https://hulp.videoland.co(...)20kost%20veel%20data.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
@:mario390 wil graag weten of hij vanuit Oostenrijk een account op Videoland kan aanmaken, weet iemand dat hier? @:chufi misschien?
https://www.vpngids.nl/un(...)d-kijken-buitenland/quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
ik snap dat niet heb over 100 belgse zender op
iptv play 3,play 4 maar de stream is er niet bij
Videoland heeft ook niks met belgische zenders te maken, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Moet je via een VPN gaan Marioquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:32 schreef mario390 het volgende:
Werkt niet meer via VPN tenminste daar lijkt het op..quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je via een VPN gaan Mario
Vanuit nederland kan dat ook niet op die belgische zender
Nee je moet dan ook kijken met VPNquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef mario390 het volgende:
kijken kann ik dann zonder vpn?
nur anmelden met VPN?
O echt niet. Ik ben geregistreerd via VPN kan wel de afleveringen zo terug kijken zonder VPNquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt niet meer via VPN tenminste daar lijkt het op..
Ik heb wel een account bij Go in Belgie maar kan nu niets meer kijken met VPN... zonder vragen ze me om verificatie via een Belgisch GSM nummerquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet. Ik ben geregistreerd via VPN kan wel de afleveringen zo terug kijken zonder VPN
Maar in Oostenrijk kan je gewoon lid worden van videoland las ik net
Das mooi prutjequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account bij Go in Belgie maar kan nu niets meer kijken met VPN... zonder vragen ze me om verificatie via een Belgisch GSM nummer
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regiequote:Op woensdag 11 januari 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Vraag het ook maar even hier
Kan iemand mij uitleggen waar FEBO voor staat
@:Speedfighter vroeg dat in tv maar ik weet het niet
Ook google wijst naar andere dingen dan hier bedoeld
Wat is de betekenis van FEBO?
De afkorting FEBO komt van de Ferdinand Bolstraat, waar Johan Izaäk de Borst het banketbakkersvak leerde. Toen Johan Izaäk de Borst 18 jaar was ging hij in opleiding voor banketbakker. Hij had ook op zijn 14e een bijbaantje bij een banketbakkerij.
Febo (motorfiets), een Spaans historisch scootermerk
Febo (snackbar), een Nederlandse snackbarketen
Ha dank je wel chufiquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regie
@Speedfightquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha dank je wel chufije moet er maar opkomen
![]()
@:Speedfigt hier je antwoord.
Oh prachtig, leuk feitje, thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Banketbakkerij in de Ferdinand Bol lag ten grondslag van het snackimperium de FEBO.. In RLS De Gouden Kooi werd regelmatig geopperd dat de deelnemers af en toe wat snackten achter bij de regie en vandaar de term FEBO voor de regie
Zat je toch in de buurtquote:
Wij weten niet of de FEBO zich overal mee bemoeid dat denken wijquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk...
Is dit een raar concept. Ze hadden aangekondigd dat het avontuurlijk en spannend zou worden met spellen en eliminaties maar dat is het dus niet... De febo bemoeit zich met vanallles maar dan weer te weinig met het spel zelf.
Idee:
BB wordt de variant met spellen en eliminaties en veel invloed en contact met regie en febo. Soms ook contact met thuis.
EJVL:
Bewoners zitten afgesloten van de buitenwereld. Geef die mensen een miljoen en zeg: hier moet je het mee doen. Wij bemoeien ons niet, regel alles zelf. Eten, vermaak, alles mag. Je mag alleen geen contact met de buitenwereld. Dus febo is puur voor het daadwerkelijk kopen en verzenden van spullen en eten. Verder geen enkele inmenging. Niemand gaat naar huis, alleen als ze zelf gaan.
Da zie je pas echt hoe een groep vormt. Veeeeeeeeeel leuker. John, lees je mee?
nee dat weten we welquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij weten niet of de FEBO zich overal mee bemoeid dat denken wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |