abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220368704
Sympathiek stel, maar ik vraag me af of ze de markt wel hebben onderzocht. Het lijkt er wel heel erg op alsof ze de hele toko opgezet hebben voor die ene meid waar zij ook voor zorgde in Nederland. Misschien dat ze in Nederland enkele dagen per week met die meid werkte, en daar kun je dan continue inkomen van hebben, maar zo iemand gaat niet 2-3 dagen per week op vakantie komen. Kan me voorstellen dat er wel een markt(je) voor is, en ik hoop voor ze dat ze dat goed verkend hebben vantevoren.
pi_220368719
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 22:13 schreef golfer het volgende:

[..]
Je hebt ervaring? :+
Wel eens een programma gezien waarbij een ervaren inbreker liet zien hoe ze door een huis heen gingen. Binnen een paar minuten alles overhoop en alles van waarde gevonden. De klerenkast in de slaapkamer is geen gekke plek om te checken voor een kluis. En dat leek ook echt niet het enige wat overhoop was gehaald.
pi_220368863
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 22:13 schreef golfer het volgende:

[..]
Je hebt ervaring? :+
pas maar op })
pi_220371128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 22:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Wel eens een programma gezien waarbij een ervaren inbreker liet zien hoe ze door een huis heen gingen. Binnen een paar minuten alles overhoop en alles van waarde gevonden. De klerenkast in de slaapkamer is geen gekke plek om te checken voor een kluis. En dat leek ook echt niet het enige wat overhoop was gehaald.
Al in een eerdere uitzending gezien dat inbrekers alle nieuwe bouwmaterialen hadden gestolen inclusief alle gereedschappen. Mensen moesten helemaal opnieuw beginnen. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')