Nee, Frankrijk is erger, daar houden ze echt van papier en formulieren. 9 bedrijven voor zonnepanelen, om maar een voorbeeld uit de praktijk te noemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef JanGroen het volgende:
Emigreren naar Frankrijk en dan denken dat je “de vergunningen wel even kan regelen in een week”. Haha. Niet alleen Nederland is een regeltjesland.
Er zit maar een bepaalde tijd in het programma, je kan niet alles laten zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het idee dat de programmamakers hun voortgang wel erg negatief hebben neergezet.
In de ene scène bladdert het pleisterwerk nog van de muur, scène erna zat zij een raam te schilderen (eerste keer dat ik een kwast zag in deze aflevering) en scène daarna werden de eerste gasten ontvangen in goed afgewerkte kamers.
Volgens mij dachten ze dat helemaal niet. Het eerste plan was volgens mij de kamers verhuren, daarvoor zou je prima in 9-12 maanden een vergunning kunnen krijgen. Het is dat de burgemeester blijkbaar ineens kwam met dat hij wel sneller meer toeristische slaapplekken wilde hebben en de enige optie om snel iets te doen is buiten iets (praktisch) kant-en-klaars neer plempen (tiny houses). Dat de vergunningen vervolgens zo lang duren is wel vreemd, als je dat als burgemeester belangrijk vindt dan is zoiets toch binnen 3 maanden wel te regelen?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef JanGroen het volgende:
Emigreren naar Frankrijk en dan denken dat je “de vergunningen wel even kan regelen in een week”. Haha. Niet alleen Nederland is een regeltjesland.
Dat. En ik heb het idee dat de makers steeds knippen en plakken om het als grote faal te laten zien. Eerst had je nog echt domme mensen, maar deze klussen als een malle om het alsnog voor elkaar te proberen krijgen. Spraken al deels de taal en deden ook niet moeilijk om werk daar te zoeken.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Superrelaxt gezin, leuk hoor. Wel een beetje naïef om te de denken dat je voor 100.000 euro een oud kasteel als dit kan opknappen.
Leuke aflevering.
Zo begon ik ook gisteren inderdaad. Maar uiteindelijk wel doorgezet, werk gezocht en er wat van gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2023 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik ben later begonnen met kijken en ben nu op het punt waar hij water uit die boiler probeert te krijgen, maar ik erger me al helemaal groen en geel....
Oh, de boiler komt van de muur zelfs, de tering...
Gewoon echt helemaal niets kunnen qua klussen en dan denken dat je een bouwval wel even met ¤ 110.000 kunt opknappen.
https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het weer smullen en genieten:
In deze Ik Vertrek verlaten Bert en Thomas het druilerige Zaandam om in Spanje een bed and breakfast voor naturisten te starten. De bouw van hun paradijsje verloopt voorspoedig, tot Bert van het dak valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrekHet is maar wat je “smullen” en “genieten” noemt…. Een naturisten camping voor homo’s…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een B&B en nergens staat dat het alleen voor homo's is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Het is maar wat je “smullen” en “genieten” noemt…. Een naturisten camping voor homo’s…
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Oh god dit wordt wat
¤ 290.000,- dacht ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:50 schreef Eagles89 het volgende:
Present! Hoeveel hadden ze nou betaald? Dat hoorde ik niet
Maar hoe? En waarom? Mind is blownquote:
Uit elkaarquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:56 schreef Pap89 het volgende:
Dit zijn wel weer aparte gasten.
Zal het budget overschreden worden en het extreem uitlopen weer?
@Poepz0r, kom er maar in met het MvG-plaatjequote:
Hier wordt ook al gefrustreerd naar de tv geschreeuwdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:57 schreef Stepperoller het volgende:
Ik schakel net in, maar de draadjes van de bosmaaier zijn ineens kwijt?
Mooi altijd jouw realistische en praktische kijk op de zaakquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef JanGroen het volgende:
Een verbouwing in Spanje met een Britse aannemer leiden vanuit Nederland via de telefoon… Dat is vragen om problemen.
Verwilderd onkruid te lijf gaan met een licht elektrisch trimmertje en dan gek opkijken dat na 10 seconden “de draadjes” op zijn. Niet gehinderd door enige kennis.
Wat is mvg :pquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef Szura het volgende:
[..]
@:poepz0r, kom er maar in met het MvG-plaatje
Schapen waren net ook al geiten. Veel stadser ga je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef JanGroen het volgende:
Een verbouwing in Spanje met een Britse aannemer leiden vanuit Nederland via de telefoon… Dat is vragen om problemen.
Verwilderd onkruid te lijf gaan met een licht elektrisch trimmertje en dan gek opkijken dat na 10 seconden “de draadjes” op zijn. Niet gehinderd door enige kennis.
Eerder gewoon mensen die slordig spreken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Schapen waren net ook al geiten. Veel stadser ga je je teniet krijgen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:00 schreef AgnesGru het volgende:
Ze lopem nogal op met de zaakjes vooruit.
Het telt allemaal op he.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Eerder gewoon mensen die slordig spreken.
Niet doenquote:
quote:
Domme mensen heb je overal hè. Zo moe van die Metalfrostachtige generalisaties hier op FOK! de laatste tijd.quote:
Geen cactussenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Paradijs voor nudisten.... Wat is het verschil tussen paradijs voor nudisten en aangeklede mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wie of wat is een metalfrost nou weer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Domme mensen heb je overal hè. Zo moe van die Metalfrostachtige generalisaties hier op FOK! de laatste tijd.
Kom dit tegen https://eenvandaag.avrotr(...)-aan-naaktrecreatie/quote:
En nee, saunabezoeken tellen niet mee.quote:[...]
Na het internet verder afgespeurd te hebben, blijkt het cijfer van twee miljoen ook later dan Frits Bom op te duiken. NFN liet in 2010 onderzoek uitvoeren naar het aantal naaktrecreanten in ons land, door onderzoeksbureau Motivaction. Uit dat onderzoek citeerde directeur Christine Kouman, en daaruit blijkt inderdaad dat twee miljoen Nederlanders inderdaad af en toe naakt recreëren. Hoe het onderzoek is gedaan en hoe representatief het is, is terug te lezen bij Motivaction.
We kunnen stellen dat het cijfer van twee miljoen een feit is. Frits Bom riep het, Motivaction roept het, en het aantal blijft stabiel. Het leek wellicht wat veel, maar het cijfer klopt.
quote:[...]
NFN directeur Christine Kouman benadrukt dat onder naaktrecreatie geen saunabezoekers vallen. "Mensen die af en toe naakt in hun tuin zitten wel, maar saunabezoekers zijn nadrukkelijk uit het onderzoek gelaten."
[...]
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet doen
Ga maar een kater knuffelen of zo
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blijkbaar wil 1 op de 9 Nederlanders naakt recreëren. Vertel op: wie van jullie is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef Guppy het volgende:
[..]Vraag het even na aan de meneer met de blote billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Out with a bangquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
In je blote reet voor buurvrouw Carien. Je moet het maar durven![]()
En ook nog even knuffelenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
In je blote reet voor buurvrouw Carien. Je moet het maar durven![]()
Zie mijn post.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vraag het even na aan de meneer met de blote billen
Ik vind dat fake nieuwsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kom dit tegen https://eenvandaag.avrotr(...)-aan-naaktrecreatie/
[..]
En nee, saunabezoeken tellen niet mee.
[..]
Dank!quote:
Massage zul je bedoelen. Ben benieuwd of er dan ook nakend buiten gerecreëerd wordt.quote:
Sauna's horen daarbij. Niet allemaal mensen in de blote tetten en kneuterrs een wandeling makenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kom dit tegen https://eenvandaag.avrotr(...)-aan-naaktrecreatie/
[..]
En nee, saunabezoeken tellen niet mee.
[..]
Naaktquote:
Ja, die bestaan inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bestaan er nudisten in rolstoelen? Hahahahah sorry
Precies mijn gedachte. Zeker met de beleving van de gasten in het achterhoofd kun je beter andere dingen doen denk ik, want dat muurtje kan er prima mee door.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Muurtje ziet er prima uit toch, zou hem niet verven
Vooral een beetje dat geforceerde "dit is normaal, dit is niet raar" terwijl ze naakt voor de buren staan te speechenquote:
Stucadoren kunnen ze zelf wel hahaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Zeker met de beleving van de gasten in het achterhoofd kun je beter andere dingen doen denk ik, want dat muurtje kan er prima mee door.
ok. Ik knuffel 2 katers nuquote:
quote:
Nou dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vooral een beetje dat geforceerde "dit is normaal, dit is niet raar" terwijl ze naakt voor de buren staan te speechen
Sperma kennen ze overalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij spreekt de taal wel een stuk beter dan de meeste kandidaten
Zekerquote:
Nouja zeg wat vulgair ordinair!quote:
Kalisperma?quote:
Wit spuitwerk op de muren hi ha hoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stucadoren kunnen ze zelf wel hahaaaa
Ik vind die andere erger eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een zieke tokkies zijn dit toch ook, vooral die New Kids look a like.
Klopt. Maat van mij heeft MS. Heb hem voor z'n verjaardag een cadeaukaart gegeven van MS mode. Kan dat? Vond het wel LUDIEKquote:
Al een keer of 8 in beeld geweest, rustig...quote:
Weer je zeker dat het geen schroevendraaier wasquote:
Nou er zat wel een stuk metaal inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weer je zeker dat het geen schroevendraaier was
Ze kunnen de kleren krijgen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die scène met die bouwvakkers vond ik smakeloos. En provocerend.
En potentieel die aannemer in de problemen brengend omdat niet alle veiligheidskleding gedragen werd.
Verder gun ik ze voeten vol splinters en een piemel vol gruis bij hun privé naaktkluspraktijken.
Tattoo's zijn mooi om onvergetelijke gebeurtenissen in je leven vast te leggen op je lichaam. Bijvoorbeeld die ene keer toen Bert die Libelle zag.quote:
Ja, zie, dan treedt de verwarring al snel op natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou er zat wel een stuk metaal in
Met welke factor moet je de piemel insmeren?quote:
Factor 30cm denk ik. Als ik Fok moet gelovenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met welke factor moet je de piemel insmeren?
Kan zo uit een sketch komen datquote:
Met die 'trouwring' die nog even onder zijn been uitpiept.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan zo uit een sketch komen dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je voorhuid ook moeten insmerenquote:
Sowieso niet handig dat hij gaat speechen, die ander spreekt tenminste de taal.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennn… het is duidelijk wie de baas is… niks samen lint doorknippen.
Die oudere man heeft denk ik alles betaaldquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennn… het is duidelijk wie de baas is… niks samen lint doorknippen.
quote:[...]
We hebben wel gemerkt dat we naast het plattelandsleven wat reuring willen hebben, dus hebben we een appartement gekocht in Torremelinos dat eind zomer 2024 klaar zal zijn. Zo hebben we zelf een plek om af en toe naar de kust te gaan en kunnen we de business uitbreiden. We prijzen ons gelukkig dat dit allemaal tot stand is gekomen.
[...]
Klimt als rentenieren. Beetje hobbyen met andere bloteriken, eigen zaakjes lekker laten waaien op eigen terrein en de gastheer spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)adijs-voor-nudisten/
Ze hebben ook alweer een nieuw project:
[..]
Maar dan nog… vriend heeft zat werk verzet en is mentale steun geweest en blijft arbeid leveren. Dan is het toch wel aardig als je samen linten gaat knippen. Dan laat je ook echt zien dat je het samen oppakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die oudere man heeft denk ik alles betaaldZn vriend leek een heel stuk jonger en zal waarschijnlijk ook veel minder hebben kunnen betalen, maar dit is een beetje gissen natuurlijk, maar wel waarschijnlijk.
Dat klopt wel. Ze hebben zich gigantisch verkeken op de ligging van de B&B. Mijn buurman komt uit Malaga en kent de omgeving. Veel te ver van het strand en de kroegenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:36 schreef Stepperoller het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)adijs-voor-nudisten/
Ze hebben ook alweer een nieuw project:
[..]
volgens mij kloppen die leeftijden wel ongeveer hoor...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef golfer het volgende:
Bert zou ik geen 44 gegeven hebben Thomas wel 60.
Verder regelmatig wat onsmakelijk en ongemakkelijk om met je blote piem tussen aangeklede klussende werklui rond te lopen.
Nu mag het. Ik wil details en vette roddels lezen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:58 schreef Ole het volgende:
OMG ! Ken deze gasten. Zei 2 jaar geleden al doen jullie niet mee aan Ik Vertrek! Toen reageerde hij al vaag![]()
OK ga verder niet spoileren
Wow 44…ik dacht dat die vent rond de 30 was…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:52 schreef golfer het volgende:
Bert zou ik geen 44 gegeven hebben Thomas wel 60.
Verder regelmatig wat onsmakelijk en ongemakkelijk om met je blote piem tussen aangeklede klussende werklui rond te lopen.
Ik haakte in op iemand die zei dat je wel kon zien wie de de baas was daar, zie #214 verder is het leeftijdsverschil best fors natuurlijk, kunnen vader en zoon zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Is toch gewoon een getrouwd stel?
Of is het ongemakkelijk om op een normale manier over een homostel te praten of zo?
16 haar verschil. Niet echt vader-zoon leeftijdsverschil.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef Jeroboam het volgende:
Ik haakte in op iemand die zei dat je wel kon zien wie de de baas was daar, zie #214 verder is het leeftijdsverschil best fors natuurlijk, kunnen vader en zoon zijn.
Zoek anders nog eens op wat ‘schandknaap’ betekent.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:14 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik haakte in op iemand die zei dat je wel kon zien wie de de baas was daar, zie #214 verder is het leeftijdsverschil best fors natuurlijk, kunnen vader en zoon zijn.
Waarschijnlijk verdient de oudere partij dan niets dan lof!quote:Op zondag 8 januari 2023 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek anders nog eens op wat ‘schandknaap’ betekent.
Of noem je de jongere echtgenote van een heterostel ook ‘hoer’?
Jij was op je 16de nog niet geslachtsrijp?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
16 haar verschil. Niet echt vader-zoon leeftijdsverschil.
In sommige rollenspelen zekerquote:Op zondag 8 januari 2023 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoek anders nog eens op wat ‘schandknaap’ betekent.
Of noem je de jongere echtgenote van een heterostel ook ‘hoer’?
Ik had nog geen kinderen gemaakt op mijn 15e, jij wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 18:46 schreef Jeroboam het volgende:
Jij was op je 16de nog niet geslachtsrijp?
ik ben pas 14quote:Op zondag 8 januari 2023 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had nog geen kinderen gemaakt op mijn 15e, jij wel?
Vind je, had juist het idee dat het jongere deel meer deed.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verdient de oudere partij dan niets dan lof!
Je kan wel heel bijdehand hihahohetlaatstewoord willen hebben, maar dan moet je ‘grap’ wel kloppen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vind je, had juist het idee dat het jongere deel meer deed.
?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kan wel heel bijdehand hihahohetlaatstewoord willen hebben, maar dan moet je ‘grap’ wel kloppen.
Nou ja, ze mochten tot afgelopen week niet vertellen dat ze meegedaan hadden. Maar we hadden al zwaar vermoeden!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu mag het. Ik wil details en vette roddels lezen.
Woon jij ook daar in de Spaanse bergen?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ja, ze mochten tot afgelopen week niet vertellen dat ze meegedaan hadden. Maar we hadden al zwaar vermoeden!
Verder hadden ze inderdaad genoeg geld. Daarbij Thomas gewoon goede baan en was nog niet van plan te stoppen. Maar Bert wilde heel graag, vandaar dat je hem ook meer zag.
Nee gelukkig niet. Maar een vriend van mij komt uit Malaga. Dat is op zich zelfde regio. Hij zei al toen ze daar naartoe gingen dat het slecht plan was. Is in the middle of nowhere, veel te ver van het strand! Hij vond het slecht idee wat betreft locatie, Daar zijn ze inmiddels zelf ook achtergekomenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Woon jij ook daar in de Spaanse bergen?
De kust daar is nou niet bepaald mooi en vol met lelijke hotels en Britten die daar naartoe zijn geëmigreerd. Ik ben daar juist nog in de bergen geweest en het is daar heerlijk stil en op zich best mooi maar ik denk in de zomer ook echt bloedheet. Het is dus maar net waar je van houdt. Maar gezien ze nu alweer een appartement hebben gekocht aan die lelijke kust kun je misschien wel stellen dat ze zelf op een verkeerde plek zitten met hun onderkomen waarmee ze geld moeten verdienen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar een vriend van mij komt uit Malaga. Dat is op zich zelfde regio. Hij zei al toen ze daar naartoe gingen dat het slecht plan was. Is in the middle of nowhere, veel te ver van het strand! Hij vond het slecht idee wat betreft locatie, Daar zijn ze inmiddels zelf ook achtergekomen
Ze hebben het prima voor elkaar. Stukje gratis reclame op TV erbij op deze manier. Top. Het is ze gegund, vond het een sympathiek stel. Voor de uitzending wel prettig dat ze een apart type B&B gingen opzetten anders was heel Nederland in slaap gevallen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2023 14:50 schreef Ole het volgende:
Joh.. ze hebben maar 3 appartementen. Ze hoeven er niet van te leven.
Wat niet in de uitzending was os dat ze voor Zaandam een prachtig huis hadden in Amsterdam dat ze met veel overwaarde hebben verkocht. Daarbij straks goed pensioen
Genoeg ik vertrekkers die wel van 3 appartementen moeten leven denk ikquote:Op maandag 9 januari 2023 14:50 schreef Ole het volgende:
Joh.. ze hebben maar 3 appartementen. Ze hoeven er niet van te leven.
Wat niet in de uitzending was os dat ze voor Zaandam een prachtig huis hadden in Amsterdam dat ze met veel overwaarde hebben verkocht. Daarbij straks goed pensioen
Vond ze ook niet heel vervelend. Dacht na jullie verhalen over hoe geweldig goed ze het voor me kaar hebben misschien nog wel dat die oude vent het allemaal niet boeit wat ze met hun complex of extra woningen doen maar dat hij gewoon voor de kick eens een uur met z'n blote piel op de nationale tv wilde. Misschien lacht hij nu wel de ballen uit z'n broek (als die die aan heeft).quote:Op maandag 9 januari 2023 15:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze hebben het prima voor elkaar. Stukje gratis reclame op TV erbij op deze manier. Top. Het is ze gegund, vond het een sympathiek stel. Voor de uitzending wel prettig dat ze een apart type B&B gingen opzetten anders was heel Nederland in slaap gevallen denk ik
Hij voelt zich vrij om naakt rond te lopen. Hij voelt zich niet ongemakkelijk. Jij duidelijk wel (en je bent ook niet de enige). Maar een naturist is geen exhibitionist.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vond ze ook niet heel vervelend. Dacht na jullie verhalen over hoe geweldig goed ze het voor me kaar hebben misschien nog wel dat die oude vent het allemaal niet boeit wat ze met hun complex of extra woningen doen maar dat hij gewoon voor de kick eens een uur met z'n blote piel op de nationale tv wilde. Misschien lacht hij nu wel de ballen uit z'n broek (als die die aan heeft).
Nee hoor. Het was toch de analyse van anderen hier die vonden dat hij naturisme opdrong aan anderen in zijn omgeving of denk jij dat hij schijt heeft aan b.v. de bouwvakkers, want mijn huis dus ik bepaal of ik hier wel of geen kleren aan heb.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij voelt zich vrij om naakt rond te lopen. Hij voelt zich niet ongemakkelijk. Jij duidelijk wel (en je bent ook niet de enige). Maar een naturist is geen exhibitionist.
Jij zegt toch ‘misschien wilde hij gewoon voor de kick eens een uur met zijn blote piel op nationale tv’?quote:Op maandag 9 januari 2023 16:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was toch de analyse van anderen hier die vonden dat hij naturisme opdrong aan anderen in zijn omgeving of denk jij dat hij schijt heeft aan b.v. de bouwvakkers, want mijn huis dus ik bepaal of ik hier wel of geen kleren aan heb.
Dat zou toch uitermate geniaal zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 16:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij zegt toch ‘misschien wilde hij gewoon voor de kick eens een uur met zijn blote piel op nationale tv’?
Daar reageer ik op.
Over een paar jaar programma, Ben weer terug, geld is op, In Spanje kennen ze ook het gezegde: Hoe word je miljonair in Spanje, kom met 10 miljoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:33 schreef Eagles89 het volgende:
Behalve dat het aparte lui waren vond ik het qua Ik Vertrek bingo maar een zeer matige aflevering.
Het was ook minder leuk denk ik omdat ze een groot budget hadden. Geen hypotheek nodig of verbouwingsfinancieringen etc. Komende maanden en jaren zullen we dit vaker zien, de huizen in Nederland worden met giga overwaarde verkocht en in goedkopere landen kunnen ze het naar hartelust uitgeven zonder snel in de problemen te komen.
Ze hebben wel indruk gemaakt! Maar het zijn ook aardige gasten! Ook wel wat slimmer dan de gemiddelde deelnemers aan het programma gok ik zomaarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:47 schreef Blues het volgende:
https://www.evajinek.nl/v(...)n-nudisten-bb-spanje
Weinig vuile was bij deze mannenquote:
Doodvermoeiend stelquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:36 schreef Mylene het volgende:
De scheetjes zijn kennelijk weer bij elkaar, aldus de Telegraaf.
ja bah naakte mensen.... stiekem wel kijken, viespeukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoe ongemakkelijk als je aan het wandelen bent (gekleed) en je komt 5 nudisten tegen hahahahah
quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:01 schreef linebear het volgende:
Ken Thomas van de kroegen en feesten in Amsterdam. Daar liep ie ook overal bloot en met zijn piemel te spelen
oeh dan weet ik wel in welke tenten jij komtquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:01 schreef linebear het volgende:
Ken Thomas van de kroegen en feesten in Amsterdam. Daar liep ie ook overal bloot en met zijn piemel te spelen
haha, schaam ik me niet voorquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:23 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
oeh dan weet ik wel in welke tenten jij komt
Je username is natuurlijk ook al een hint! Geniet van het leven !quote:
Ik zie dit nu pas maar doe even rustig aub. Als ik geen zin heb naar een paar naakte homo’s te kijken mag ik dat toch gewoon vinden? Bovendien is Fok en de TV topics redelijk uitgesproken altijd waarin vrijwel alles gezegd moet kunnen worden mits je geen kinderachtige ruzies en scheldpartijen lanceert. Ik heb niks tegen homo’s maar ik hoef ze niet in mijn buurt te hebben en zeker niet naakt in mijn favoriete programma te zien. Dat is gewoon mijn mening en die mag ik hier net zo goed neerzetten als dat jij het omgekeerde mag plaatsen hier.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Voor veel homoseksuele mannen die nog in de kast zitten en net doen alsof ze hetero zijn (meestal dankzij groepsdruk vanuit een kerk of andere naaste omgeving) is dat een normale manier van uiten. Daarmee denken ze over te komen als duidelijke hetero. Dat vinden ze erg belangrijk, dus laat ze lekker. Eerder in dit topic had je die walgelijke @:Eagles89 ook al die zich bewust zo uitliet.
RoXy en de iT zeker?quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:01 schreef linebear het volgende:
Naakte homo's zijn viezer dan naakte hetero's?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:11 schreef Eagles89 het volgende:
en zeker niet naakt in mijn favoriete programma te zien.
De homofobie spat er toch behoorlijk duidelijk vanaf. In deze en ook in je vorige reacties. En homofobie is nou eenmaal vrij walgelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:11 schreef Eagles89 het volgende:
Ik heb niks tegen homo’s maar ik hoef ze niet in mijn buurt te hebben en zeker niet naakt in mijn favoriete programma te zien.
Ik ook, dus ik boek niet bij een nudistenkoppel. Doen zij lekker hun ding, doe ik lekker mijn ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:51 schreef Soury het volgende:
Nou maakt me niet zo veel uit maar ik wil graag eten bezorgd met kleding aan. Geen blote kut of piemel
De zoveelste ONZ trolquote:Op zondag 8 januari 2023 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kan wel heel bijdehand hihahohetlaatstewoord willen hebben, maar dan moet je ‘grap’ wel kloppen.
Ik zie geen enkele homofobie hier. Wel wat naakt betreftquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Even de boel relativeren:
Als je als hetero- of homostel er doelbewust voor kiest om naakt in een goed bekeken TV programma te verschijnen, dan is het niet raar dat je daar reacties op krijgt.
Niet iedereen is het immers gewend om onbekenden publiekelijk naakt te zien en niet iedereen is gecharmeerd van een naakte persoon van hetzelfde geslacht.
So be it en dat kan hier besproken worden, zonder dat je elkaar hoeft te betichten van homofobie of wat dan ook…
Lees een paar posts terug en daar staat dat woord letterlijk…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele homofobie hier. Wel wat naakt betreft
Ok zag het. Ik dacht "niet doen"quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees een paar posts terug en daar staat dat woord letterlijk…
Ik denk onder andere waar Erwin aan de deur staatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat bestaat toch al lang niet meer joh. Da's wat 25 jaar geleden hip was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond:https://www.avrotros.nl/i(...)nnefooi-naar-spanje/quote:Ik Vertrek: Familie Wagemans op de bonnefooi naar Spanje
Klusjesman Steven (36) is niet van de planning en al helemaal niet van een uitgestippeld leven. Als hij aan zijn vrouw Loes (33) vraagt of ze een nieuw bestaan in Spanje ziet zitten, hoeft ze niet lang na te denken...
Op de Bonnefooi
Basisschool docent Loes houdt ook wel van een avontuur. De twee zeggen hun baan op, verkopen hun huis in Roermond en schaffen een oude bestelbus aan die Steven omtovert tot camper. Zonder plan vertrekken ze samen met hun tweeling Riff en Pip (3) naar Spanje.
Ze zetten koers richting de Costa Brava, op zoek naar een plek waar ze kunnen wonen en een bedrijf kunnen starten. Wat voor onderneming het precies gaat worden, weten de twee nog niet.
Steven droomt van een eigen mini- camping, terwijl Loes liever een B&B zou starten. Maar dat mag de pret niet drukken, want alles is beter dan een saai en voorspelbaar leven.
Ze geven zichzelf een jaar de tijd om een geschikte locatie te vinden dat dichtbij het strand is, goed bereikbaar en in de natuur. Na een zoektocht van tien weken vinden ze dat in de provincie Alicante. Hebben ze hun droomhuis gevonden?
[ Bericht 5% gewijzigd door Ole op 14-01-2023 18:33:49 ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dit is niet 'gewoon een mening'. Dit is een kwalijke opmerking. Vervang homo's eens door 'zwarte mensen' of 'Joden'. Nog steeds gewoon een mening?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:11 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas maar doe even rustig aub. Als ik geen zin heb naar een paar naakte homo’s te kijken mag ik dat toch gewoon vinden? Bovendien is Fok en de TV topics redelijk uitgesproken altijd waarin vrijwel alles gezegd moet kunnen worden mits je geen kinderachtige ruzies en scheldpartijen lanceert. Ik heb niks tegen homo’s maar ik hoef ze niet in mijn buurt te hebben en zeker niet naakt in mijn favoriete programma te zien. Dat is gewoon mijn mening en die mag ik hier net zo goed neerzetten als dat jij het omgekeerde mag plaatsen hier.
Ik vond het een slappe aflevering, weinig drama want die oude sugardaddy bleek behoorlijk veel vermogen te hebben opgebouwd in zijn leven, dus zelfs een totaal verkeerde keuze van een huis in de verlaten bergen konden ze eenvoudig pareren met een nieuwbouw cash betaald appartement in Torremolinos en in begreep uit dit topic dat die sugar Hans ook nog een kast van een huis in Zaandam heeft.
Vanavond weer een nieuwe show, en dit keer gelukkig weer met een ouderwets normaal kleren dragend echtpaarWel weer naar Spanje overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |