe je Mirthe eruit moet krijgen want men durft haar niet op die stip te zettenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
Mirthe: ik heb nooit de tafels geleerd.
1 erbij 1 ipv 1+1 was de doodsteek voor het rekenenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
ja zoals Mootie ook al zei, heel andere rekenmethodes. Het moet nu allemaal "benaderd" worden, niet meer gewoon uit je hoofd weten.quote:
de vraag is of marciano hem doorziet, als dat gebeurt dan heb ik weinig hoop meer voor isaacquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx: "Isaac kan op het ene moment als Martin dan een sneetje pakt 'oh ja ja ja goed' en het andere moment is het weer helemaal anders"
Nice, weer 1 bij de club die hem doorzien.
Klopt wel dat Leila suiker heeft.quote:
Maar dan nog gebruiken ze mega veel suikerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel dat Leila suiker heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |