Op vrijdag, Vrijmibo dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Hoempah het volgende:
Laten we het een activiteit noemen met drank en muziek.
Ik heb er gewoon vravbo van gemaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Hoempah het volgende:
Laten we het een activiteit noemen met drank en muziek.
Meestal weten wij dat niet. Maar als we het weten kan dat er wel bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is het mogelijk om tijden bij de evenementen te zetten? Of een indicatie: ochtend/middag/avond/hele dag?
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
De loods best songwriter ... 28 februari.
dear god....
Ja erg he. Vind daar zo niets aan.quote:
In de OP gezetquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:23 schreef puzziepie het volgende:
26 februari gaat Esther een licht erotische conference doen en gaan we haar als sloerie meemaken
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En na 3 dubbelcheck voor de 16e: ze hebben niks gezegd over een tweede boksgala
quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hopen dat ze het vergeten tussen alle evenementen door.
Top, ik ga de OP bijwerkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy en Wanda namen zojuist de agenda door voor een mail naar Febo:
Februari:
3 Vrijmibo
4 Verjaardag Bern, Murder Mystery + Feestje
7 Levend Mens-erger-je-niet (Mirthe)
8 Muziekbingo
9 Weet ik veel (Kenzy's evenement)
10 Vrijmibo
12 Kamerevenement (uitleg komt nog)
14 14.00 Perfect Match (Wanda) + Valentijnspecial (Wendy)
16 Pubquiz
17 Kamerevenement
18-19 Carnaval
19 Nieuwjaarsloop
23 -gereserveerd de hele dag- (Esther)
25 Kamerevenement
26 Peepshow (Esther)
28 Loods Best Songwriter
Maart
2 Full Moon Party
Quelle surprise!quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! De hele dag die Esther gereserveerd heeft (23-2) is 'toevallig' de verjaardag van JW zegt Kenzy net tegen Isaac en Zoe.
Was al aangepastquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
Nieuwjaarsloop is verplaatst van 19 naar 26 februari ivm carnaval.
Die was er even tussen uit gepieptquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is er gebeurt met 4 februari in de agenda? Is het een schrikkeljaar en hebben ze de dag aangepast?
Kan zomaar zijn he, ik kijk al 5 maanden geen journaal meer omdat ik JVJL kijk
Voor zover ik weet zijn bijna alle evenementen of andere dingen om 8uur savonds..quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag ,als ik het wist zou ik het je zeggen
Zal het morgen even aanvullen. Soms ook pas om 20.30 uur. Hoorde dat vrijdag af ook weer de vrmibo is die zet ik er dan ook bijquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:38 schreef Dootjuhh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn bijna alle evenementen of andere dingen om 8uur savonds..
-Uitgezonderd de world records dat is ergens in de middag
- of tenzij overdag iets gemeld word..
-elke dinsdag en donderdag 8uur de droompresentaties..
- elke woensdag 8uur het avondtuur met Gert-jan. (Hoorde net op de stream dat deze avond het avondtuur niet doorgaat ivm weinig gebeuren deze week kwa spellen etc)
Das waar, kan soms iets uitlopen vanwege mensen niet tijdig klaar zijn met onzinnige dingen 😅quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het morgen even aanvullen. Soms ook pas om 20.30 uur. Hoorde dat vrijdag af ook weer de vrmibo is die zet ik er dan ook bij
Ik zou dat verkeerd verstaan kunnen hebben. Ik ken geen film die Amsterdam heet dus ging er vanuit dat het Amsterdamned was.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Amsterdam? Dat is wat @:Lionheart zei
Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Amsterdam? Dat is wat @:Lionheart zei
Amsterdam (2022) - Reference View - IMDbquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou dat verkeerd verstaan kunnen hebben. Ik ken geen film die Amsterdam heet dus ging er vanuit dat het Amsterdamned was.
Wij gaan niets zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
NOu we gaan het vanzelf wel zien wat het wordt
Als je iets beter had gelezen had je kunnen lezen dat het niet doorging en er een vrije avond werdquote:
Nee dit is wat anders, een babyshower voor Rupertquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:05 schreef Dootjuhh het volgende:
Staat voor vanavond niets in de agenda, maar ze zijn wel druk bezig met iets voor te bereiden.. zou het misschien kunnen dat wat voor morgen in de agenda staat vanavond is??
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:02 schreef Dootjuhh het volgende:
[..]
Als je iets beter had gelezen had je kunnen lezen dat het niet doorging en er een vrije avond werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |