Curved is juist prima maar Kenzy is gewoon vadsigquote:Op maandag 2 januari 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze die vette buiken showen met door blote truitjes te dragen
De eerstvolgende keer is Wanda of Kenzy aan de beurt want dan wil ik gerust weer even de stream aanzwengelenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:20 schreef engine het volgende:
Zoë vindt het prima dat Jeff haar even komt bekijken onder de douche.
CopyCats are closequote:Op maandag 2 januari 2023 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Curved is juist prima maar Kenzy is gewoon vadsig
Dat is al gebeurd.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zou Wanda uiteindelijk zwichten voor Jappie? Ze noemt Ivor wel steeds minder
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?quote:
Denk dat hij dat niet bij iedereen moet doen. Ik zou het niet fijn vinden als ik onder de douche zou staan iemand kwam dit doenquote:
Leven maken kan je in de SCquote:Op maandag 2 januari 2023 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?
Denk ik ook niet. Of Ivor moet er een punt achter zetten dan wel misschienquote:Op maandag 2 januari 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zal me niets verwonderen, maar niet op cams denk ik.
Dus als ik dood ben, kan ik naar de SC.quote:
Briljant broquote:Op maandag 2 januari 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
'voor ¤6 100 bitterballe Bro![]()
Kost geen klote man...
Geen ziekenwagen waargenomenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was ff weg. Eunice al ziek van de huzarensalade?
Nee.. vannacht pas, als ze "jeuk" krijgt..quote:Op maandag 2 januari 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was ff weg. Eunice al ziek van de huzarensalade?
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim dikreet in een serieus gesprek. Geen geroddel
13 taartenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Marci hoort het gewauwel aan van zijn Vrouw.. boeit 'm geen reet
maar zou hij nou niet bang zijn dat sasha wil tongenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow... Erik ... Lofzang op Sasha tegen Mirthe.
Erik : 'Alleen staat er een Bern in de weg...'
Weekjequote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het dwangmatige van de "Deelnemers" begint inmiddels wel erg zielig te worden![]()
Wanneer begint BB 2023 precies?
9 Januariquote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het dwangmatige van de "Deelnemers" begint inmiddels wel erg zielig te worden![]()
Wanneer begint BB 2023 precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |