Zou het ook wel weten, lekker meedoen voordat ze die voodoo shit loslaat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:07 schreef greysbones het volgende:
Mexx toch aan de spaanse les
Die had geen zin
Ik zie Eunice er echt voor aan iemand te verplichten
Jaaquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het ook wel weten, lekker meedoen voordat ze die voodoo shit loslaat.
Ik heb het niet alleen over rekenen mop.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ze niets aan doen dat ze niet goed kan rekenen.
Zoe is heel goed in horeca en schoonmakenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over rekenen mop.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap ik hoor
maar ik dacht vor de and.cos kommen
ook andere mensen
Neeee Marioquote:
Daarom vijlt hij nuquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
JW zit zijn nagels te vijlen????? hoe dan???? hij vreet ze er altijd af
Daarom beter vijlen . Nagelbijten is vreselijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
Beetje bijwerken na de maaltijd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
nee ik heb geen gedeelte accont meerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee Mario
Post hier nu gewoon over de streams
Ipv over hoe druk het is in BB
https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.phpquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Ff een vraag.
Kan ik niet gewoon ergens de smilys aanklikken? Ik ben nu elke keer ver in m'n geheugen aan het graven hoe welke smiley ook al weer moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |