Je kan wel heel bijdehand hihahohetlaatstewoord willen hebben, maar dan moet je ‘grap’ wel kloppen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:50 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vind je, had juist het idee dat het jongere deel meer deed.
?quote:Op zondag 8 januari 2023 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je kan wel heel bijdehand hihahohetlaatstewoord willen hebben, maar dan moet je ‘grap’ wel kloppen.
Nou ja, ze mochten tot afgelopen week niet vertellen dat ze meegedaan hadden. Maar we hadden al zwaar vermoeden!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu mag het. Ik wil details en vette roddels lezen.
Woon jij ook daar in de Spaanse bergen?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ja, ze mochten tot afgelopen week niet vertellen dat ze meegedaan hadden. Maar we hadden al zwaar vermoeden!
Verder hadden ze inderdaad genoeg geld. Daarbij Thomas gewoon goede baan en was nog niet van plan te stoppen. Maar Bert wilde heel graag, vandaar dat je hem ook meer zag.
Nee gelukkig niet. Maar een vriend van mij komt uit Malaga. Dat is op zich zelfde regio. Hij zei al toen ze daar naartoe gingen dat het slecht plan was. Is in the middle of nowhere, veel te ver van het strand! Hij vond het slecht idee wat betreft locatie, Daar zijn ze inmiddels zelf ook achtergekomenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:09 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Woon jij ook daar in de Spaanse bergen?
De kust daar is nou niet bepaald mooi en vol met lelijke hotels en Britten die daar naartoe zijn geëmigreerd. Ik ben daar juist nog in de bergen geweest en het is daar heerlijk stil en op zich best mooi maar ik denk in de zomer ook echt bloedheet. Het is dus maar net waar je van houdt. Maar gezien ze nu alweer een appartement hebben gekocht aan die lelijke kust kun je misschien wel stellen dat ze zelf op een verkeerde plek zitten met hun onderkomen waarmee ze geld moeten verdienen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Maar een vriend van mij komt uit Malaga. Dat is op zich zelfde regio. Hij zei al toen ze daar naartoe gingen dat het slecht plan was. Is in the middle of nowhere, veel te ver van het strand! Hij vond het slecht idee wat betreft locatie, Daar zijn ze inmiddels zelf ook achtergekomen
Ze hebben het prima voor elkaar. Stukje gratis reclame op TV erbij op deze manier. Top. Het is ze gegund, vond het een sympathiek stel. Voor de uitzending wel prettig dat ze een apart type B&B gingen opzetten anders was heel Nederland in slaap gevallen denk ikquote:Op maandag 9 januari 2023 14:50 schreef Ole het volgende:
Joh.. ze hebben maar 3 appartementen. Ze hoeven er niet van te leven.
Wat niet in de uitzending was os dat ze voor Zaandam een prachtig huis hadden in Amsterdam dat ze met veel overwaarde hebben verkocht. Daarbij straks goed pensioen
Genoeg ik vertrekkers die wel van 3 appartementen moeten leven denk ikquote:Op maandag 9 januari 2023 14:50 schreef Ole het volgende:
Joh.. ze hebben maar 3 appartementen. Ze hoeven er niet van te leven.
Wat niet in de uitzending was os dat ze voor Zaandam een prachtig huis hadden in Amsterdam dat ze met veel overwaarde hebben verkocht. Daarbij straks goed pensioen
Vond ze ook niet heel vervelend. Dacht na jullie verhalen over hoe geweldig goed ze het voor me kaar hebben misschien nog wel dat die oude vent het allemaal niet boeit wat ze met hun complex of extra woningen doen maar dat hij gewoon voor de kick eens een uur met z'n blote piel op de nationale tv wilde. Misschien lacht hij nu wel de ballen uit z'n broek (als die die aan heeft).quote:Op maandag 9 januari 2023 15:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze hebben het prima voor elkaar. Stukje gratis reclame op TV erbij op deze manier. Top. Het is ze gegund, vond het een sympathiek stel. Voor de uitzending wel prettig dat ze een apart type B&B gingen opzetten anders was heel Nederland in slaap gevallen denk ik
Hij voelt zich vrij om naakt rond te lopen. Hij voelt zich niet ongemakkelijk. Jij duidelijk wel (en je bent ook niet de enige). Maar een naturist is geen exhibitionist.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vond ze ook niet heel vervelend. Dacht na jullie verhalen over hoe geweldig goed ze het voor me kaar hebben misschien nog wel dat die oude vent het allemaal niet boeit wat ze met hun complex of extra woningen doen maar dat hij gewoon voor de kick eens een uur met z'n blote piel op de nationale tv wilde. Misschien lacht hij nu wel de ballen uit z'n broek (als die die aan heeft).
Nee hoor. Het was toch de analyse van anderen hier die vonden dat hij naturisme opdrong aan anderen in zijn omgeving of denk jij dat hij schijt heeft aan b.v. de bouwvakkers, want mijn huis dus ik bepaal of ik hier wel of geen kleren aan heb.quote:Op maandag 9 januari 2023 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij voelt zich vrij om naakt rond te lopen. Hij voelt zich niet ongemakkelijk. Jij duidelijk wel (en je bent ook niet de enige). Maar een naturist is geen exhibitionist.
Jij zegt toch ‘misschien wilde hij gewoon voor de kick eens een uur met zijn blote piel op nationale tv’?quote:Op maandag 9 januari 2023 16:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was toch de analyse van anderen hier die vonden dat hij naturisme opdrong aan anderen in zijn omgeving of denk jij dat hij schijt heeft aan b.v. de bouwvakkers, want mijn huis dus ik bepaal of ik hier wel of geen kleren aan heb.
Dat zou toch uitermate geniaal zijnquote:Op maandag 9 januari 2023 16:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij zegt toch ‘misschien wilde hij gewoon voor de kick eens een uur met zijn blote piel op nationale tv’?
Daar reageer ik op.
Over een paar jaar programma, Ben weer terug, geld is op, In Spanje kennen ze ook het gezegde: Hoe word je miljonair in Spanje, kom met 10 miljoen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:33 schreef Eagles89 het volgende:
Behalve dat het aparte lui waren vond ik het qua Ik Vertrek bingo maar een zeer matige aflevering.
Het was ook minder leuk denk ik omdat ze een groot budget hadden. Geen hypotheek nodig of verbouwingsfinancieringen etc. Komende maanden en jaren zullen we dit vaker zien, de huizen in Nederland worden met giga overwaarde verkocht en in goedkopere landen kunnen ze het naar hartelust uitgeven zonder snel in de problemen te komen.
Ze hebben wel indruk gemaakt! Maar het zijn ook aardige gasten! Ook wel wat slimmer dan de gemiddelde deelnemers aan het programma gok ik zomaarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:47 schreef Blues het volgende:
https://www.evajinek.nl/v(...)n-nudisten-bb-spanje
Weinig vuile was bij deze mannenquote:
Doodvermoeiend stelquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:36 schreef Mylene het volgende:
De scheetjes zijn kennelijk weer bij elkaar, aldus de Telegraaf.
ja bah naakte mensen.... stiekem wel kijken, viespeukquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoe ongemakkelijk als je aan het wandelen bent (gekleed) en je komt 5 nudisten tegen hahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |