1 week vakantie anti-genot.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als die voorbij zijn. Die feestdagen zijn namelijk walgelijk.
Let je dan wel op dat het geen zout vermengd met poedersuiker is?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Als zo’n godfather. Achter een tafeltje, iPad op tafel, en dan met het gezicht erin. Wil ik nog een keer doen als ik geld teveel heb.
Kon het gister ook doen met poedersuiker maar dan keken m’n ouders me waarschijnlijk heel raar aan.
Ze hebben ook wel echt hun best gedaan om iets gevarieerde bewoners in de huizen te krijgen ja.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds een volksbuurt. Maar heb wel 't idee dat het iets beter is dan eerst ja.
Dat mocht ook wel.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel echt hun best gedaan om iets gevarieerde bewoners in de huizen te krijgen ja.
Toch Pathmos dusquote:Op zondag 1 januari 2023 16:02 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt natuurlijk wel al de hele dag gewoon vuurwerk afgestoken hier. Want toch wel tokkiebuurt.
Soms is het niet leuk dat we elkaar IRL kennen, @Doevelaer :’(quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Let je dan wel op dat het geen zout vermengd met poedersuiker is?
Hahahahahahahahahaahahahahahahquote:Op zondag 1 januari 2023 16:02 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Soms is het niet leuk dat we elkaar IRL kennen, @:Doevelaer :’(
Wel echt een mooie herinnering zoveel jaar na dato
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel echt hun best gedaan om iets gevarieerde bewoners in de huizen te krijgen ja.
Het blijft echt "wtf" dat filmpje.quote:
Wtf die kiddo's rond 4 minutenquote:
Geliquideerdquote:Op zondag 1 januari 2023 16:10 schreef Ronzz het volgende:
Hoeveel van die gasten zouden er inmiddels vastzitten?
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:10 schreef Ronzz het volgende:
Hoeveel van die gasten zouden er inmiddels vastzitten?
Ik weet niet of ik het daar mee eens ben inmiddels, als ik kijk hoe onverstoorbaar Bunting is dit toernooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop bijna dat Boelie Boy wint omdat ik hem meer kans geef om Price pakkie te geven.
Ah ja, de befaamde corrupte oud ijzer boerenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.
Nou ja, van Bunting wordt nu al langer 'ja vandaag zo gooien om X uit te schakelen en dan de volgende pot weer aids; gezegd, maar toch valt het alleszins mee.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop bijna dat Boelie Boy wint omdat ik hem meer kans geef om Price pakkie te geven.
Ik zou het erg leuk vinden als die saaie mof Prijs klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb dus oprecht medelijden met zulke kinderen. Die kunnen er niks aan doen dat ze volledig verpest wordenquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Een redelijk aantal. De rest is waarschijnlijk oud ijzer boer of werkloos en woont nog steeds in de wijk. Met tokkiekinderen.
Ik trek dit bericht in twijfel.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij dat Bunting dit helemaal niet meer kan
Blijkbaar wel. Of ie het ook de hele wedstrijd vol kan houden is wat andersquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij dat Bunting dit helemaal niet meer kan
Glanerbrug?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Voor de volledigheid wil ik wel graag even melden dat ik import ben en hier dus niet vandaan kom.
Waar kom je oorspronkelijk vandaanquote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef Lonaa het volgende:
Voor de volledigheid wil ik wel graag even melden dat ik import ben en hier dus niet vandaan kom.
Het maakt mij heel weinig uit wie Price klopt.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als die saaie mof Prijs klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |