Dan niet joh, jezusquote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, geen sorry. Ik klonk wat te kort af.
Ik ga je voorbeeld volgenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef Ronzz het volgende:
Ik ga maar eens thee proberen. Kijken of dat beter valt dan koffie
Totaal bezopen met 6-1 eraf tegen die krijsende downie.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:32 schreef Szura het volgende:
Hij viert alsof hij al kampioen is
Die halve finale kunnen we schriftelijk afdoen
Oke we zijn gewoon vriendjesquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik bedoel het allemaal helemaal niet gemeen of stom
Wat gaat ie dan allemaal met je uitrichten in z'n SM-kelder?quote:Op zondag 1 januari 2023 15:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb geen zin in Prive-Clemens. Had die onzin nu gedaan i.p.v. Smith
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Koffie valt altijd mokerkut bij brak. Ook reeds besproken al.
Hee maxiquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vervelende teringlul is dit toch.
DIRKEDquote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Totaal bezopen met 6-1 eraf tegen die krijsende downie.
Gemberthee werkt goed tegen een kater en misselijkheid.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.
Nog tips voor een smaakje?
De beste wensen terug!quote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hee maxi
Beste wensen nog ouwe reus en gezellig dat je er bent
Geen pickwick.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik was niet echt brak maar die koffie heeft t juist slechter gemaakt. Da’s redelijk kut.
Nog tips voor een smaakje?
Best of the best flashbacksquote:Op zondag 1 januari 2023 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Dit is na zijn hele preek voor publiek, die staat er niet bij. Delusional.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |