quote:
Hallootjes!quote:
Ik wel.. hopen op mooi weer zoals vandaagquote:
Stuk warmer wel. Echt even wennen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik wel.. hopen op mooi weer zoals vandaag
Best wel ja.. vorig week nog sneeuw en nu ineens lente weerquote:
Typisch de maand maart..quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Best wel ja.. vorig week nog sneeuw en nu ineens lente weer
Maart roert zijn staartquote:
En in mei leggen alle vogels een eiquote:
En in juni.....?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
En in mei leggen alle vogels een ei
Ik vroeg me af wat jij in JAA doet, je volgt het niet eens.quote:
Maakt dat wat uit?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat jij in JAA doet, je volgt het niet eens.
Jij mag overal posten waar je wil en ik mag me dingen afvragen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?
Ik mag blijkbaar niet posten waar ik wil hier op FOK!
Uiteraard. Ik weet ook wel waar het om gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag overal posten waar je wil en ik mag me dingen afvragen.
Ja hoor prima, met jou ook?quote:
Gaat ook primaquote:
Mooi zo. Ben je nog een leuke serie aan het kijkenquote:
Op netflix Lockwood & Coquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ben je nog een leuke serie aan het kijken
Ginny & Georgia, daarvan ben ik ook het tweede seizoen aan het kijken, leuke seriequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op netflix Lockwood & Co
Ginny & Georgia.
Disney+ Malcolm in the Middle
Shadow and Bones al gezien?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op netflix Lockwood & Co
Ginny & Georgia.
Jaa vind ik ook wel. Alleen erger ik mij een beetje aan Georgiaquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ginny & Georgia, daarvan ben ik ook het tweede seizoen aan het kijken, leuke serie
Nog nietquote:
Spannend?quote:
O drie tegelijk nog welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Op netflix Lockwood & Co
Ginny & Georgia.
Zij is schaamteloos.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:25 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jaa vind ik ook wel. Alleen erger ik mij een beetje aan Georgia
Nou ene avond die en dan weer diequote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O drie tegelijk nog wel
Kom er helemaal niet meer aan toe in een serie te kijken.
Drie series tegelijk kijken kan ik echt niet, ik kan ook maar één bek tegelijk lezen.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O drie tegelijk nog wel
Kom er helemaal niet meer aan toe in een serie te kijken.
Uhuquote:
Ja en als ik dan even tv ga kijken val ik in slaapquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ene avond die en dan weer die![]()
Zo druk?
Ik kan helemaal geen bek lezenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie series tegelijk kijken kan ik echt niet, ik kan ook maar één bek tegelijk lezen.
Omdat wij het zo druk hebben met modererenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als ik dan even tv ga kijken val ik in slaap
Ik lees alleen in bed, want ik val altijd in slaap van lezenquote:
Daar heb ik geen last van.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als ik dan even tv ga kijken val ik in slaap
Deed ik eerder ook altijd in bed lezen heerlijk op tijd naar bed als de kids in bed lagen en dan lezen. Maaar hoef ik nu niet meer te doen denk na 5 regels en dan slaap ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees alleen in bed, want ik val altijd in slaap van lezen
Wel lekker gelijk in slaap vallen vroeg wakker worden dan weer minderquote:
Lukt mij zelden eigenlijk.. ja dat dan wel weerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker gelijk in slaap vallen vroeg wakker worden dan weer minder
Heb je al iets gehoord over een vervolg van `Virgin `River?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:14 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lukt mij zelden eigenlijk.. ja dat dan wel weer
Nee, vast volgend jaar pas denk ikquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord over een vervolg van `Virgin `River?
O leuk ik meende dat hij toch de vader van het kind was en niet haar overleden man?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:38 schreef Loveable het volgende:
Zo te lezen dit jaar al![]()
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-5-netflix-release
Weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 17 maart 2023 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk ik meende dat hij toch de vader van het kind was en niet haar overleden man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |