Zal het morgen even aanvullen. Soms ook pas om 20.30 uur. Hoorde dat vrijdag af ook weer de vrmibo is die zet ik er dan ook bijquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:38 schreef Dootjuhh het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn bijna alle evenementen of andere dingen om 8uur savonds..
-Uitgezonderd de world records dat is ergens in de middag
- of tenzij overdag iets gemeld word..
-elke dinsdag en donderdag 8uur de droompresentaties..
- elke woensdag 8uur het avondtuur met Gert-jan. (Hoorde net op de stream dat deze avond het avondtuur niet doorgaat ivm weinig gebeuren deze week kwa spellen etc)
Das waar, kan soms iets uitlopen vanwege mensen niet tijdig klaar zijn met onzinnige dingen 😅quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het morgen even aanvullen. Soms ook pas om 20.30 uur. Hoorde dat vrijdag af ook weer de vrmibo is die zet ik er dan ook bij
Ik zou dat verkeerd verstaan kunnen hebben. Ik ken geen film die Amsterdam heet dus ging er vanuit dat het Amsterdamned was.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Amsterdam? Dat is wat @:Lionheart zei
Amsterdamquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet Amsterdam? Dat is wat @:Lionheart zei
Amsterdam (2022) - Reference View - IMDbquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou dat verkeerd verstaan kunnen hebben. Ik ken geen film die Amsterdam heet dus ging er vanuit dat het Amsterdamned was.
Wij gaan niets zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
NOu we gaan het vanzelf wel zien wat het wordt
Als je iets beter had gelezen had je kunnen lezen dat het niet doorging en er een vrije avond werdquote:
Nee dit is wat anders, een babyshower voor Rupertquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:05 schreef Dootjuhh het volgende:
Staat voor vanavond niets in de agenda, maar ze zijn wel druk bezig met iets voor te bereiden.. zou het misschien kunnen dat wat voor morgen in de agenda staat vanavond is??
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:02 schreef Dootjuhh het volgende:
[..]
Als je iets beter had gelezen had je kunnen lezen dat het niet doorging en er een vrije avond werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |