Ze worden dus gerecycled (ik kende ze beide niet).quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Dus Piet was bij Ted van BnBVL en Margriet bij Hans van BzV.
Het is wel een inteeltwereldje aan het worden, al die tv-programma’s.
Ik heb geen idee hoe zoiets gaat. In de basis moeten er natuurlijk wel gewoon emigratieplannen zijn. Maar wellicht stimuleert de productie dan wel dat schoonmoe en kersverse vriend dan meegaan voor de show.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze worden dus gerecycled (ik kende ze beide niet).
Worden ze dan gevraagd denk je of melden ze zich zelf aan?
Wij vonden Piet ook wel een match voor die hoeheetzeookalweer die ook Nederland in Beweging deed
Ook zo kattig met die kinderen, laat dat meisje bij de varkens lopen en op een trekker zitten. "Straks valt ze" ja hoe dan? pappa heeft haar vast. Gerrit is een leuke kerel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 22:53 schreef Ronaldussen het volgende:
Isabella komt inderdaad zeer vervelend over. Gewend om altijd haar zin te krijgen en ze behandelt haar man Gerrit als een lulletje lampenkatoen. Ik vraag me af of het wel goed blijft gaan tussen die twee, want hun ideeën lijken niet helemaal overeen te komen met elkaar...
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe zoiets gaat. In de basis moeten er natuurlijk wel gewoon emigratieplannen zijn. Maar wellicht stimuleert de productie dan wel dat schoonmoe en kersverse vriend dan meegaan voor de show.
In elk geval is het wel wonderlijk dat die twee elkaar hebben gevonden en nu samen wederom op tv zijn.
NiB kijk ik niet. Vrag het me over tien jaar nog eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |