Ik heb zijn naam niet gehoord deze week ( als persoon om geëlimineerd te worden )quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef puzziepie het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als vandaag het alarm gaat ...eliminatie en GJ weg .
geen AvondTuur meer
Een mens mag toch dromenquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb zijn naam niet gehoord deze week ( als persoon om geëlimineerd te worden )
Welkomquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen, na 2 weken hier mee lezen en de streams kijken [wachtend op BB,die tegenvalt] toch maar mee cossen , anders blijft manlief me aankijken als ik wat zeg.
Heb dus het grootste gedeelte niet gezien , maar er zijn er een paar in de loods die wel weg mogen.
Welkom Omaquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen, na 2 weken hier mee lezen en de streams kijken [wachtend op BB,die tegenvalt] toch maar mee cossen , anders blijft manlief me aankijken als ik wat zeg.
Heb dus het grootste gedeelte niet gezien , maar er zijn er een paar in de loods die wel weg mogen.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:18 schreef OmaJacky het volgende:
Omdat dit een brunch isquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:22 schreef Sestra666 het volgende:
waarom smeren ze hun broodspul niet zittend aan tafel .. wat is dit nu weer voor iets raarwsss
En zo blijven ze in bewegingquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef puzziepie het volgende:
Zou het niet geweldig zijn als vandaag het alarm gaat ...eliminatie en GJ weg .
geen AvondTuur meer
Isaacs, die irriteert me mateloos door z'n te grote ego. Martin, omdat m'n haren overeind gaan staan hoe hij Mexx z'n vriendin behandeld. Wanda , meer omdat ze echt alleen maar grove taal gebruikt bij alles wat ze zegt. Imi en Rupi omdat ze weinig toevoegen , je ziet ze weinig. Zoe omdat ze zich nog erger gedraagt als een puber hahaha.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Welkom Oma
Wie mogen er van jou wel weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |