abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2026 @ 22:36:04 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219726530
Dus Piet was bij Ted van BnBVL en Margriet bij Hans van BzV.
Het is wel een inteeltwereldje aan het worden, al die tv-programma’s.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219726824
Isabella komt inderdaad zeer vervelend over. Gewend om altijd haar zin te krijgen en ze behandelt haar man Gerrit als een lulletje lampenkatoen. Ik vraag me af of het wel goed blijft gaan tussen die twee, want hun ideeën lijken niet helemaal overeen te komen met elkaar...
pi_219727064
Die Gerrit is wel een relaxte, gezellige kerel en de kinderen doen ook hun best, beetje uitgekauwd vooralsnog.
pi_219727472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Piet was bij Ted van BnBVL en Margriet bij Hans van BzV.
Het is wel een inteeltwereldje aan het worden, al die tv-programma’s.
Ze worden dus gerecycled (ik kende ze beide niet).
Worden ze dan gevraagd denk je of melden ze zich zelf aan?

Wij vonden Piet ook wel een match voor die hoeheetzeookalweer die ook Nederland in Beweging deed :D
  vrijdag 2 januari 2026 @ 23:38:43 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219727587
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze worden dus gerecycled (ik kende ze beide niet).
Worden ze dan gevraagd denk je of melden ze zich zelf aan?

Wij vonden Piet ook wel een match voor die hoeheetzeookalweer die ook Nederland in Beweging deed :D
Ik heb geen idee hoe zoiets gaat. In de basis moeten er natuurlijk wel gewoon emigratieplannen zijn. Maar wellicht stimuleert de productie dan wel dat schoonmoe en kersverse vriend dan meegaan voor de show.
In elk geval is het wel wonderlijk dat die twee elkaar hebben gevonden en nu samen wederom op tv zijn.

NiB kijk ik niet. Vrag het me over tien jaar nog eens. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_219727707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef Ronaldussen het volgende:
Isabella komt inderdaad zeer vervelend over. Gewend om altijd haar zin te krijgen en ze behandelt haar man Gerrit als een lulletje lampenkatoen. Ik vraag me af of het wel goed blijft gaan tussen die twee, want hun ideeën lijken niet helemaal overeen te komen met elkaar...
Ook zo kattig met die kinderen, laat dat meisje bij de varkens lopen en op een trekker zitten. "Straks valt ze" ja hoe dan? pappa heeft haar vast. Gerrit is een leuke kerel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219728234
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe zoiets gaat. In de basis moeten er natuurlijk wel gewoon emigratieplannen zijn. Maar wellicht stimuleert de productie dan wel dat schoonmoe en kersverse vriend dan meegaan voor de show.
In elk geval is het wel wonderlijk dat die twee elkaar hebben gevonden en nu samen wederom op tv zijn.

NiB kijk ik niet. Vrag het me over tien jaar nog eens. :P
_O- ik had een associatie met een B&B vol liefde mevrouw die aan NiB deed. Met een soort Piet op een luie stoel die daar naar keek.

Gevonden!
Anja

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 03-01-2026 12:16:17 ]
  zaterdag 3 januari 2026 @ 12:43:11 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_219730871
Anja ❤️ Ik denk dat ik het fenomeen NiB zelfs door haar heb leren kennen!

Piet zat bij Ted, een zeer stoere vrouw op Madeira, in een eerder seizoen. Hij was veel te soft voor haar. Hij valt kennelijk op types die de broek aan hebben!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 januari 2026 @ 15:34:21 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219732738
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219746369
Hoe zou het met die twee jongens zijn, die een café in Spanje zijn begonnen? Campertje, beetje sporten, flaneren op het strand, zorgeloos, maar ja dan komt ook de realiteit om de hoek zou je denken.
pi_219780920
Misschien leuk voor de Ik Vertrek fans, vanaf vavond een ander soort Ik Vertrek: Wakker in Paraguay, waar ze een hele groep Nederlanders die naar Paraguay vertrekken, volgen voor een jaar. Heb er een ander topic over geopend: https://forum.fok.nl/topic/2751192/wakker-in-paraguay.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')