abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220915209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wat zou men krijgen om mee te doen aan deze show?/
en wat zou de omroep er verder in stoppen om de aflevering te laten slagen ?
[..]

Deelnemers krijgen niets, vaak doen ze het om reclame te maken voor hun bedrijf
life is like a box of chocolates
pi_220915681
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 15:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ah die moet ik dan maar eens zoeken in de archieven.
https://npo.nl/start/afspelen/fam-grunewald-spanje-1-2
Heb je dit gezien? - Fam. Grünewald - Spanje (2/2)
https://npo.nl/start/afspelen/fam-grunewald-spanje-2-2_1
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:06:37 #128
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220916236
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Deelnemers krijgen niets, vaak doen ze het om reclame te maken voor hun bedrijf
hun toekomstige bedrijf,

nou mij niet gezien in de bush Bush van Suriname zonder inkomen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:14:25 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916288
Kijken het nu terug.
Idealisten met een leuk budget van 220.000 euro. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220916317
quote:
Man man man wat een ellende. Vooral voor de kinderen altijd :{

Er is ook nog een terugblik van 8 jaar later, maar helaas niet terug te kijken...
https://schatkamer.beelde(...)/2101608170160355831
pi_220916392
Beetje raar einde vanavond. Leek eigenlijk nog totaal niet af. Die man was wel een bijzondere, soms dacht ik dat hij hoopte hier een carrière ala Freek Vonk uit te slaan.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:59:47 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916506
Hoe gaat het nu met ze:
https://www.avrotros.nl/a(...)ng-stroomt-vol~1521/

Weet alleen niet of ze nou al wel elektra hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:12:18 #133
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220916585
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef golfer het volgende:
Hoe gaat het nu met ze:
https://www.avrotros.nl/a(...)ng-stroomt-vol~1521/

Weet alleen niet of ze nou al wel elektra hebben.
alleen van een transformator generator en dat is gruwelijk duur per KWH

maar als je het mengt met zonnepanelen dan kan het wel
de vriezer matig of niet en overdag gebruiken , , net de airco nachts voor de gasten, maar dat kan ook wel minder of met de fan

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2026 22:41:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:31:36 #134
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916680
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:12 schreef michaelmoore het volgende:

alleen van een transformator en dat is gruwelijk duur per KWH

maar als je het mengt met zonnepanelen dan kan het wel
de vriezer matig of niet en overdag gebruiken , , net de airco nachts voor de gasten, maar dat kan ook wel minder of met de fan
Waar heb jij gezien of gelezen dat ze nog steeds elektra via een transformator hebben?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:40:46 #135
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220916720
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Waar heb jij gezien of gelezen dat ze nog steeds elektra via een transformator hebben?
generator bedoelde ik

de generators op zich zijn echt niet duur meer

maar de diesel wel
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:52:11 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220916770
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:40 schreef michaelmoore het volgende:

generator bedoelde ik

de generators op zich zijn echt niet duur meer

maar de diesel wel
Maar waar heb jij gezien/gelezen dat ze die nog steeds gebruiken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_220916795
Ik vond dit een van de leukste uitzendingen. Hoe hij ook met die diertjes (soort marmotten) omging.. O+

Zielig voor de weggelopen poes, die zal wel opgepeuzeld zijn in dat oerwoud.
pi_220919141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond dit een van de leukste uitzendingen. Hoe hij ook met die diertjes (soort marmotten) omging.. O+

Zielig voor de weggelopen poes, die zal wel opgepeuzeld zijn in dat oerwoud.
Heb ook enorm genoten met die 2. Geweldig dat hij voor de dieren zorgt daar en ook nergens bang voor lijkt. Maakte me ook zorgen om hun kat, vooral toen ze gingen verhuizen. Zo´n beestje vind je nooit meer terug, is mijzelf óók eens overkomen op een vakantieadres. Kat sprong op het laatste moment uit de auto toen we wilden vertrekken en mijn vader weigerde te wachten tot ik hem had terug gevonden. Trauma voor mij als kind.
Het was echt boffen met die buurman zeg, wat een mooi huis is het geworden. Ik zag het eerst niet zo zitten met al die modder daar na een regenbui. Hopelijk hebben ze nu eindelijk de hoognodige stroom.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:22:26 #139
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_220920962
Pfffffft en dat wil een dierenopvang beginnen en weet niet eens een kat binnen te houden. Die zal inderdaad wel door een slang te pakken genomen zijn. ;(
Ik snap sowieso niet waarom ze die kat niet in NL achtergelaten hebben.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_220924481
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:20 schreef Piles het volgende:

[..]
Man man man wat een ellende. Vooral voor de kinderen altijd :{

Er is ook nog een terugblik van 8 jaar later, maar helaas niet terug te kijken...
https://schatkamer.beelde(...)/2101608170160355831
Ellende in Spanje en denk je het gaat goed en Google je even en lees je dit: Woest is Rintai Grünewald op omroep TROS. In 2007 deed haar gezin mee aan het programma Ik Vertrek. Door de emigratie naar Spanje is het gezin echter op een nare manier uiteen gevallen. De TROS toont geen betrokkenheid meer en besloot ondanks protest de uitzendingen te herhalen. Rintai, haar man en hun twee kinderen vetrokken in 2007 naar Spanje om een eigen café te beginnen.

Ze gingen failliet en waren al terug in Nederland voordat hun vertrek werd uitgezonden. “In de tussentijd ging het al slecht tussen Jules en mij, en hij kon niet met geld omgaan. In Nederland hebben we het nog even geprobeerd met onze relatie, maar toen ging het helemaal mis. We zijn op een heel nare manier uit elkaar gegaan. Op een gegeven moment heeft hij mij met de twee kinderen op straat gezet”, zegt Rintai in Weekend.

Na een paar moeilijke jaren kreeg ze dit voorjaar de omroep aan de telefoon met het verzoek tot heruitzending. Rintai lichtte toe waarom ze dit niet wilde. “Een paar weken geleden kreeg ik echter ineens een e-mail, dat ze de oude afleveringen tóch gingen herhalen. De redactie van Ik Vertrek wist hoe mijn situatie was. Ze wisten dat ik kei- en keihard heb moeten knokken omdat ik niets meer had, dat ik echt opnieuw heb moeten beginnen met mijn kinderen. Dus die mail heeft me heel erg geraakt, want daarin stond dat ze het gewoon konden herhalen wanneer ze maar willen.”

De TROS laat weten dat ze het gezin genoeg tegemoet is gekomen door beeldmateriaal van hun terugkomst in Nederland niet uit te zenden. “Als wij met mensen in zee gaan, hebben wij het recht om te herhalen. En dat hebben we ook gedaan”, zegt een woordvoerder.
life is like a box of chocolates
pi_220924804
Aflevering van gister teruggekeken en vond het weer erg leuk!
Aan de ene kant weten ze er van aanpakken, aan de andere kant gaan dingen erg langzaam.
Met de buurman hebben ze erg veel geluk, een echte vakman zo te zien.
Het huis zag er mooi uit, alleen mij niet gezien met zoveel openingen. Al het ongedierte kan naar binnen kruipen :{w
pi_220927949
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:22 schreef Elpis het volgende:
Pfffffft en dat wil een dierenopvang beginnen en weet niet eens een kat binnen te houden. Die zal inderdaad wel door een slang te pakken genomen zijn. ;(
Ik snap sowieso niet waarom ze die kat niet in NL achtergelaten hebben.
Maak om te beginnen eerst een gesloten ruimte voor je huisdieren die in een vreemde omgeving terechtkomen. Vond het ook erg slordig en natuurlijk probeert een kat daar z.s.m. weg te komen. Viel me ook tegen van hen dat ze daar niet aan gedacht hebben als dierenliefhebbers. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')