Nee, Frankrijk is erger, daar houden ze echt van papier en formulieren. 9 bedrijven voor zonnepanelen, om maar een voorbeeld uit de praktijk te noemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef JanGroen het volgende:
Emigreren naar Frankrijk en dan denken dat je “de vergunningen wel even kan regelen in een week”. Haha. Niet alleen Nederland is een regeltjesland.
Er zit maar een bepaalde tijd in het programma, je kan niet alles laten zien.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het idee dat de programmamakers hun voortgang wel erg negatief hebben neergezet.
In de ene scène bladdert het pleisterwerk nog van de muur, scène erna zat zij een raam te schilderen (eerste keer dat ik een kwast zag in deze aflevering) en scène daarna werden de eerste gasten ontvangen in goed afgewerkte kamers.
Volgens mij dachten ze dat helemaal niet. Het eerste plan was volgens mij de kamers verhuren, daarvoor zou je prima in 9-12 maanden een vergunning kunnen krijgen. Het is dat de burgemeester blijkbaar ineens kwam met dat hij wel sneller meer toeristische slaapplekken wilde hebben en de enige optie om snel iets te doen is buiten iets (praktisch) kant-en-klaars neer plempen (tiny houses). Dat de vergunningen vervolgens zo lang duren is wel vreemd, als je dat als burgemeester belangrijk vindt dan is zoiets toch binnen 3 maanden wel te regelen?quote:Op zondag 1 januari 2023 19:37 schreef JanGroen het volgende:
Emigreren naar Frankrijk en dan denken dat je “de vergunningen wel even kan regelen in een week”. Haha. Niet alleen Nederland is een regeltjesland.
Dat. En ik heb het idee dat de makers steeds knippen en plakken om het als grote faal te laten zien. Eerst had je nog echt domme mensen, maar deze klussen als een malle om het alsnog voor elkaar te proberen krijgen. Spraken al deels de taal en deden ook niet moeilijk om werk daar te zoeken.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Superrelaxt gezin, leuk hoor. Wel een beetje naïef om te de denken dat je voor 100.000 euro een oud kasteel als dit kan opknappen.
Leuke aflevering.
Zo begon ik ook gisteren inderdaad. Maar uiteindelijk wel doorgezet, werk gezocht en er wat van gemaaktquote:Op zondag 1 januari 2023 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik ben later begonnen met kijken en ben nu op het punt waar hij water uit die boiler probeert te krijgen, maar ik erger me al helemaal groen en geel....
Oh, de boiler komt van de muur zelfs, de tering...
Gewoon echt helemaal niets kunnen qua klussen en dan denken dat je een bouwval wel even met ¤ 110.000 kunt opknappen.
https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrekquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het weer smullen en genieten:
In deze Ik Vertrek verlaten Bert en Thomas het druilerige Zaandam om in Spanje een bed and breakfast voor naturisten te starten. De bouw van hun paradijsje verloopt voorspoedig, tot Bert van het dak valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:49 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrekHet is maar wat je “smullen” en “genieten” noemt…. Een naturisten camping voor homo’s…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een B&B en nergens staat dat het alleen voor homo's is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 15:45 schreef Eagles89 het volgende:
Het is maar wat je “smullen” en “genieten” noemt…. Een naturisten camping voor homo’s…
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Oh god dit wordt wat
¤ 290.000,- dacht ikquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:50 schreef Eagles89 het volgende:
Present! Hoeveel hadden ze nou betaald? Dat hoorde ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |