Nou...quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lach me een breuk als het apparaat binnen een week stuk is
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als dan hij halverwege is met een tattoo bij iemand
Eerst oefenen op nep huid hèquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als dan hij halverwege is met een tattoo bij iemand
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*quote:
Jepquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef pmponer het volgende:
Gaan ze echt een tatoeer apparaat regelen? (ik kijk de streams niet, ik lurk hier wat)
Welkom.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef pmponer het volgende:
Gaan ze echt een tatoeer apparaat regelen? (ik kijk de streams niet, ik lurk hier wat)
- edit dat wat greysbones zegt-
Wie gaat zich daar voor lenen?quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef pmponer het volgende:
Nou ik kan de streams niet aan, ik erger me al genoeg als ik het commentaar lees en de tv uitzendingen kijk
KimW op haar billen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar voor lenen?
Geen idee, maar zie een Mexx, Zoe en Kim W als trouwe vriendin daar wel voor aanquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar voor lenen?
Mexxquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, maar zie een Mexx, Zoe en Kim W als trouwe vriendin daar wel voor aan
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, right. Dus eerst alle huidjes op, dan inkt bijna op en dan halverwege een echte tattoo *bzzzzzz* *prrtt prttt* *klik* *klik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |