Precies mijn gedachte. Zeker met de beleving van de gasten in het achterhoofd kun je beter andere dingen doen denk ik, want dat muurtje kan er prima mee door.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Muurtje ziet er prima uit toch, zou hem niet verven
Vooral een beetje dat geforceerde "dit is normaal, dit is niet raar" terwijl ze naakt voor de buren staan te speechenquote:
Stucadoren kunnen ze zelf wel hahaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Zeker met de beleving van de gasten in het achterhoofd kun je beter andere dingen doen denk ik, want dat muurtje kan er prima mee door.
ok. Ik knuffel 2 katers nuquote:
quote:
Nou dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vooral een beetje dat geforceerde "dit is normaal, dit is niet raar" terwijl ze naakt voor de buren staan te speechen
Sperma kennen ze overalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Hij spreekt de taal wel een stuk beter dan de meeste kandidaten
Zekerquote:
Nouja zeg wat vulgair ordinair!quote:
Kalisperma?quote:
Wit spuitwerk op de muren hi ha hoquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stucadoren kunnen ze zelf wel hahaaaa
Ik vind die andere erger eigenlijk...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
Wat een zieke tokkies zijn dit toch ook, vooral die New Kids look a like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |