9e dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het dwangmatige van de "Deelnemers" begint inmiddels wel erg zielig te worden![]()
Wanneer begint BB 2023 precies?
Mirthe nooit zien likken?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vergelijkt Erik Mirthe en Erik nu met elkaar
Daar doelde ik niet op.quote:
Die is er alquote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
kan er niet een apart bb-topic of subforum worden aangemaakt? @:mods
Eehhmm... dat bestaat al jarenquote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
waarom wordt er hier dan zoveel over geluld?quote:
Alles is op de site van BB te vinden hieroverquote:Op maandag 2 januari 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het dwangmatige van de "Deelnemers" begint inmiddels wel erg zielig te worden![]()
Wanneer begint BB 2023 precies?
Big Brother 2023quote:Op maandag 2 januari 2023 16:56 schreef Charmian het volgende:
ik hou het liever gescheiden, ik heb geen behoefte aan bb-meukquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
We hebben een gezamenlijke EJVJL/BB CoS nodig.
Dat gaat niets worden, er zijn mensen die niet naar BB kijken of niet naar EJVJLquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
mssn omdat mensen deze RLS een beetje zat zijn of uitgekeken op dezelfde koppen?quote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom wordt er hier dan zoveel over geluld?
Liever nietquote:Op maandag 2 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
waarom moet ik er hier dan steeds over lezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |