SPOILER: oude agendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Augustus
DInsdag 1 augustus: 17.00 uur moeten de deelnemers klaar staan voor het scherm voor een belangrijk bericht.
Donderdag 3 aug: Middeleeuws feest met cabaret van Bern.
Vrijdag 4 augustus: Filmavond
Zaterdag 5 augustus: Quiz (triviant?)
Dinsdag 8 augustus: Eliminatie opdracht ( zie streamverslagen)
Donderdag 10 augustus. PIngpong toernooi 14.00 uur
Zaterdag 12 augustus: Weekend miljonairs spel en in de avond film Slumdog Millionaire
Zondag 13 augustus de Zomibo (zondag Middag Borrel) met muziek 14.00 uur
Zondag 13 augustus Filoodsofisch gesprek
Dinsdag 15 aug filmavond is verplaatst van vrijdag 18 augustus naar 15 augustus
Woensdag 16 augustus: Spruitjes challange
Vrijdag 18 augustus: Film kijken in de avond
25 augustus: De Finale
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 17-08-2023 13:11:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpen.
Ik zei al donderdagquote:Op zondag 15 januari 2023 18:50 schreef engine het volgende:
We hebben ook nog Ranking the loods maar niemand weet precies wanneer. Volgens mij volgend weekend.
Gaan ze dat playbackend doen?quote:
We gaan het zienquote:
quote:
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
28 januari - DJ Booth (en indien geld het toelaat in combinatie met afscheid Marciano).
quote:
Woensdag 18 januari: Record poging tomatensaus slurpenquote:
Helemaal toppiequote:
Boven in de OP wordt het steeds aangevuld dan blijft het overzichtelijkquote:
Thnxquote:Op maandag 16 januari 2023 18:18 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal toppie![]()
![]()
Handig trouwens dat de evenementen die geweest zijn blijven staan.
Ja, weet ik, zag het daar (nu) staan, maar het stond niet in het geposte overzicht, en ik probeer al een week mensen te overtuigen dat het echt al een paar keer gezegd is dat het ook donderdag de 19e isquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boven in de OP wordt het steeds aangevuld dan blijft het overzichtelijk
Saus he, sausquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Is al bekend wanneer het tomatensoep slurpen is?
Ik las dat iemand dat zei dus gelijk er bij gezetquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, weet ik, zag het daar (nu) staan, maar het stond niet in het geposte overzicht, en ik probeer al een week mensen te overtuigen dat het echt al een paar keer gezegd is dat het ook donderdag de 19e is
Nog niets over gelezenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
En nee, maar ik geloof einde van de maand, want het was een recordopdracht waar ze geloof ik in de eerste helft van de maand voor kunnen kiezen, en als de definitieve keuze gemaakt is de laatste helft voor kunnen oefenenquote:
Ja, ik, weerquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat iemand dat zei dus gelijk er bij gezet
Dat zou vandaag zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het donderdag was vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou vandaag zijn.
Is het verzet?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het donderdag was vandaag![]()
Ze hadden het er net over ze weten zelf nog niet hoe of wat zitten ook te wachtenquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan vanmiddag nog als het goed is
Dat is een goeie vraag ,als ik het wist zou ik het je zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:57 schreef Loveable het volgende:
Hoe laat beginnen al die evenementen?
Bijdehand ben je weerquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag ,als ik het wist zou ik het je zeggen
Is een beetje vreemd. De vrijmibo is afgelast maar er is wel drank. Geen muziek.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:55 schreef Hoempah het volgende:
De vrijmibo is gewoon aan de gang. Er staat dat het niet is door gegaan.
De speaker staat naast de haardquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Is een beetje vreemd. De vrijmibo is afgelast maar er is wel drank. Geen muziek.
quote:
Ja ik hoor het ook net pas toen ik mijn best deed. Het staat wel echt opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor geen muziek, maar moet er voor een vrijmobi per definitie muziek aanwezig zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |