Zoe moet ook eens ophouden met dat aandacht vragenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Ik ben voor het karretje van iedereen gespannen
Nu weer bij Kim kquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe moet ook eens ophouden met dat aandacht vragen
Martin heeft het al een aantal keer laten zien. Als je niet geloofd hoef je maar te vragen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee wie is volgens jou een echte man
Ja , vervelend dat ze altijd het slachtoffer uithangtquote:
Ik denk niet in die termenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee wie is volgens jou een echte man
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Martin heeft het al een aantal keer laten zien. Als je niet geloofd hoef je maar te vragen.
Omdat hij zijn piemel op commando laat zien?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Martin heeft het al een aantal keer laten zien. Als je niet geloofd hoef je maar te vragen.
Precies wat in mijn hoofd zatquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , vervelend dat ze altijd het slachtoffer uithangt
We weten in ieder geval dat hij er eentje heeftquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat hij zijn piemel op commando laat zien?
Een micropenisquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat hij er eentje heeft
Dat maakt niet perse een manquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vervelende manquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
GJ
Waar wil je zitten
Komop ga gewoon zitten
Daarom liet ie ‘m ook zien waarschijnlijk, omdat ie dacht dat veel mensen eraan twijfeldenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef puzziepie het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als vandaag het alarm gaat ...eliminatie en GJ weg .
geen AvondTuur meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |