Geen cactussenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Paradijs voor nudisten.... Wat is het verschil tussen paradijs voor nudisten en aangeklede mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wie of wat is een metalfrost nou weer?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Domme mensen heb je overal hè. Zo moe van die Metalfrostachtige generalisaties hier op FOK! de laatste tijd.
Kom dit tegen https://eenvandaag.avrotr(...)-aan-naaktrecreatie/quote:
En nee, saunabezoeken tellen niet mee.quote:[...]
Na het internet verder afgespeurd te hebben, blijkt het cijfer van twee miljoen ook later dan Frits Bom op te duiken. NFN liet in 2010 onderzoek uitvoeren naar het aantal naaktrecreanten in ons land, door onderzoeksbureau Motivaction. Uit dat onderzoek citeerde directeur Christine Kouman, en daaruit blijkt inderdaad dat twee miljoen Nederlanders inderdaad af en toe naakt recreëren. Hoe het onderzoek is gedaan en hoe representatief het is, is terug te lezen bij Motivaction.
We kunnen stellen dat het cijfer van twee miljoen een feit is. Frits Bom riep het, Motivaction roept het, en het aantal blijft stabiel. Het leek wellicht wat veel, maar het cijfer klopt.
quote:[...]
NFN directeur Christine Kouman benadrukt dat onder naaktrecreatie geen saunabezoekers vallen. "Mensen die af en toe naakt in hun tuin zitten wel, maar saunabezoekers zijn nadrukkelijk uit het onderzoek gelaten."
[...]
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet doen
Ga maar een kater knuffelen of zo
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blijkbaar wil 1 op de 9 Nederlanders naakt recreëren. Vertel op: wie van jullie is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:05 schreef Guppy het volgende:
[..]Vraag het even na aan de meneer met de blote billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Out with a bangquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
In je blote reet voor buurvrouw Carien. Je moet het maar durven![]()
En ook nog even knuffelenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
In je blote reet voor buurvrouw Carien. Je moet het maar durven![]()
Zie mijn post.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vraag het even na aan de meneer met de blote billen
Ik vind dat fake nieuwsquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kom dit tegen https://eenvandaag.avrotr(...)-aan-naaktrecreatie/
[..]
En nee, saunabezoeken tellen niet mee.
[..]
Dank!quote:
Massage zul je bedoelen. Ben benieuwd of er dan ook nakend buiten gerecreëerd wordt.quote:
Sauna's horen daarbij. Niet allemaal mensen in de blote tetten en kneuterrs een wandeling makenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:04 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kom dit tegen https://eenvandaag.avrotr(...)-aan-naaktrecreatie/
[..]
En nee, saunabezoeken tellen niet mee.
[..]
Naaktquote:
Ja, die bestaan inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bestaan er nudisten in rolstoelen? Hahahahah sorry
Precies mijn gedachte. Zeker met de beleving van de gasten in het achterhoofd kun je beter andere dingen doen denk ik, want dat muurtje kan er prima mee door.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Muurtje ziet er prima uit toch, zou hem niet verven
Vooral een beetje dat geforceerde "dit is normaal, dit is niet raar" terwijl ze naakt voor de buren staan te speechenquote:
Stucadoren kunnen ze zelf wel hahaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Zeker met de beleving van de gasten in het achterhoofd kun je beter andere dingen doen denk ik, want dat muurtje kan er prima mee door.
ok. Ik knuffel 2 katers nuquote:
quote:
Nou dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vooral een beetje dat geforceerde "dit is normaal, dit is niet raar" terwijl ze naakt voor de buren staan te speechen
Sperma kennen ze overalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij spreekt de taal wel een stuk beter dan de meeste kandidaten
Zekerquote:
Nouja zeg wat vulgair ordinair!quote:
Kalisperma?quote:
Wit spuitwerk op de muren hi ha hoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stucadoren kunnen ze zelf wel hahaaaa
Ik vind die andere erger eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een zieke tokkies zijn dit toch ook, vooral die New Kids look a like.
Klopt. Maat van mij heeft MS. Heb hem voor z'n verjaardag een cadeaukaart gegeven van MS mode. Kan dat? Vond het wel LUDIEKquote:
Al een keer of 8 in beeld geweest, rustig...quote:
Weer je zeker dat het geen schroevendraaier wasquote:
Nou er zat wel een stuk metaal inquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weer je zeker dat het geen schroevendraaier was
Ze kunnen de kleren krijgen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die scène met die bouwvakkers vond ik smakeloos. En provocerend.
En potentieel die aannemer in de problemen brengend omdat niet alle veiligheidskleding gedragen werd.
Verder gun ik ze voeten vol splinters en een piemel vol gruis bij hun privé naaktkluspraktijken.
Tattoo's zijn mooi om onvergetelijke gebeurtenissen in je leven vast te leggen op je lichaam. Bijvoorbeeld die ene keer toen Bert die Libelle zag.quote:
Ja, zie, dan treedt de verwarring al snel op natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou er zat wel een stuk metaal in
Met welke factor moet je de piemel insmeren?quote:
Factor 30cm denk ik. Als ik Fok moet gelovenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met welke factor moet je de piemel insmeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |