Waar dat dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 16:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het geluid aanklikken. Staat automatisch gedempt
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Doe ik de volgende keer, tnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Jeff is een doorsnee jongen en wil niet als clowntje overkomen op nationale televisie. Maar vervolgens draagt ie zwarte nagellak en blonde lokken alsof ie op auditie gaat bij een punkband. Voeg KimD daaraantoe en je bent zelfs compleet.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jammer dat Jeff zijn haar weer heeft gestijld. Ik vind die krullen zoveel leuker. Maar veel mensen met krullen willen het stijl en omgekeerd
Honing pakken voor in de thee? Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 12 februari 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mocht toch niet van Janet? Ik snap er geen Jota meer van. wat deed ze dan op de kamer van JW.( haar schaar verstoppen😉)?
Nee die heeft ze zelfquote:Op zondag 12 februari 2023 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Honing pakken voor in de thee? Ik heb het niet gezien
Als je het icoontje van delen aanklikt.quote:
Sorry, te laat gezien.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Gebruik even de sc of dm voor uitleg over filmpjes
Pingpong is alleen leuk om naar te kijken als je het zelf speeltquote:Op zondag 12 februari 2023 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen fan van pingpong op de streams ..
Nog steeds belachelijk hoogquote:Op zondag 12 februari 2023 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is sinds eergister of zo weer 943 van de prijzenpot af. Staat nu op 919463
[ afbeelding ]
Kim vindt de krullen ook veel mooier dan dit steile haarquote:Op zondag 12 februari 2023 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Ik snap het niet .. ik snap niet dat je in de spiegel kijkt en denkt dat het leuk is.
Hilariteit alom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |