Heer aloa.quote:
Goeden vraag.Weet ik zelf eigenlijk niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeden vraag.Weet ik zelf eigenlijk niet.
Tijd voor eenquote:
Reken ik ook goed.Maar ik heb wel dat gevoel.quote:
Gek is datquote:Op vrijdag 6 januari 2023 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken ik ook goed.Maar ik heb wel dat gevoel.
Maar ben je serieus? Want ik heb dus echt.quote:
Ik was serieus ja. Heb ik wel vaker als ik een paar dagen niet drink. Gister behoorlijke dip en nu hyperdepiep.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ben je serieus? Want ik heb dus echt.
Moet altijd zo om haar lachenquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was serieus ja. Heb ik wel vaker als ik een paar dagen niet drink. Gister behoorlijke dip en nu hyperdepiep.
@B00STER heeft geen tietenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
en tieteh laten zien
naks,... broekuit lala .5keer ook naks
pfff
Balenquote:
Volgens mij heeft hij dat al eerder geprobeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:28 schreef Deisyy het volgende:
@:mario390 wil graag weten of hij vanuit Oostenrijk een account op Videoland kan aanmaken, weet iemand dat hier? @:chufi misschien?
@mario390quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan maar dan kun je het beste de stappen op de website van Videoland doorlopen.
@mario390quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat al eerder geprobeerd.
En keek hij ook al via een account van iemand mee hier
Ik vermoed maar zo dat hij dat via een VPN moet doen dat moet je ook als je een account op de belgische Paly 4 qil doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |