Curved is juist prima maar Kenzy is gewoon vadsigquote:Op maandag 2 januari 2023 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat ze die vette buiken showen met door blote truitjes te dragen
De eerstvolgende keer is Wanda of Kenzy aan de beurt want dan wil ik gerust weer even de stream aanzwengelenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:20 schreef engine het volgende:
Zoë vindt het prima dat Jeff haar even komt bekijken onder de douche.
CopyCats are closequote:Op maandag 2 januari 2023 16:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Curved is juist prima maar Kenzy is gewoon vadsig
Dat is al gebeurd.quote:Op maandag 2 januari 2023 16:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zou Wanda uiteindelijk zwichten voor Jappie? Ze noemt Ivor wel steeds minder
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?quote:
Denk dat hij dat niet bij iedereen moet doen. Ik zou het niet fijn vinden als ik onder de douche zou staan iemand kwam dit doenquote:
Leven maken kan je in de SCquote:Op maandag 2 januari 2023 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?
Denk ik ook niet. Of Ivor moet er een punt achter zetten dan wel misschienquote:Op maandag 2 januari 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zal me niets verwonderen, maar niet op cams denk ik.
Dus als ik dood ben, kan ik naar de SC.quote:
Briljant broquote:Op maandag 2 januari 2023 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
'voor ¤6 100 bitterballe Bro![]()
Kost geen klote man...
Geen ziekenwagen waargenomenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was ff weg. Eunice al ziek van de huzarensalade?
Nee.. vannacht pas, als ze "jeuk" krijgt..quote:Op maandag 2 januari 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Was ff weg. Eunice al ziek van de huzarensalade?
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim dikreet in een serieus gesprek. Geen geroddel
13 taartenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Marci hoort het gewauwel aan van zijn Vrouw.. boeit 'm geen reet
maar zou hij nou niet bang zijn dat sasha wil tongenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wow... Erik ... Lofzang op Sasha tegen Mirthe.
Erik : 'Alleen staat er een Bern in de weg...'
Weekjequote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het dwangmatige van de "Deelnemers" begint inmiddels wel erg zielig te worden![]()
Wanneer begint BB 2023 precies?
9 Januariquote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het dwangmatige van de "Deelnemers" begint inmiddels wel erg zielig te worden![]()
9e dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mirthe nooit zien likken?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vergelijkt Erik Mirthe en Erik nu met elkaar
Daar doelde ik niet op.quote:
Die is er alquote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
kan er niet een apart bb-topic of subforum worden aangemaakt? @:mods
Eehhmm... dat bestaat al jarenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
waarom wordt er hier dan zoveel over geluld?quote:
Alles is op de site van BB te vinden hieroverquote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Big Brother 2023quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
ik hou het liever gescheiden, ik heb geen behoefte aan bb-meukquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een gezamenlijke EJVJL/BB CoS nodig.
Dat gaat niets worden, er zijn mensen die niet naar BB kijken of niet naar EJVJLquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
mssn omdat mensen deze RLS een beetje zat zijn of uitgekeken op dezelfde koppen?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom wordt er hier dan zoveel over geluld?
Liever nietquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
waarom moet ik er hier dan steeds over lezen?quote:
waarom kijken ze dan?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn omdat mensen deze RLS een beetje zat zijn of uitgekeken op dezelfde koppen?
Splijten is onvermijdelijk.... keuzes maken voorlopig is er op BB nog nietsquote:Op maandag 2 januari 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles is op de site van BB te vinden hierover
Big Brother 2023
Zoals ziekenwagen ook geen lijkwagen gezien. Wel een opgebaarde paus, maar die ligt ergens andersquote:
Bern ligt er wel levenloos bij nu je het zegtquote:
Dan moeten ze niet kijkenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn omdat mensen deze RLS een beetje zat zijn of uitgekeken op dezelfde koppen?
Cossers willen niet dat er te streng gemod wordt, dan is dit een van de dingen die gebeurenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom moet ik er hier dan steeds over lezen?
Zal in het begin even het geval zijn, daarna minder, anders straf. GEEL 2x GEEL=ROODquote:Op maandag 2 januari 2023 16:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom moet ik er hier dan steeds over lezen?
Mssn blijven ze / we kijken totdat ** begint, het woord dat hier niet genoemd mag wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet kijkenniemand is verplicht te kijken toch?
Zo is datquote:Op maandag 2 januari 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet kijkenniemand is verplicht te kijken toch?
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als iedereen gewoon glashard in je gezicht gaat liegen erover.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Je wereld is wel heel klein, als je 24 uur later nog steeds boos bent om loempia's.
een loods groot en in het licht van het universum heel kleinquote:Op maandag 2 januari 2023 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Je wereld is wel heel klein, als je 24 uur later nog steeds boos bent om loempia's.
Ja, maar ik bedoel meer, zo weinig prikkels zijn er dus, dat zoiets zolang blijft sluimeren.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als iedereen gewoon glashard in je gezicht gaat liegen erover.
Een enkele opmerking daar over is helemaal niet erg maar het moet niet door blijven gaanquote:Op maandag 2 januari 2023 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn blijven ze / we kijken totdat ** begint, het woord dat hier niet genoemd mag worden
Was het erger dan Bern's RondNeukVerleden? Die had ze al vergeven.. hoe erg kan het nog wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
uh oh .. Bern heeft iets gezegd wat Sas niet zint.
Sas : Meen je dat serieus???
Heb even gemist wat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |