Hoewel ik verwacht dat zij 1 vd weinige (mss wel de enige) zal zijn die het doorploetert van a tm zquote:Op maandag 23 januari 2023 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat boek wat Eunice wil is echt zo zinloos.
Ik ken het wel,is echt zo`n zelfhulpboekje.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoewel ik verwacht dat zij 1 vd weinige (mss wel de enige) zal zijn die het doorploetert van a tm z
Die moeten zich voor 17:00 aanmelden.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:43 schreef Silves het volgende:
De nieuwe aankomende managers waar zijn zij in dit gesprek?
Iedereen gaat tegen.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Daar gaat niemand tegen zijn, vermoed ik.
Ze hebben wel (Wendy met name) doorgevraagd over de uitgaven.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy en Babette een beetje klagen. Maar in de bespreking niks zeggen.
Of in een stationshal.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prima, dat kan aankomende winter mooi thuis, niet in de loods
Maar ze had een specifiek doel, dat benoemde ze niet. Bleef allemaal vaag en mopperig.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze hebben wel (Wendy met name) doorgevraagd over de uitgaven.
Of ging het daar niet over?
Dat is idd zo het doel bleef uitquote:Op maandag 23 januari 2023 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze had een specifiek doel, dat benoemde ze niet. Bleef allemaal vaag en mopperig.
Mattin heeft al 3 albums geschreven natuurlijkquote:Op maandag 23 januari 2023 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
De loods best songwriter ...
dear god....
Mattin gaat winnen met zijn rap.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mattin gaat winnen met zijn rap.
Oehh misschien alarmquote:Op maandag 23 januari 2023 11:48 schreef Ebinas het volgende:
Eentje plassen, eentje eerst naar boven, iets moet voor 12 uur
man man man
NIets voor mij daar
Owwquote:Op maandag 23 januari 2023 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Janet, die ging naar boven. Denk boodschappen voor 12 uur bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |