Groetjes terug!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wens je veel cavia geluk in 2023!
Wij kijken naar de fantastisch quiz van Arjan ...quote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Viaplayers missen deze donderspeech?
Ja wel, dit was gewoon schattig. Gurney is gewoon moker kutquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was niet zó tenenkrommend als Gurney die afgelopen jaar Sweet Caroline zong op het podium.
Maar heel veel scheelt het ook niet.
Koffie valt altijd mokerkut bij brak. Ook reeds besproken al.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga maar eens thee proberen. Kijken of dat beter valt dan koffie
Deed een Louisje/Adolfjequote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Maar Dimi had weer even een manische episode? Vreemde jongen blijft het.
Hij deed alsof hij wereldkampioen was. Microfoon afgepakt en hele preek voor publiekquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Maar Dimi had weer even een manische episode? Vreemde jongen blijft het.
Rooibos? @KingRolandquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Het was een beetje gek.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij deed alsof hij wereldkampioen was. Microfoon afgepakt en hele preek voor publiek
Jaquote:Op zondag 1 januari 2023 15:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Viaplayers missen deze donderspeech?
Dan niet joh, jezusquote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, geen sorry. Ik klonk wat te kort af.
Ik ga je voorbeeld volgenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Totaal bezopen met 6-1 eraf tegen die krijsende downie.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:32 schreef Szura het volgende:
Hij viert alsof hij al kampioen is
Die halve finale kunnen we schriftelijk afdoen
Oke we zijn gewoon vriendjesquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik bedoel het allemaal helemaal niet gemeen of stom
Wat gaat ie dan allemaal met je uitrichten in z'n SM-kelder?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb geen zin in Prive-Clemens. Had die onzin nu gedaan i.p.v. Smith
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koffie valt altijd mokerkut bij brak. Ook reeds besproken al.
Hee maxiquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vervelende teringlul is dit toch.
DIRKEDquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Totaal bezopen met 6-1 eraf tegen die krijsende downie.
Gemberthee werkt goed tegen een kater en misselijkheid.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.
Nog tips voor een smaakje?
De beste wensen terug!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hee maxi
Beste wensen nog ouwe reus en gezellig dat je er bent
Geen pickwick.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.
Nog tips voor een smaakje?
Best of the best flashbacksquote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Dit is na zijn hele preek voor publiek, die staat er niet bij. Delusional.
6-0 (18-0). Gewoon.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
IB4 MVG die in de halve finale DVDB afkuist en iedereen op FOK! die me uitlacht.
Jongen moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
België is al een open inrichting.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:36 schreef bechirti het volgende:
[..]
Jongen moeten ze tegen zichzelf in bescherming nemen
XTC kan echt heel lekker vallen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
WK-spelertje deze manquote:Op zondag 1 januari 2023 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen idee waar Bunting het ineens vandaan haalt, die is eigenlijk sinds zijn halve finale plek twee jaar terug waarin hij ook wel profiteerde van een simpel schema vrij anoniem geweest.
Nee, Bunting HAD een lekker nummertje.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:41 schreef Perox het volgende:
Bunting heeft ook wel een lekker nummertje hoor.![]()
![]()
Alleen waardeloos dat het afgelopen is als er eindelijk een beetje bass in komtquote:Op zondag 1 januari 2023 15:41 schreef Perox het volgende:
Bunting heeft ook wel een lekker nummertje hoor.![]()
![]()
In zijn debuutjaar 2015 ook kwartfinale o.a. gewonnen van Wade (4-1) en M. Smith (4-2).quote:Op zondag 1 januari 2023 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen idee waar Bunting het ineens vandaan haalt, die is eigenlijk sinds zijn halve finale plek twee jaar terug waarin hij ook wel profiteerde van een simpel schema vrij anoniem geweest.
Nee hoorquote:Op zondag 1 januari 2023 15:35 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik drink nooit thee. die zakjes gaan niet kapot toch? :p
ik schat samen zo'n 250kgquote:
Zo goed is mijn geheugen niet. Ik vind Titanium wel mooi episch klinken voor een opkomst!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Bunting HAD een lekker nummertje.
Ik ben wel in voor een beetje actie.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:44 schreef Doevelaer het volgende:
Laten we hopen dat het weer ouderwets draait bij Smith
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed clayton ook. Stukje goorwalgerij
Maar die is ook gewoon wel groot, da's zo 120 kg.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:44 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Smith staat wat magerder de laatste tijd heb ik de indruk
Vorig jaar sjookte hij het nog in zijn eerste wedstrijd al weg tegen Ross Smith (die namen we toen nog niet serieus). Dit komt wel echt uit het niks.quote:
Qua jaar wel maar qua resultaten op WK was het altijd wel aardig. Vorig jaar was wel slecht. Uit 2021 verdedigt hij een halve finaleplaats.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar sjookte hij het nog in zijn eerste wedstrijd al weg tegen Ross Smith (die namen we toen nog niet serieus). Dit komt wel echt uit het niks.
300kg danquote:Op zondag 1 januari 2023 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar die is ook gewoon wel groot, da's zo 120 kg.
Geen honger?quote:
Geboren op 29 februariquote:
Beide bijzonder sympathiek, maar ik juich ook voor Smiss, want niks binnen het dartsen is zo genottelijk als een schroeiende Smiss.quote:
Politie aan de deur? Mond dicht houden en je advocaat bellen.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik had plots visite… Maar bijzonder jammer dat de zeer sympathieke Djonnie Kleetun heeft verloren van Depri van den Bergh.
Ik heb geen enkele voorkeur. Voor van Gerwen wel lekker dat hij aan de andere kant van het bracket zit denk ik. Liever tegen die vd Bergh in de volgende ronde dan vs 1 van deze 2. (Nog maar de vraag of het podium het dan houdt)quote:
Nou om dan niet happend te antwoorden: ik heb normaal gegeten om een uurtje of 8 ofzo en daarna allemaal snaaierijenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen honger?
Het was ook voor de verandering niet dubbelzinnig bedoeld.
Nee hoor alleen om nou altijd dezelfde grap te maken tjaquote:Op zondag 1 januari 2023 15:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is niks voor jou, nieuw jaar nieuwe tag?
Mwah jaren ervoor altijd bij de L64 of L32 eruit. Alleen die kwartfinale op zijn debuut was uitstekend, maar destijds zagen we Bunting nog als een (toekomstige) topper.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Qua jaar wel maar qua resultaten op WK was het altijd wel aardig. Vorig jaar was wel slecht. Uit 2021 verdedigt hij een halve finaleplaats.
Goed voor de eiwitjes.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou om dan niet happend te antwoorden: ik heb normaal gegeten om een uurtje of 8 ofzo en daarna allemaal snaaierijen
Overweeg wel zo een bakje kwark te pakken!
Zowaar een keer niet, waren mijn ouders.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Politie aan de deur? Mond dicht houden en je advocaat bellen.
Of nog erger, schoonfamilie.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Politie aan de deur? Mond dicht houden en je advocaat bellen.
Visite op 1 jan, verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik had plots visite… Maar bijzonder jammer dat de zeer sympathieke Djonnie Kleetun heeft verloren van Depri van den Bergh.
Hier heeft geen enkele FOK!er weet van.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nog erger, schoonfamilie.
Het zal je nog verbazenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hier heeft geen enkele FOK!er weet van.
Was het maar zo’n feestquote:Op zondag 1 januari 2023 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of nog erger, schoonfamilie.
Ook niet voor de pizzabezorger?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de deur open doe als er nu aangebeld wordt.
@Tagliano kan nu rechtsomkeert makenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Behalve voor de bezorger.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zijn medicijncocktail is blijkbaar nog niet helemaal goed gebalanceerd.quote:
Die laat ik niet komen vandaag. Bouw straks zelf een broodje kebab met flinke salade.quote:
Die hoeft niet aan te bellen natuurlijk!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:tagliano kan nu rechtsomkeert maken
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Behalve voor de bezorger.
Ik bedoelde alleen als hij voor de deur zou staanquote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die laat ik niet komen vandaag. Bouw straks zelf een broodje kebab met flinke salade.
Tijdig bestellen, of na 20:30quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.
Lekker laat eten voor een keer. Prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar je 2 uur op moet wachten omdat iedereen eten besteld.
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Die hoeft niet aan te bellen natuurlijk!![]()
Binnen zonder kloppen.
Dit. Ook wel blij dat 1 januari een zondag is.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Toch wel weer blij dat die feestdagen weer voorbij zijn. Ben kapot.
Ik ben altijd blij als die voorbij zijn. Die feestdagen zijn namelijk walgelijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Toch wel weer blij dat die feestdagen weer voorbij zijn. Ben kapot.
Ik ben er ook geen groot fan van. Op het moment zelf vind ik het altijd wel leuk, maar achteraf gesloopt en blij dat het weer klaar is.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als die voorbij zijn. Die feestdagen zijn namelijk walgelijk.
Wist je ook dat Surrul met hele zware pijlen gooit?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bunting gooit met 12 gram . best uniek eigenlijk
Nee. Het is wel minder tokkie en achterstandswijk dan het was 15 jaar geleden.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Pathmos tegenwoordig een hipster-buurt? Ik ben al 15 jaar weg uit Enschede.
32gram dacht ikquote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wist je ook dat Surrul met hele zware pijlen gooit?
Nee, het is nog steeds een volksbuurt. Maar heb wel 't idee dat het iets beter is dan eerst ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:59 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is Pathmos tegenwoordig een hipster-buurt? Ik ben al 15 jaar weg uit Enschede.
Als zo’n godfather. Achter een tafeltje, iPad op tafel, en dan met het gezicht erin. Wil ik nog een keer doen als ik geld teveel heb.quote:
1 week vakantie anti-genot.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als die voorbij zijn. Die feestdagen zijn namelijk walgelijk.
Let je dan wel op dat het geen zout vermengd met poedersuiker is?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Als zo’n godfather. Achter een tafeltje, iPad op tafel, en dan met het gezicht erin. Wil ik nog een keer doen als ik geld teveel heb.
Kon het gister ook doen met poedersuiker maar dan keken m’n ouders me waarschijnlijk heel raar aan.
Ze hebben ook wel echt hun best gedaan om iets gevarieerde bewoners in de huizen te krijgen ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds een volksbuurt. Maar heb wel 't idee dat het iets beter is dan eerst ja.
Dat mocht ook wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel echt hun best gedaan om iets gevarieerde bewoners in de huizen te krijgen ja.
Toch Pathmos dusquote:Op zondag 1 januari 2023 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt natuurlijk wel al de hele dag gewoon vuurwerk afgestoken hier. Want toch wel tokkiebuurt.
Soms is het niet leuk dat we elkaar IRL kennen, @Doevelaer :’(quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Let je dan wel op dat het geen zout vermengd met poedersuiker is?
Hahahahahahahahahaahahahahahahquote:Op zondag 1 januari 2023 16:02 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Soms is het niet leuk dat we elkaar IRL kennen, @:Doevelaer :’(
Wel echt een mooie herinnering zoveel jaar na dato
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel echt hun best gedaan om iets gevarieerde bewoners in de huizen te krijgen ja.
Het blijft echt "wtf" dat filmpje.quote:
Wtf die kiddo's rond 4 minutenquote:
Geliquideerdquote:Op zondag 1 januari 2023 16:10 schreef Ronzz het volgende:
Hoeveel van die gasten zouden er inmiddels vastzitten?
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:10 schreef Ronzz het volgende:
Hoeveel van die gasten zouden er inmiddels vastzitten?
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben inmiddels, als ik kijk hoe onverstoorbaar Bunting is dit toernooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop bijna dat Boelie Boy wint omdat ik hem meer kans geef om Price pakkie te geven.
Ah ja, de befaamde corrupte oud ijzer boerenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.
Nou ja, van Bunting wordt nu al langer 'ja vandaag zo gooien om X uit te schakelen en dan de volgende pot weer aids; gezegd, maar toch valt het alleszins mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop bijna dat Boelie Boy wint omdat ik hem meer kans geef om Price pakkie te geven.
Ik zou het erg leuk vinden als die saaie mof Prijs klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb dus oprecht medelijden met zulke kinderen. Die kunnen er niks aan doen dat ze volledig verpest wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.
Ik trek dit bericht in twijfel.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij dat Bunting dit helemaal niet meer kan
Blijkbaar wel. Of ie het ook de hele wedstrijd vol kan houden is wat andersquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij dat Bunting dit helemaal niet meer kan
Glanerbrug?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Voor de volledigheid wil ik wel graag even melden dat ik import ben en hier dus niet vandaan kom.
Waar kom je oorspronkelijk vandaanquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Voor de volledigheid wil ik wel graag even melden dat ik import ben en hier dus niet vandaan kom.
Het maakt mij heel weinig uit wie Price klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als die saaie mof Prijs klopt.
Ja ik ook. Als je ook kijkt hier bij de basisschool, man man man.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb dus oprecht medelijden met zulke kinderen. Die kunnen er niks aan doen dat ze volledig verpest worden
Mes in je rug.quote:
Hey, dan hebben we geruildquote:Op zondag 1 januari 2023 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mes in je rug.
Nee, ik ben provincie lager geboren en grotendeels getogen.
Topic is al uit de hand gelopen in nws.quote:
Water is nat.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Topic is al uit de hand gelopen in nws.
Oh, even gluren danquote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zelfs in 2023 blijven de racisten NWS vervuilenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is de forumleiding helemaal tevreden meequote:Op zondag 1 januari 2023 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs in 2023 blijven de racisten NWS vervuilen
Dan ga ik even een kijkje nemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oké poepzorquote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh trouwens, ik ben ook in GLD geboren en woon nu in OV.
Komt wel dichtbij zo allen.
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Is de forumleiding helemaal tevreden mee
Vet zwijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar weer even naar het kraam voor nog een zak
Als jij je niets toevoegende lip gewoon eens houdt. That'd be great.quote:
Ligt een beetje of je uit Twente of de Achterhoek komt. Ik vind "uut".quote:
Hangt er ook weer vanaf waar je vandaan komt. In Geesteren (O) zeggen ze bijvoorbeeld vuurduur tegen voordeur, terwijl anderen weer 'voadeua' zeggen. En dat laatste is echt héél mooi Frans.quote:
vrolijk blank 2023quote:
Potdomme, zitten wij wéér op 1 lijnquote:Op zondag 1 januari 2023 16:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ligt een beetje of je uit Twente of de Achterhoek komt. Ik vind "uut".
Als iets altijd teleurstelt, is het dan nog teleurstellend?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze stellen nooit teleur en toch is het altijd teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |