Maar bij al deze shows die je opnoemt zijn ook veel wacht momenten, bij Expeditie zitten soms dagen dat er geen opdrachten zijn. TV is wachten, en op TV ziet het er lekker flitsend uit maar dat is maar schijn. Bij Utopia niet anders maar daar hadden ze wel een bedrijf en meerdere bedrijfjes te runnen. Dat was pas dynamisch.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
Wat moet dat enorm frustrerend zijn als je je hebt opgeven voor serieuze actie en vervolgens zit je daar je tijd uit te zitten. Je bent zelf een verhaallijntje in een reallifeshow met ondertussen kermisspelletjes of oeverloze evenementen als tijdverdrijf waar je nog zelf onderdeel van uitmaakt ook. De kans dat je wint ook minimaal waarbij een of andere nobody jou straks wegstuurt. Alleskunner, Kamp van Koningsbrugge, Hunted, Robinson, Special Forces, WIDM, Verraders. Dáár krijg je goosebumps van.
De tijdsduur maakt het extra verschrikkelijk waarbij zes maanden ipv twaalf al een giga verschilquote:Op zondag 12 februari 2023 15:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar bij al deze shows die je opnoemt zijn ook veel wacht momenten, bij Expeditie zitten soms dagen dat er geen opdrachten zijn. TV is wachten, en op TV ziet het er lekker flitsend uit maar dat is maar schijn. Bij Utopia niet anders maar daar hadden ze wel een bedrijf en meerdere bedrijfjes te runnen. Dat was pas dynamisch.
Een grote groep zit aan de tafels.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:54 schreef Loveable het volgende:
Ik zie maar weinig bewoners, waar zijn ze allemaal?
https://i.gyazo.com/a5a88056f7403c6379ebd90818f1ecff.mp4quote:Op zondag 12 februari 2023 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Vieze Esther de snitcher: "Janet Moraima pakte de stift af om puntentelling van kaarten mee op te schrijven dat wiljij toch niet??? "
En waarom laten ze dat niet even zien, of kom ik net op het verkeerde momentquote:Op zondag 12 februari 2023 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een grote groep zit aan de tafels.
Nee, waren op de achtergrond net even in beeld. En nu weer:quote:Op zondag 12 februari 2023 15:55 schreef Loveable het volgende:
[..]
En waarom laten ze dat niet even zien, of kom ik net op het verkeerde moment
Ze heeft een stift volgens mijquote:Op zondag 12 februari 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Pakte Esther nou gewoon het kamer potlood van JW uit zijn kast?
Hoe maak jij mp4 met gyazo?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:55 schreef Amputalent het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/a5a88056f7403c6379ebd90818f1ecff.mp4
Utopia duurde jaren en daar kon het ook. De basis had veel anders gemoeten, had het goede uit Utopia in deze show gehaald; het ondernemen etc. Eenmans/tweemanszaakjes op laten starten en natuurlijk het samen leven wat weer het soap-achtige teweeg brengt. Denk dat daar nog wel wat in zit voor een mogelijk vervolg van deze RLS.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De tijdsduur maakt het extra verschrikkelijk waarbij zes maanden ipv twaalf al een giga verschil
Dus laat staan al die andere programma's waarin het om weken gaat of draaidagen in het weekend
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:55 schreef Amputalent het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/a5a88056f7403c6379ebd90818f1ecff.mp4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is één van de opties in Gyazo.quote:
Doe ik maar geen geluid er bijquote:
Volgens mij kan je het geluid aanklikken. Staat automatisch gedemptquote:
Dat mocht toch niet van Janet? Ik snap er geen Jota meer van. wat deed ze dan op de kamer van JW.( haar schaar verstoppen😉)?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft een stift volgens mij
Waar dat dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het geluid aanklikken. Staat automatisch gedempt
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Doe ik de volgende keer, tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Jeff is een doorsnee jongen en wil niet als clowntje overkomen op nationale televisie. Maar vervolgens draagt ie zwarte nagellak en blonde lokken alsof ie op auditie gaat bij een punkband. Voeg KimD daaraantoe en je bent zelfs compleet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jammer dat Jeff zijn haar weer heeft gestijld. Ik vind die krullen zoveel leuker. Maar veel mensen met krullen willen het stijl en omgekeerd
Honing pakken voor in de thee? Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 12 februari 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet van Janet? Ik snap er geen Jota meer van. wat deed ze dan op de kamer van JW.( haar schaar verstoppen😉)?
Nee die heeft ze zelfquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Honing pakken voor in de thee? Ik heb het niet gezien
Als je het icoontje van delen aanklikt.quote:
Sorry, te laat gezien.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Gebruik even de sc of dm voor uitleg over filmpjes
Pingpong is alleen leuk om naar te kijken als je het zelf speeltquote:Op zondag 12 februari 2023 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen fan van pingpong op de streams ..
Nog steeds belachelijk hoogquote:Op zondag 12 februari 2023 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is sinds eergister of zo weer 943 van de prijzenpot af. Staat nu op 919463
[ afbeelding ]
Kim vindt de krullen ook veel mooier dan dit steile haarquote:Op zondag 12 februari 2023 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik snap het niet .. ik snap niet dat je in de spiegel kijkt en denkt dat het leuk is.
Hilariteit alom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |