Als je iets ouder bent is ook al een groot stuk hypotheek afbetaald, wordt het budget nog groter vanquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Tsja, de overwaarde van de huizen in Nederland loopt op, dus worden de budgetten voor de vertrekkers groter. Daar wordt dit programma dan weer minder interessant van (vind ik).
Er bestaan ook oudere mensen zonder eigen woning...die huren.quote:Op zondag 28 september 2025 06:57 schreef Managarm het volgende:
Als je iets ouder bent is ook al een groot stuk hypotheek afbetaald, wordt het budget nog groter van.
Keer wat anders en verassend plot ;-)quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:14 schreef Nober het volgende:
Volgende aflevering alvast gekeken met een Haags stel met zoontje naar Costa Rica. Aanrader.
Mee eens, veel van de laatste Ik Vertrek afleveringen saai, gebeurd weinig en helemaal gezinnen met kids vaak weinig aanquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Tsja, de overwaarde van de huizen in Nederland loopt op, dus worden de budgetten voor de vertrekkers groter. Daar wordt dit programma dan weer minder interessant van (vind ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Nizno op 01-10-2025 20:49:45 ]
Moet nog worden uitgezonden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |