Zoe moet ook eens ophouden met dat aandacht vragenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Ik ben voor het karretje van iedereen gespannen
Nu weer bij Kim kquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe moet ook eens ophouden met dat aandacht vragen
Martin heeft het al een aantal keer laten zien. Als je niet geloofd hoef je maar te vragen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee wie is volgens jou een echte man
Ja , vervelend dat ze altijd het slachtoffer uithangtquote:
Ik denk niet in die termenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee wie is volgens jou een echte man
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Martin heeft het al een aantal keer laten zien. Als je niet geloofd hoef je maar te vragen.
Omdat hij zijn piemel op commando laat zien?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Martin heeft het al een aantal keer laten zien. Als je niet geloofd hoef je maar te vragen.
Precies wat in mijn hoofd zatquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , vervelend dat ze altijd het slachtoffer uithangt
We weten in ieder geval dat hij er eentje heeftquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat hij zijn piemel op commando laat zien?
Een micropenisquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat hij er eentje heeft
Dat maakt niet perse een manquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vervelende manquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
GJ
Waar wil je zitten
Komop ga gewoon zitten
Daarom liet ie ‘m ook zien waarschijnlijk, omdat ie dacht dat veel mensen eraan twijfeldenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef puzziepie het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als vandaag het alarm gaat ...eliminatie en GJ weg .
geen AvondTuur meer
Ik heb zijn naam niet gehoord deze week ( als persoon om geëlimineerd te worden )quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef puzziepie het volgende:
geen AvondTuur meer
Een mens mag toch dromenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam niet gehoord deze week ( als persoon om geëlimineerd te worden )
Welkomquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen, na 2 weken hier mee lezen en de streams kijken [wachtend op BB,die tegenvalt] toch maar mee cossen , anders blijft manlief me aankijken als ik wat zeg.
Heb dus het grootste gedeelte niet gezien , maar er zijn er een paar in de loods die wel weg mogen.
Welkom Omaquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen, na 2 weken hier mee lezen en de streams kijken [wachtend op BB,die tegenvalt] toch maar mee cossen , anders blijft manlief me aankijken als ik wat zeg.
Heb dus het grootste gedeelte niet gezien , maar er zijn er een paar in de loods die wel weg mogen.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
Omdat dit een brunch isquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:22 schreef Sestra666 het volgende:
waarom smeren ze hun broodspul niet zittend aan tafel .. wat is dit nu weer voor iets raarwsss
En zo blijven ze in bewegingquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef puzziepie het volgende:
geen AvondTuur meer
Isaacs, die irriteert me mateloos door z'n te grote ego. Martin, omdat m'n haren overeind gaan staan hoe hij Mexx z'n vriendin behandeld. Wanda , meer omdat ze echt alleen maar grove taal gebruikt bij alles wat ze zegt. Imi en Rupi omdat ze weinig toevoegen , je ziet ze weinig. Zoe omdat ze zich nog erger gedraagt als een puber hahaha.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Welkom Oma
Wie mogen er van jou wel weg?
Ah ja die mogen van mij er ook wel uit behalve Zoe, Ima en Rupi vind ik wel leuk als ze samen koken verder zie je ze idd maar weinig en té veel bij elkaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:29 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Isaacs, die irriteert me mateloos door z'n te grote ego. Martin, omdat m'n haren overeind gaan staan hoe hij Mexx z'n vriendin behandeld. Wanda , meer omdat ze echt alleen maar grove taal gebruikt bij alles wat ze zegt. Imi en Rupi omdat ze weinig toevoegen , je ziet ze weinig. Zoe omdat ze zich nog erger gedraagt als een puber hahaha.
Dat is voor de komende maanden wel voldoende.
Hi! Sorry dat ik zo binnenval.:Dquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hi! Sorry dat ik zo binnenval.:D
Na maanden overal en nergens hebben gelezen, leek me het hier toch makkelijker er overzichtelijker.
BB kijk ik ook. Maar daar zijn de mensen nog té druk.
Gezellig allemaal nieuwelingenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hi! Sorry dat ik zo binnenval.:D
Na maanden overal en nergens hebben gelezen, leek me het hier toch makkelijker er overzichtelijker.
BB kijk ik ook. Maar daar zijn de mensen nog té druk.
Bloemenmeisje doe Ruppie en Imma "vieze homo's" noemde en "fuck you" oh nee fuck you in the ass" zei ( niet rechtsstreeks tegen hun hoor)quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:25 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe wil bloemenmeisje op hun huwelijk zijn , Mirthie die op Rupie gaat stemmen![]()
[ afbeelding ]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk isquote:
Ze zitten daar nog helemaal in de "ik moet leuk doen voor tv" modus. Zal volgende week wel wat bekoeld zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor
Mee lezen is leuk, maar mee posten nog leuker mits er wat gebeurd natuurlijk
BB vind ik zelf ook nog niet veel aan
Dit is jaa Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef mario390 het volgende:
gevt het dat dat we in de bb cos niet meer zijn
dann 2
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef mario390 het volgende:
gevt het dat dat we in de bb cos niet meer zijn
dann 2
Ik voorzie ellende ; inkt op , want wordt ook overal gebruikt , en Tiano de niet kan tatoeëren wordt nog interessanterquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk is
Nou...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk is
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als dan hij halverwege is met een tattoo bij iemand
Eerst oefenen op nep huid hèquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als dan hij halverwege is met een tattoo bij iemand
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*quote:
Jepquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef pmponer het volgende:
Gaan ze echt een tatoeer apparaat regelen? (ik kijk de streams niet, ik lurk hier wat)
Welkom.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef pmponer het volgende:
Gaan ze echt een tatoeer apparaat regelen? (ik kijk de streams niet, ik lurk hier wat)
- edit dat wat greysbones zegt-
Wie gaat zich daar voor lenen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef pmponer het volgende:
Nou ik kan de streams niet aan, ik erger me al genoeg als ik het commentaar lees en de tv uitzendingen kijk
KimW op haar billen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar voor lenen?
Geen idee, maar zie een Mexx, Zoe en Kim W als trouwe vriendin daar wel voor aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar voor lenen?
Mexxquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar zie een Mexx, Zoe en Kim W als trouwe vriendin daar wel voor aan
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*
Nou spoiler even danquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:44 schreef pmponer het volgende:
Het voordeel is dat ik dan al wat spoilers weet zodat ik me niet nog een keer hoef te ergeren aan het gedrag van sommige heren of dames
ze zouden de regels ook moeten aanpassen, dat je gewoon maximaal 3x iemand voor zijn hoofd mag rammen
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx
Op haar ene bil Mar en op de andere Tin
Zoe Neeeeee heeeeee
Kim K
Links Kim rechts Kont
Dat gaat ook op en neerquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Wanda irritaties over egocentrische Kenzy
[ afbeelding ]
Even terugkomend op je post over Chipie.Die ken ik.quote:
I knowquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even terugkomend op je post over Chipie.Die ken ik.
Ze gaat nog net niet tegen zijn been oprijden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:47 schreef pingu66 het volgende:
Esther ligt weer onderdanig
Op de bank als ze met JW praat . Net een hondje dat de aandacht van zijn baasje vraagt.
Chipie was wel het merk toenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef pmponer het volgende:
Chipie was wel heel ver graven, doet me denken aan de tijd met die Lee broeken van vroeger die zo lekker knelden onder de oksels
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat nog net niet tegen zijn been oprijden.
Het merk? O daar was/ben ik me niet van bewust. En Tiano is maar een beetje jonger dan ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chipie was wel het merk toen
Tiano kwam ermee
Martin had er nog nooit van gehoord
Naast Levi’s Gapstar Donovanquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het merk? O daar was/ben ik me niet van bewust. En Tiano is maar een beetje jonger dan ik
Er lopen daar minimaal 3 enorme ego´s rond die niet naar anderen luisteren en ze niet uit laten praten. Dwingende types, je kent ze wel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:46 schreef pmponer het volgende:
Nee die doe ik hier op natuurlijk die spoilers
En dan ben ik mentaal voorbereid, wanneer Martin weer eens niet luistert of Izak zich weer eens als een bosmongool gedraagd
Diesel,en ik verkocht Duncan.quote:
Valt mee dat ze hem nog niet gaat masseren...quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaat nog net niet tegen zijn been oprijden.
Ik heb ze van jack&jones en Calvin Klein. Prima kwaliteit.quote:
Wie mot die dingen dan dragen?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
Janet was anders naar bonaire gegaan
Het Caribische eiland vraagt Isaak
Nee Isaak dat eiland dat eigenlijk Terschelling g heet
Vroegahhhquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ze van jack&jones en Calvin Klein. Prima kwaliteit.
Iedereen aan de wandel in de tuin
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel een grappig mens en geen meeprater.
A okay. Een vroeger momentje. Levi 501quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroegahhh
Tiano en Martin hadden vanmorgen een weet je nog vroeger momentje
Aardig vrouwtje, heb je geen last van.quote:
Ik ook niet terwijl ik jaren in een jeansshop heb gewerkt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Chipie was wel het merk toen
Tiano kwam ermee
Martin had er nog nooit van gehoord
Stage.quote:
Vind het een waardeloze stageloperquote:
Wat leuk,ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook niet terwijl ik jaren in een jeansshop heb gewerkt.
Sowieso idioot dat Isaac zich zo opdringtquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het een waardeloze stageloper
Helft van de tijd zoek
Ah das de reden dusquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Isaak niet veel
Info gaat krijgen over het spel
Ze lopen Anders lekker:Dquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het een waardeloze stageloper
Helft van de tijd zoek
Ben benieuwd wie de volgende is en of hij of zij hier zin aan heeftquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso idioot dat Isaac zich zo opdringt
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
Het lijkt echt wel een luchtplaats.
Okayquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:58 schreef mario390 het volgende:
ik dacht vor de and. cos zijn
aand. cossers maar zijn we zeer weinig
Geen idee wat je nu bedoelt Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:58 schreef mario390 het volgende:
ik dacht vor de and. cos zijn
aand. cossers maar zijn we zeer weinig
Eergister liep Ima met Eunicequote:Op woensdag 11 januari 2023 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Rupert en Ima lopen nooit eens met een ander. Ik zie ze alleen maar met elkaar lopen in die tuin
Hij vind van welquote:
dat bijna niemand in de bb cos zitquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu bedoelt Mario
Als ik de streams aanslinger, zie ik ze vaak, laat ik het dan maar even bij vaak houden, samen lopen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eergister liep Ima met Eunice
En we zien heel veel niet
Ow jaquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bijna niemand in de bb cos zit
Maar dit is de JAA COSquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bijna niemand in de bb cos zit
Grote bek tegen iedereen en er zquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grote bek tegen iedereen en is er zeker van dat hij gaat winnen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vond ik een regelrechte bedreiging trouwens, mag dat allemaal maar?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:58 schreef pmponer het volgende:
Hij ging toch "Jagen" of is dat op niks uitgedraaid
quote:
quote:
quote:
welk truukje? net gemistquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
Leuk dat GJ zoe dat trucje leert
Ik hoop dat ze het kan toe blijven passen op de juiste manier
Daar gaat het vaak fout met dyscalculie
Ligt eraan in welke contekst iets geplaatst word. Het was eerder lachwekkend hoe hij dat zei. Jagen lolquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vond ik een regelrechte bedreiging trouwens, mag dat allemaal maar?
Een minsom omdraaien zodat het een plussom isquote:
Man3.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met gokken rekende hij zich ook rijk......nou we weten allemaal waar dat op uitliep
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met gokken rekende hij zich ook rijk......nou we weten allemaal waar dat op uitliep
Zou het ook wel weten, lekker meedoen voordat ze die voodoo shit loslaat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Mexx toch aan de spaanse les
Die had geen zin
Ik zie Eunice er echt voor aan iemand te verplichten
Jaaquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het ook wel weten, lekker meedoen voordat ze die voodoo shit loslaat.
Ik heb het niet alleen over rekenen mop.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ze niets aan doen dat ze niet goed kan rekenen.
Zoe is heel goed in horeca en schoonmakenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over rekenen mop.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik hoor
maar ik dacht vor de and.cos kommen
ook andere mensen
Neeee Marioquote:
Daarom vijlt hij nuquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
JW zit zijn nagels te vijlen????? hoe dan???? hij vreet ze er altijd af
Daarom beter vijlen . Nagelbijten is vreselijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
Beetje bijwerken na de maaltijd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
nee ik heb geen gedeelte accont meerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee Mario
Post hier nu gewoon over de streams
Ipv over hoe druk het is in BB
https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Kan ik niet gewoon ergens de smilys aanklikken? Ik ben nu elke keer ver in m'n geheugen aan het graven hoe welke smiley ook al weer moest
Je kunt bij instellingen aanpassen dat je onder je reageer balk ook emojis hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Kan ik niet gewoon ergens de smilys aanklikken? Ik ben nu elke keer ver in m'n geheugen aan het graven hoe welke smiley ook al weer moest
Bij bericht invoeren staat al een smiley , daar op klikken en dan zie ze allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Soort van restjes dag 😇quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje bijwerken na de maaltijd.
Alleen die van m'n telefoon. Niet van hier.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij bericht invoeren staat al een smiley , daar op klikken en dan zie ze allemaal
Kun je in je instellingen( denk via de laptop) wijzigen dat je op mobiel ze ook hebtquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen die van m'n telefoon. Niet van hier.
Zie alleen vanalles staan om linkjes toe te voegen.
Je ziet het tekstvak - daaronder staat preview en invoeren , daarnaast zie je een smileyquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen die van m'n telefoon. Niet van hier.
Zie alleen vanalles staan om linkjes toe te voegen.
vl? Ik heb geen idee wat je bedoelt , misschien iets voor feedback ipv hierquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:20 schreef mario390 het volgende:
helpt me jemand en vl account maken
van oosteijk uit?
dat ik en videoland account anmaken kannquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
vl? Ik heb geen idee wat je bedoelt , misschien iets voor feedback ipv hier
Dat weet ik echt niet ,maar misschien kan dat ook niet. Ik zou dit in feedback postenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik en videoland account anmaken kann
van mijn land uit
Kijkdoos.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:25 schreef lojanda het volgende:
Waarom gaat Zoë toch altijd met bijna een blote muis op tafels of aanrecht zitten
Skitterend dit.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Esther over hoe de Chinezen Hiroshima hebben beleefd
JW : China? Maar dat is Japan
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Wat een doos.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:33 schreef puzziepie het volgende:
Dit is echt Jiskefet 2.0quote:
Esther is echt geen scherp potloodje, dat merk je al aan haar taalgebruik.quote:
Ben bang dat er voor vandaag niet meer inzit + dat avondzuurquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zitten we nu hele dagen naar schoolklasjes te kijken?
Rekenles
Boksles
Spaanse les
yoga les
Roddel les
en straks tatoeëer les
WIJ WILLEN DE ZOEMER
dyscalculie hebben veel daar geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Het zijn wel rekenwonders daar hoor.. als je nog geen 18 kunt delen door 3 dan is het wel heel erg.
Dat weet ik niet, het zijn er opvallend veelquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfdiagnose of echt geconstateerd?
Ja als je ze moet geloven heeft het grootste deel daar dyslexiequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dyscalculie hebben veel daar geloof ik
Maakt dat wat uit? Erik heeft ook de diagnose Autisme niet gehad en we zien allemaal dat hij een autist isquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfdiagnose of echt geconstateerd?
Maar dat is toch ook gek?quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
Mirthe: ik heb nooit de tafels geleerd.
Ik heb er ook moeite meequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja als je ze moet geloven heeft het grootste deel daar dyslexielekker makkelijk om dat dan maar te zeggen.. k geloof er niets van.
Je wil ze niet de kost geven hoor, met zelfdiagnose dyslexie en dyscalculie omdat ze gewoon geen zin hebben om iets fatsoenlijk te leren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Erik heeft ook de diagnose Autisme niet gehad en we zien allemaal dat hij een autist is
Echt welquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Worden tafels er niet meer in gestampt ofzo? Kan die trut van een juf van de basisschool nog horen drammen op die dingen
Er wordt lang niet meer zo gestampt als vroeger. Ze moeten nu een keer de tafel op kunnen zeggen en dan krijgen ze een sticker voor die tafelquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Worden tafels er niet meer in gestampt ofzo? Kan die trut van een juf van de basisschool nog horen drammen op die dingen
Denk dat Mirthe liever naar de vogeltjes keek die buiten voorbij fladderdenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welDaarom snap ik het ook niet
Het is dat ik ze bij mijn kinderen en kleinkinderen erin gestampt heb. Op school werd dit echt niet meer gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welDaarom snap ik het ook niet
Raarquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is dat ik ze bij mijn kinderen en kleinkinderen erin gestampt heb. Op school werd dit echt niet meer gedaan.
Weet je gelijk hoe je Mirthe eruit moet krijgen want men durft haar niet op die stip te zettenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef mootie het volgende:
Mirthe: ik heb nooit de tafels geleerd.
1 erbij 1 ipv 1+1 was de doodsteek voor het rekenenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
ja zoals Mootie ook al zei, heel andere rekenmethodes. Het moet nu allemaal "benaderd" worden, niet meer gewoon uit je hoofd weten.quote:
de vraag is of marciano hem doorziet, als dat gebeurt dan heb ik weinig hoop meer voor isaacquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:47 schreef KinKiJan het volgende:
Mexx: "Isaac kan op het ene moment als Martin dan een sneetje pakt 'oh ja ja ja goed' en het andere moment is het weer helemaal anders"
Nice, weer 1 bij de club die hem doorzien.
Klopt wel dat Leila suiker heeft.quote:
Maar dan nog gebruiken ze mega veel suikerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel dat Leila suiker heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |