Ik zou het erg leuk vinden als die saaie mof Prijs klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop bijna dat Boelie Boy wint omdat ik hem meer kans geef om Price pakkie te geven.
Ik heb dus oprecht medelijden met zulke kinderen. Die kunnen er niks aan doen dat ze volledig verpest wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.
Ik trek dit bericht in twijfel.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij dat Bunting dit helemaal niet meer kan
Blijkbaar wel. Of ie het ook de hele wedstrijd vol kan houden is wat andersquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij dat Bunting dit helemaal niet meer kan
Glanerbrug?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Voor de volledigheid wil ik wel graag even melden dat ik import ben en hier dus niet vandaan kom.
Waar kom je oorspronkelijk vandaanquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Voor de volledigheid wil ik wel graag even melden dat ik import ben en hier dus niet vandaan kom.
Het maakt mij heel weinig uit wie Price klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als die saaie mof Prijs klopt.
Ja ik ook. Als je ook kijkt hier bij de basisschool, man man man.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb dus oprecht medelijden met zulke kinderen. Die kunnen er niks aan doen dat ze volledig verpest worden
Mes in je rug.quote:
Hey, dan hebben we geruildquote:Op zondag 1 januari 2023 16:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mes in je rug.
Nee, ik ben provincie lager geboren en grotendeels getogen.
Topic is al uit de hand gelopen in nws.quote:
Water is nat.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Topic is al uit de hand gelopen in nws.
Oh, even gluren danquote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Topic is al uit de hand gelopen in nws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |