SPOILER: oude agendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Augustus
DInsdag 1 augustus: 17.00 uur moeten de deelnemers klaar staan voor het scherm voor een belangrijk bericht.
Donderdag 3 aug: Middeleeuws feest met cabaret van Bern.
Vrijdag 4 augustus: Filmavond
Zaterdag 5 augustus: Quiz (triviant?)
Dinsdag 8 augustus: Eliminatie opdracht ( zie streamverslagen)
Donderdag 10 augustus. PIngpong toernooi 14.00 uur
Zaterdag 12 augustus: Weekend miljonairs spel en in de avond film Slumdog Millionaire
Zondag 13 augustus de Zomibo (zondag Middag Borrel) met muziek 14.00 uur
Zondag 13 augustus Filoodsofisch gesprek
Dinsdag 15 aug filmavond is verplaatst van vrijdag 18 augustus naar 15 augustus
Woensdag 16 augustus: Spruitjes challange
Vrijdag 18 augustus: Film kijken in de avond
25 augustus: De Finale
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 17-08-2023 13:11:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpen.
Ik zei al donderdagquote:Op zondag 15 januari 2023 18:50 schreef engine het volgende:
We hebben ook nog Ranking the loods maar niemand weet precies wanneer. Volgens mij volgend weekend.
Gaan ze dat playbackend doen?quote:
We gaan het zienquote:
quote:
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
28 januari - DJ Booth (en indien geld het toelaat in combinatie met afscheid Marciano).
quote:
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpenquote:
Alles weer netjes aangevuldquote:
Helemaal toppiequote:
Boven in de OP wordt het steeds aangevuld dan blijft het overzichtelijkquote:
Thnxquote:Op maandag 16 januari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
![]()
Handig trouwens dat de evenementen die geweest zijn blijven staan.
Ja, weet ik, zag het daar (nu) staan, maar het stond niet in het geposte overzicht, en ik probeer al een week mensen te overtuigen dat het echt al een paar keer gezegd is dat het ook donderdag de 19e isquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boven in de OP wordt het steeds aangevuld dan blijft het overzichtelijk
Saus he, sausquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Is al bekend wanneer het tomatensoep slurpen is?
Ik las dat iemand dat zei dus gelijk er bij gezetquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, weet ik, zag het daar (nu) staan, maar het stond niet in het geposte overzicht, en ik probeer al een week mensen te overtuigen dat het echt al een paar keer gezegd is dat het ook donderdag de 19e is
Nog niets over gelezenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
En nee, maar ik geloof einde van de maand, want het was een recordopdracht waar ze geloof ik in de eerste helft van de maand voor kunnen kiezen, en als de definitieve keuze gemaakt is de laatste helft voor kunnen oefenenquote:
Ja, ik, weerquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat iemand dat zei dus gelijk er bij gezet
Dat zou vandaag zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het donderdag was vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou vandaag zijn.
Is het verzet?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het donderdag was vandaag![]()
Ze hadden het er net over ze weten zelf nog niet hoe of wat zitten ook te wachtenquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan vanmiddag nog als het goed is
Dat is een goeie vraag ,als ik het wist zou ik het je zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:57 schreef Loveable het volgende:
Hoe laat beginnen al die evenementen?
Bijdehand ben je weerquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag ,als ik het wist zou ik het je zeggen
Is een beetje vreemd. De vrijmibo is afgelast maar er is wel drank. Geen muziek.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:55 schreef Hoempah het volgende:
De vrijmibo is gewoon aan de gang. Er staat dat het niet is door gegaan.
De speaker staat naast de haardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is een beetje vreemd. De vrijmibo is afgelast maar er is wel drank. Geen muziek.
quote:
Ja ik hoor het ook net pas toen ik mijn best deed. Het staat wel echt opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor geen muziek, maar moet er voor een vrijmobi per definitie muziek aanwezig zijn?
Op vrijdag, Vrijmibo dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Hoempah het volgende:
Laten we het een activiteit noemen met drank en muziek.
Ik heb er gewoon vravbo van gemaaktquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Hoempah het volgende:
Laten we het een activiteit noemen met drank en muziek.
Meestal weten wij dat niet. Maar als we het weten kan dat er wel bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is het mogelijk om tijden bij de evenementen te zetten? Of een indicatie: ochtend/middag/avond/hele dag?
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
De loods best songwriter ... 28 februari.
dear god....
Ja erg he. Vind daar zo niets aan.quote:
In de OP gezetquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:23 schreef puzziepie het volgende:
26 februari gaat Esther een licht erotische conference doen en gaan we haar als sloerie meemaken
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En na 3 dubbelcheck voor de 16e: ze hebben niks gezegd over een tweede boksgala
quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hopen dat ze het vergeten tussen alle evenementen door.
Top, ik ga de OP bijwerkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy en Wanda namen zojuist de agenda door voor een mail naar Febo:
Februari:
3 Vrijmibo
4 Verjaardag Bern, Murder Mystery + Feestje
7 Levend Mens-erger-je-niet (Mirthe)
8 Muziekbingo
9 Weet ik veel (Kenzy's evenement)
10 Vrijmibo
12 Kamerevenement (uitleg komt nog)
14 14.00 Perfect Match (Wanda) + Valentijnspecial (Wendy)
16 Pubquiz
17 Kamerevenement
18-19 Carnaval
19 Nieuwjaarsloop
23 -gereserveerd de hele dag- (Esther)
25 Kamerevenement
26 Peepshow (Esther)
28 Loods Best Songwriter
Maart
2 Full Moon Party
Quelle surprise!quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ah! De hele dag die Esther gereserveerd heeft (23-2) is 'toevallig' de verjaardag van JW zegt Kenzy net tegen Isaac en Zoe.
Was al aangepastquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
Nieuwjaarsloop is verplaatst van 19 naar 26 februari ivm carnaval.
Die was er even tussen uit gepieptquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:19 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is er gebeurt met 4 februari in de agenda? Is het een schrikkeljaar en hebben ze de dag aangepast?
Kan zomaar zijn he, ik kijk al 5 maanden geen journaal meer omdat ik JVJL kijk
Voor zover ik weet zijn bijna alle evenementen of andere dingen om 8uur savonds..quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag ,als ik het wist zou ik het je zeggen
Zal het morgen even aanvullen. Soms ook pas om 20.30 uur. Hoorde dat vrijdag af ook weer de vrmibo is die zet ik er dan ook bijquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:38 schreef Dootjuhh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn bijna alle evenementen of andere dingen om 8uur savonds..
-Uitgezonderd de world records dat is ergens in de middag
- of tenzij overdag iets gemeld word..
-elke dinsdag en donderdag 8uur de droompresentaties..
- elke woensdag 8uur het avondtuur met Gert-jan. (Hoorde net op de stream dat deze avond het avondtuur niet doorgaat ivm weinig gebeuren deze week kwa spellen etc)
Das waar, kan soms iets uitlopen vanwege mensen niet tijdig klaar zijn met onzinnige dingen 😅quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het morgen even aanvullen. Soms ook pas om 20.30 uur. Hoorde dat vrijdag af ook weer de vrmibo is die zet ik er dan ook bij
Ik zou dat verkeerd verstaan kunnen hebben. Ik ken geen film die Amsterdam heet dus ging er vanuit dat het Amsterdamned was.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Amsterdam? Dat is wat @:Lionheart zei
Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Amsterdam? Dat is wat @:Lionheart zei
Amsterdam (2022) - Reference View - IMDbquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou dat verkeerd verstaan kunnen hebben. Ik ken geen film die Amsterdam heet dus ging er vanuit dat het Amsterdamned was.
Wij gaan niets zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
NOu we gaan het vanzelf wel zien wat het wordt
Als je iets beter had gelezen had je kunnen lezen dat het niet doorging en er een vrije avond werdquote:
Nee dit is wat anders, een babyshower voor Rupertquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:05 schreef Dootjuhh het volgende:
Staat voor vanavond niets in de agenda, maar ze zijn wel druk bezig met iets voor te bereiden.. zou het misschien kunnen dat wat voor morgen in de agenda staat vanavond is??
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:02 schreef Dootjuhh het volgende:
[..]
Als je iets beter had gelezen had je kunnen lezen dat het niet doorging en er een vrije avond werd
Vanavond is er een party misschien daarom?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is een beetje vreemd. De vrijmibo is afgelast maar er is wel drank. Geen muziek.
Dan heb ik jou verkeerd begrepen en haal ik de naam van Bern weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:26 schreef engine het volgende:
Het klopt zo niet helemaal. De sterkste mens is een sportmiddag georganiseerd door Kenzi. Bern vertelde ook iets over een evenement maar dat kon ik niet helemaal volgen. Wel dat het verzet wordt
Thnx. Heb het aangepastquote:Op zaterdag 18 maart 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee is burning man ze ging vuur maken nadien gaan rupi en imma in de kas slapen
Wederom aangepast blijkt een ander feestje te zijn vanavond Chique sluttyquote:
Thnx.genoteerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vrijdag 31 maart karten in de Loods.
Slag om de arm want Ice had ook ineens die datum voor een loop oidquote:
Sukkol Ice, ik ga er haakjes omheen zetten.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Slag om de arm want Ice had ook ineens die datum voor een loop oid
Heel graag! Dankquote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkol Ice, ik ga er haakjes omheen zetten.
Dank u!quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:54 schreef Dootjuhh het volgende:
Morgen donderdag 30 maart
Pubquiz om 15uur ipv 20uur
Reden is vanwege dat ze dan overdags iets te doen hebben
Morgen is het donderdagquote:
Ja was al bezig dan hoeft het niet meer in de agenda. Was van te voren geen ruchtbaarheid aan gegeven.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:28 schreef Dootjuhh het volgende:
Dinsdag 25 april.. 16.30uur
Nu Op dit moment begint een muziek bingo
100 dagen vanaf 23 meiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:24 schreef Cirilico het volgende:
Op welke dag is nou de 365e dag? Is dat de week die eindigt op 3 september of een week eerder?
Jij ook bedankt!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Tnx. Dat is op donderdag 31 augustus.
Ze hadden het van de week over vrijdag vanmiddag hoorde ik ook zaterdag beetje dubbel dusquote:Op maandag 12 juni 2023 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
16 juni de poolparty schijnt 17 juni te zijn op een zaterdag, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
Pool party dus wel op vrijdag 16 juni net door `Marciano gezegd
Er is weer een andere datum. het is nu op zondagquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik lees het net, wat een verwarring rondom dat feestje, nu iig duidelijkheid door een bewoner zelf vandaag.
Marcia is best een vervelend mannetje.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is weer een andere datum. het is nu op zondag
Komt door het BBQ vlees dat kan niet eerder dan zaterdag bezorgd wordenquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Marcia is best een vervelend mannetje.Alles moet perfect of zo.
Klopt helemaal. Iig gebeurt er daar wat denken we dan maar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door het BBQ vlees dat kan niet eerder dan zaterdag bezorgd worden
Zaterdag had Bern al een evenement staan daarom zijn ze naar de zondag gegaan
Bij het rondje doorgeven kwam hij er achter dat Erik zijn psychologisch gesprek hebben. Dat wordt nu dus verzet.
Het is wat zo hebben ze tijden niets en zo is het schuiven en verschuiven om alles door te kunnen laten gaan.
Jammer dat het verplaatst is naar zondag. Vaak heb ik dan niet alle tijd om te kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Iig gebeurt er daar wat denken we dan maar.
Ah dat zou jammer zijn, gelukkig worden er meestal filmpjes gemaakt van evenementjes en wie weet verandert het weer omdat er weer iets anders het kan verpesten, zoals het weer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het verplaatst is naar zondag. Vaak heb ik dan niet alle tijd om te kijken.
Het weekend heb ik minder de streams aan dan door de week
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
Pool party dus wel op vrijdag 16 juni net door `Marciano gezegd
Is al weer veranderd had het al aangepastquote:
Ow dan quote ik de verkeerde post, ik las net dat het zondag is, een beetje jammere dagquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al weer veranderd had het al aangepast
Ja is ook zondag, maar gisteren avond zei hij vrijdag. hier werd gezegd zaterdag. Dus had beide dagen gezet. Gisteren had hij het over vrijdag dus aangepastquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dan quote ik de verkeerde post, ik las net dat het zondag is, een beetje jammere dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |