abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220968699
Met zulke ouders sta je bij de geboorte al wel 3-0 voor in het leven
pi_220968802
Ga deze aflevering niet afkijken, heb weinig met dit soort mensen.
life is like a box of chocolates
  vrijdag 5 juni 2026 @ 23:13:54 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220968825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:10 schreef hondonspain het volgende:
Ga deze aflevering niet afkijken, heb weinig met dit soort mensen.
Kritiek op Spanje trek jij niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220969384
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:13 schreef golfer het volgende:

[..]
Kritiek op Spanje trek jij niet?
O jawel hoor, vind dit type mensen niet leuk dus verhaal interesseert me niet.
life is like a box of chocolates
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:37:04 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220970853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 06:59 schreef hondonspain het volgende:

O jawel hoor, vind dit type mensen niet leuk dus verhaal interesseert me niet.
Wat voor type mensen zijn het volgens jou?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220970862
Ik vond het wel een lollig stel. En ze kregen het toch wel aardig voor elkaar :)
Knap ook hoe goed Spaans ze konden. En je ziet ook dat dat helpt in dingen voor elkaar krijgen.
pi_220970989
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Beunhaas/restauranthouder/aannemer.
Was een visboer toch? :?
pi_220971029
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:53 schreef golfer het volgende:
Hoe gaat het nu met ze?

Nino en Lola uit Ik Vertrek zijn nog altijd hard aan de slag in hun boetiekhotel in Jerez de la Frontera. Na de nodige tegenslagen tijdens de verbouwing kunnen ze bijna intrekken in hun eigen woongedeelte en is de laatste gastenkamer nu echt af. ‘Wat een feest dat we eindelijk open zijn.’

https://www.avrotros.nl/a(...)hebben-gemaakt~1529/
Schrok me eerst rot toen ze zoveel gingen slopen maar het eindresultaat mag er zijn hoor. Ziet er fantastisch uit met al die kleurtjes. Een erg gezellige sfeer. Harde werkers en leuk stel. Wens ze alle succes toe! ^O^
Nu maar hopen dat ze al die leningen kunnen terugbetalen. :{
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:14:05 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220971032
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:03 schreef Chea49 het volgende:

Was een visboer toch? :?
Nee, had een restaurant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220971039
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:14 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee, had een restaurant.
Heb ik het niet goed verstaan. ;)
pi_220971043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 23:10 schreef hondonspain het volgende:
Ga deze aflevering niet afkijken, heb weinig met dit soort mensen.
Wat bedoel je met ´dit soort mensen?´ :?
pi_220993345
Leuke mensen, leuke aflevering!
pi_221004214
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:16 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met ´dit soort mensen?´ :?
Hipsters die hun vrienden gebruiken en laten betalen voor hun droom en mocht het in duigen vallen ze laten zitten met de gebakken peren?
pi_221004219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:13 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Schrok me eerst rot toen ze zoveel gingen slopen maar het eindresultaat mag er zijn hoor. Ziet er fantastisch uit met al die kleurtjes. Een erg gezellige sfeer. Harde werkers en leuk stel. Wens ze alle succes toe! ^O^
Nu maar hopen dat ze al die leningen kunnen terugbetalen. :{
Vond je? ik vond het een bij een geraapt zooitje,een mengelmoes van stijlen die neit bij elkaar passen
pi_221007558
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:48 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Vond je? ik vond het een bij een geraapt zooitje,een mengelmoes van stijlen die neit bij elkaar passen
Smaak is nu eenmaal erg persoonlijk. ;)
pi_221017712
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:39 schreef Piles het volgende:
Knap ook hoe goed Spaans ze konden. En je ziet ook dat dat helpt in dingen voor elkaar krijgen.
Zijn moeder is Spaans, dus zo gek is dat niet. Tel daarbij een goede voorbereiding met taalcursus en Lola met een talenknobbel (vermoed ik omdat ze een nieuwe taal willen leren zo nadrukkelijk noemde op het bootje) bij op en dan valt het redelijk op zijn plek.
pi_221017717
Jullie wel opgevallen dat Nino zijn zus (Eva) een (enigszins) bekende actrice is? Ze kwam een paar keer kort aan het woord maar het werd verder niet genoemd. Toevallig dat wij net een serie met haar gekeken hadden dus het on top of mind zat :)
pi_221017775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:37 schreef GereDathan het volgende:
Jullie wel opgevallen dat Nino zijn zus (Eva) een (enigszins) bekende actrice is? Ze kwam een paar keer kort aan het woord maar het werd verder niet genoemd. Toevallig dat wij net een serie met haar gekeken hadden dus het on top of mind zat :)
Dacht zelf toen ik het zag een look a like! Dus wel zo
pi_221020200
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:47 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Hipsters die hun vrienden gebruiken en laten betalen voor hun droom en mocht het in duigen vallen ze laten zitten met de gebakken peren?
Dat gevoel kreeg ik ook en over een paar jaar staat de toko te koop
life is like a box of chocolates
pi_221025356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:37 schreef GereDathan het volgende:
Jullie wel opgevallen dat Nino zijn zus (Eva) een (enigszins) bekende actrice is? Ze kwam een paar keer kort aan het woord maar het werd verder niet genoemd. Toevallig dat wij net een serie met haar gekeken hadden dus het on top of mind zat :)
Zeker ja, wij keken ook Dertigers :)
pi_221028019
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 07:24 schreef Piles het volgende:

[..]
Zeker ja, wij keken ook Dertigers :)
Die serie heb ik dan weer niet gezien :)

Haantjes *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')